Gå til innhold

Kan tempur- madrassen gi meg ryggsmerter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ny seng for ca 5 mnd siden. Seng til 60 000kr. Jeg har siste 3-4 mnd blitt plaget med ryggsmerter. Aldri hatt dette tidligere. Fødte for 3 mnd siden. Er det graviditeten eller sengen? Utrolig kjipt om det er sengen.. 

Anonymkode: 2192d...d55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt etter vi bytta til tempur jeg også. Lurer på om vi bare må selge den. Kun hatt den litt over en mnd nå, så må se an.

Anonymkode: 54166...46b

AnonymBruker
Skrevet

Den er også utrolig klam og varm, gruer meg til varmen setter skikkelg inn. Kommer til å svette ihjæl. Og vi har også begynt å merke at vi er tette og tørre i halsen når vi står opp. Lurer på om det også er senga. Ikke opplevd dette med den andre svane senga.

Anonymkode: 54166...46b

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken temperatur har dere på soverommet? Vi ble frarådet Tempur siden vi liker å ha det kaldt (helst under 15 grader) på soverommet. Madrassene «virker» visst ikke hvis det er for kaldt i rommet.

Anonymkode: 09488...035

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det med tempur. Har funnet ut at jeg trenger relativt hard madrass som ryggen ligger strakt på, og ikke madrass man synker nedi. Tempur vil man jo synke nedi og særlig korsrygg, rumpe, skulderblader, hode så ryggen får en unaturlig stilling når man sover enten det er på siden eller ryggen eller magen. 

Anonymkode: 227ff...71d

AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig rart ut, synes jeg! De sier at man må venne seg til den, men det trengte ikke jeg. Beste madrassen i hele verden. Skjønner at folk er forskjellige, men tror det heller er babystress som setter seg i ryggen.

Anonymkode: c10fb...f46

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Det som er det rare er at jeg synes den er helt nydelig å legge meg på. Veldig behagelig seng. Men, så var det denne ryggen da..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilken temperatur har dere på soverommet? Vi ble frarådet Tempur siden vi liker å ha det kaldt (helst under 15 grader) på soverommet. Madrassene «virker» visst ikke hvis det er for kaldt i rommet.

Anonymkode: 09488...035

Vi har det lunt på rommet, så det er optimalt for madrassen  

utrolig kjedelig å bruke en halv formue på en seng som i verste fall gir meg ryggplager 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...