Gå til innhold

Kompleks muligens forholds situasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i en litt ekstra på praten med en mann som jeg har kjent siden vi begge var 19 og 21. Vi har mistet kontakten til tider, men vi hadde hverandre på SoMe uten noe spesielt aktivt engasjement. Vi likte hverandre en stund med det bare ikke noe av. Nå i det siste i vi begge er fortsatt single har vi funnet tonen sammen, men vi begge vet ikke helt hvor vi står hen, til tider har jeg en følelse at den "kjemien" er det noe bare jeg lurer og at det ikke er noe "spark" der som man sier det på engelsk. 

Vi er nå i 30 årene og han snakker mye om fortiden, gir meg litt en hint at jeg var mer interessant da. Han sa noe ved at det blir kanskje for sent å gå inn i forhold nå og at toget har kjørt, men det skjønner jeg ikke noe av. Er det fordi han egentlig er i et forhold eller at jeg har på en måte "visnet" utseendemessig. Dette begynner å bli litt Vansklig for meg å tolke alene, ønsker gjerne hjelp fra dere

K 30 og han 32

Anonymkode: 4d6b8...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror det er mest uskyldig forklaring eller prat om fortiden i det dere var mest med hverandre da. Tror neppe han hinter til at du har visnet eller noe sånt, Man er jo voksen nok til å skjønne at folk blir jo eldre, men selvfølgelig hvis han så deg ofte i den tiden du var sprudlede også har ikke sett deg på lenge før han ser en helt annen versjon av en moden kvinne kan jo det bli en form for sjokk siden han møtte deg i en annen fase i livet hvor du var en annen.Sa han at toget har kjørt? da sier at han ikke ser noe fremtid med deg dessverre.

Anonymkode: c3fc8...9e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som ingen av dere hverken var eller er så interessert. Move on.

Anonymkode: 393c1...9e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså hele settingen blir på en måte feil. Dere møtte hverandre i en annen tid langt tilbake og var forelsket da så dukker dere opp ansikt foran ansikt og prøver å fortsette "kjøreturen" ?. skal det skje noe nå må dere starte på nytt.

Anonymkode: dbe8a...ed0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det vanskelig å forstå motivet til TS, men tolker den er like et annen tråd som handlet om en back-up. Eldre fnisete kvinne på jakt etter redningsmannen i 30 årene, skam dere og kom deg videre

Anonymkode: c4bc0...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

men vi begge vet ikke helt hvor vi står hen

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

. Han sa noe ved at det blir kanskje for sent å gå inn i forhold nå og at toget har kjørt, men det skjønner jeg ikke noe av

Halloen??? 

Hvor mye hint trenger du?  Han vet ikke hvor dere står, fordi dere bare går rundt grøten. "kanskje for sent" er noe han sier som en forsiktig fisking etter om du mener det samme.  

Her trenger dere bare en skikkelig avklaring i direkte tale. Slutt med koder og hint. 

Anonymkode: 13020...6a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres ut som dere har en fortid og har ikke skjønt om han eller du ble avvist da, bare gikk dere ifra forelskelsen sånn uten videre?. Kanskje dere skjønte at dere ikke passet eller han tolket det at du bare går er et tegn han ikke var nok for deg, jeg vet rett og slett ikke, men vil tippe at han sier jo direkte at toget har jo kjørt han er sikkert fokusert på noe helt annet.

Anonymkode: 82269...9bb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

han sier jo direkte at toget har jo kjørt

Duhh. Ingenting direkte med det ts har referert til.

Anonymkode: 13020...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ALtså toget har jo fanken meg kjørt, vet om ingen som ble sammen 30, 40 årene hadde ålreite forhold. Enten var det et hav med emosjonell bagasje eller ny skilt med barn, de som holdt ut handlet mest om at de ikke finner noe andre lenger og faen skal være visst at de levde i et konfliktfylt liv. Vet om noen som holdt sammen i 13 år og de ble sammen siden de begge var 19, men vil anta beste tid er nok 23-28 etter det kan du kjøpe deg en hamster eller marsvin.

Anonymkode: 0f87c...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...