Høstbrura Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Har hittil sneket rundt i et par danske forum, men så fant jeg ut at det faktisk er ganske mange her også Jeg og min kjære skal gifte oss 9. september 2006 Vi har startet planleggingen. Har bestilt kirke og prest, festlokaler, kokk/servitører, hotellovernatting, frisør/makeup, og har tenkt masse masse på blomster, invitasjoner, farger etc. Har gjestelista halvveis klar. Og har kikke litt på hva vi skal ha på ønskelista. Det er fantastisk morsomt og hyggelig å planlegge vår store dag. Hvordan er det her inne? Det er ikke delt inn i flere kategorier - bare én under bryllup. Eller? Gleder meg til å planlegge sammen med dere
methea Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 hit! Det virker som du har god kontroll, og orden i planene :rosasmil: Har du funnet ut av hva slags kjole du vil ha?
Høstbrura Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2006 hit! Det virker som du har god kontroll, og orden i planene :rosasmil: Har du funnet ut av hva slags kjole du vil ha? ← Glemte jo å skrive "det viktigste" da Drømmekjolen henger i garderoben
methea Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Drømmekjolen min har hengt i skapet siden i fjor sommer..... Og nå er det bare litt over fire måneder til den skal brukes
Gjest Markblomsten Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Velkommen. Under bryllup er det bare en kategori ja, men så har vi jo bryllupsdagbøkene også. Virkelig å anbefale å skaffe seg en altså!! Masse hjelp, inspirasjon og tips å få her inn Lykke til med planleggingen.
Lassie Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Velkommen og gratulerer med det forestående bryllupet
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Dette er et knallhyggelig forum! Har hjulpet meg mye i forberedelsene
Høstbrura Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hvilken kjole skal du ha? ← Kjolen min kan sees http://www.romanticaofdevon.co.uk/gallerye...x2mainstage.jpg og http://www.romanticaofdevon.co.uk/gallerye...ixmainstage.jpg Endret 11. januar 2006 av Høstbrura
Gjest Markblomsten Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Kjempeflott kjole - helt min gate Blir det noen dagbok på deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå