Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

35+5 og jeg blir satt i gang i uke 38 grunnet svangerskapsdiabetes. 
Hatt kynnere siden uke 25 men de har ikke vært vonde og de har gitt seg med en gang jeg har lagt meg ned/satt meg ned. De siste to dagene har kynnerne blitt vonde og de kommer hele tiden uansett aktivitet eller ei. Ikke rie-vondt, men nok til at jeg merker jeg holder pusten eller puster meg gjennom. Så har jeg fått noen vanvittige symfysesmerter (?)/vondt i tissen 🥵

Det kjennes ut som kniver når jeg reiser meg opp, står på en fot osv og når det verste har gitt seg kjennes det ut som noen har slått meg nedentil med balltre i timesvis. Det.gjør.så.vondt.

Dette er min tredje og har aldri kjent makan! Må jeg virkelig gå sånn til 22.juni dauer jeg. Har ingen andre tegn til at fødsel nærmer seg heller så hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene nå blir et mysterium 😵‍💫

Er det noen som kjenner seg igjen og har en solskinnshistorie? Jeg vil jo hun skal være så lenge som mulig i magen men dette er fader meg heftige saker 

Anonymkode: 3e82b...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kynnere og mase-rier fra uke 31 med nr 3. Skikkelige, jevne tak som kunne være i flere timer. Var på føden flere ganger men det påvirket ikke livmorhalsen. 

Hold ut og lykke til!

Anonymkode: 97070...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Husk at når du er ferdig så er du ferdig! Du trenger aldri å gjøre det igjen! For meg var det en enorm trøst, selv om det ikke føles sånn ut akkurat der og da. 

Anonymkode: 382d2...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Klag og syt og få det ut! All sympati! Opplevde ikke dette selv, kan bare tenke meg. Må vel finne urkvinnen! Men kan også hende det bare skjer akkurat nå om hun er på vei ned i bekkenet etter noe.. at det gir seg før 22.juni! 

Anonymkode: f7f11...f7c

Skrevet

22 juni er ikke lenge til, selv om jeg skjønner det føles ut som en uendelighet! Sønnen min har en legetime den 19. som jeg er spent på og kjenner jeg er glad den ikke er så lenge til - sånn for å sette det i perspektiv 😉

Håper du har gode mennesker rundt deg som tar godt vare på deg i innspurten ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vil bare si at symfysesmerter er ikke dømt til å bli verre og verre helt frem til fødsel. Jeg fikk det tidlig denne gangen, men har fått behandling av fysioterapeut (tøying av muskler i sete/hofte) og er nå bedre i uke 28 enn jeg var i uke 20.

Anonymkode: 9d8f3...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...