momo Skrevet 9. januar 2006 #1 Del Skrevet 9. januar 2006 Lurer bare på hvor lang tid det tar fra man sender det brevet til lånekassa, med underskrift og kontonummer, til man har pengene på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2006 #2 Del Skrevet 9. januar 2006 Et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. januar 2006 #3 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmmm. Jeg sendte på onsdag, og venter fremdeles. Håper jeg har det i morra da. Trenger bøker! DYRE bøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2006 #4 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmmm. Jeg sendte på onsdag, og venter fremdeles. Håper jeg har det i morra da. Trenger bøker! DYRE bøker! ← Sjekk på Lånekassens sider, der står det hvilken dato de utbetales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. januar 2006 Tusen takk for svar! Jeg sendte i dag, og håper virkelig og få penger til helga. Jeg og trenger både bøker, mat og penger til regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå