densatt Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Utrolig kjedelig serie. Fikk nok etter 1 sesong. Også CSI i forskjellige byer. Det er lenge siden de stoppet produksjonen. Her er det repriser i det uendelige. Lag plass til noe annet i tvmenyen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Det som er så fint, er at en fint kan se noe en vil. En trenger ikke å se på CSI om en ikke liker det. Anonymkode: f5dfe...da4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Del Skrevet 4. juni 2023 Du får spørre TvNorge som er de som sender CSI her i Norge, da. Men det er jo tydeligvis endel som ser på det.... ellers hadde de ikke sendt det. Anonymkode: 81b96...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Del Skrevet 9. juni 2023 2000-2015, 2021- Anonymkode: 6e81a...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 Godt vi er forskjellige, jeg elsker CSI-serier, spesielt CSI miami ❤️ Så du kan gjerne bytte kanal, også kan jeg se repriser 😄 Anonymkode: 4fc42...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 10. juni 2023 #6 Del Skrevet 10. juni 2023 Jeg elsker CSI seriene og når har de også kommet med CSI Vegas. Så de har ikke stoppet produksjonen. Det er jo bare til å bytte tv kanal hvis du ikke vil se på det. Smaken er som baken, vettu 😉 Noen liker det, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 16. juni 2023 #7 Del Skrevet 16. juni 2023 Min irritasjon er at når jeg en sjelden gang ser lineært, så er det eldgamle episoder som sendes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå