AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Min mann blir sint hvis det har gått mer enn en uke siden sex og om han da blir avvist om han prøver å ha sex med meg. I dag sa jeg nei fordi jeg er uvel. Han sier da ting som " fuck deg". At jeg er kjedelig og at han alltid blir med når jeg vil. Han vil altså at jeg skal være med selv om jeg ikke vil, fordi han er så grei og er med når jeg vil ha sex ... jeg ville aldri at han skulle hatt sex med meg om han ikke ville. Han sier han blir med uansett for min del. Han spurte om han kunne se på meg nå og runke istedenfor. Det frister lite etter at han er ufin med meg samt at jeg blør... han mener jeg kan ta i en tampong. Altså... jeg vet ikke hva som er normalt og ikke der ute, men jeg vil ikke bli med når jeg ikke føler meg vel eller har lyst.... kan noen gi meg litt råd har vært sammen med samme mann i 20 år, så har ikke så mye å sammenligne med... dette er blitt en ting etterhvert nå. Han føler seg avvist og blir sint og jeg synes det hele er ubehagelig. Vi har sex ca en gang i uken... Anonymkode: f6cfb...c8a 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Be han ordne seg sex andre steder, så noen kan få tilfredsstilt han, da blir nok humøret bedre Anonymkode: e62c3...cb1 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Parterapi. Eventuelt sexolog. Å presse noen til sex er ikke greit om det er mentalt press heller nei. Dessuten ødelegger slikt lysten på partner, øker den absolutt ikke. Om han vil ha sex er eneste lure måten å inspirere til lyst. Det han gjør er å gjøre utfordringer verre. Anonymkode: d4ecf...aa7 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Ikke normal oppførsel. Han trenger noen runder hos psykolog, eventuelt bør du gå. Han manipulerer deg og behandler deg svært dårlig. Anonymkode: 8d03f...934 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Vi blir sure og sinte hvis vi alltid må gå igjennom et rebusløp for å ha sex med ei vi skal liksom være i monogamt forhold med og det er alltid noe annet mere viktig å gjøre som brukes som unnskyldning. Finn ut hva problemet ditt med sex er, ts. før denne mannen gir opp og finner seg ei som faktisk liker sex. Dette hvis du ønsker å være med han videre i livet. Anonymkode: 07112...48c 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Be han ordne seg sex andre steder, så noen kan få tilfredsstilt han, da blir nok humøret bedre Anonymkode: e62c3...cb1 Ja, det står garantert ei rad av damer utenfor og venter på en sutrete, opptatt mann som bare vil tømme seg sånn at han kan gå hjem til kona og være blid igjen. Kanonidé. Du burde informere alle incelene her på forumet at de bare kan ordne seg sex ett eller annet sted så blir humøret bedre. Anonymkode: d871d...2fd 11 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi blir sure og sinte hvis vi alltid må gå igjennom et rebusløp for å ha sex med ei vi skal liksom være i monogamt forhold med og det er alltid noe annet mere viktig å gjøre som brukes som unnskyldning. Finn ut hva problemet ditt med sex er, ts. før denne mannen gir opp og finner seg ei som faktisk liker sex. Dette hvis du ønsker å være med han videre i livet. Anonymkode: 07112...48c Hva med å gjøre kona kåt? Det er visst noe mange menn ikke tenker på som mulighet. Min mann pirrer meg kåt når han er kåt. Da blir det sex. Ikke er det noe rebusløp heller, for han har faktisk giddet å forstå hvordan jeg virker og gjøres kåt. Jeg gjør forøvrig også det samme om det er jeg som i utgangspunktet er kåt, og ikke han. Å bare presse seg på eller be om sex er ikke særlig inspirerende. Å forstå hvordan partner fungerer seksuelt angående tenning er ikke bare lurt, det er (burde være) temmelig selvfølgelig. Å mase og være ufin er selvfølgelig avtennende. Jeg ville også sluttet med å tenne på mann som oppførte seg slik. Anonymkode: d4ecf...aa7 12 1 1
Coachshinny Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min mann blir sint hvis det har gått mer enn en uke siden sex og om han da blir avvist om han prøver å ha sex med meg. I dag sa jeg nei fordi jeg er uvel. Han sier da ting som " fuck deg". At jeg er kjedelig og at han alltid blir med når jeg vil. Han vil altså at jeg skal være med selv om jeg ikke vil, fordi han er så grei og er med når jeg vil ha sex ... jeg ville aldri at han skulle hatt sex med meg om han ikke ville. Han sier han blir med uansett for min del. Han spurte om han kunne se på meg nå og runke istedenfor. Det frister lite etter at han er ufin med meg samt at jeg blør... han mener jeg kan ta i en tampong. Altså... jeg vet ikke hva som er normalt og ikke der ute, men jeg vil ikke bli med når jeg ikke føler meg vel eller har lyst.... kan noen gi meg litt råd har vært sammen med samme mann i 20 år, så har ikke så mye å sammenligne med... dette er blitt en ting etterhvert nå. Han føler seg avvist og blir sint og jeg synes det hele er ubehagelig. Vi har sex ca en gang i uken... Anonymkode: f6cfb...c8a Helt unormalt og suuuuper ego i mine øyne🥺 2 2
Blåjojo Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med å gjøre kona kåt? Det er visst noe mange menn ikke tenker på som mulighet. Min mann pirrer meg kåt når han er kåt. Da blir det sex. Ikke er det noe rebusløp heller, for han har faktisk giddet å forstå hvordan jeg virker og gjøres kåt. Jeg gjør forøvrig også det samme om det er jeg som i utgangspunktet er kåt, og ikke han. Å bare presse seg på eller be om sex er ikke særlig inspirerende. Å forstå hvordan partner fungerer seksuelt angående tenning er ikke bare lurt, det er (burde være) temmelig selvfølgelig. Å mase og være ufin er selvfølgelig avtennende. Jeg ville også sluttet med å tenne på mann som oppførte seg slik. Anonymkode: d4ecf...aa7 Dette!! Så enkelt og likevel så vanskelig… Mannen din er en egoist, ts. Kun egoister presser noen til sex. Særlig den han har bodd sammen med de siste 20 årene. 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Just som min.. Sa ja en kveld, ga beskjed at jeg egentlig ikke hadde lyst, så skulle han holde på lengst mulig for det "var jo så deilig" - (for han!) Jeg ble så sint. Disse type mannfolka tenker kun på seg selv og sin nytelse! Klager og sutrer når de ikke får seg noe fordi de er ufin og egentlig bare byr kvinner imot.. Anonymkode: 55a14...e9a 2 2
MuffinStud Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 Nei, det er ikke normalt. Verken mot andre mennesker generelt eller sin partner. Hvis han ikke endrer seg, så står han i fare for å ta fra deg det meste av seksuell glede. I starten av et forhold merker du ikke så mye til denne oppførselen fordi det er hot og spennende og man klarer ikke å holde fingrene av hverandre. Men etterhvert så får du gjerne mer behov for at ømhet, kos og nærhet ikke bare er knyttet til sex. Det er vanskelig å spekulere om fremtiden, men har du tenkt på hvordan denne tendensen, hvis den fortsetter utviklingen som nå, vil bli dersom dere får barn sammen. Og at du fortsetter din utvikling i at du må bli fysisk uvel før du klarer å stå på dine egne barrikader og verne om din egen komfortsone. At etterhvert vil bare hans berøring gjøre deg uvel (fryktrespons). Noen må endre noe. Det er både enklest og vanskeligst å starte med seg selv. Men du må respektere deg selv før du kan kreve respekt fra han. Du er ikke bare en sex rekvisitt. Du ønsker tid, nærhet og ikke minst trygghet i nærheten av han heller enn et instinktivt behov for avstand. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 når jeg leser sånt så er jeg så glad jeg er single .... for ett kjipt liv å ha det sånn. Anonymkode: 8dff0...400 6
Flintis Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min mann blir sint hvis det har gått mer enn en uke siden sex og om han da blir avvist om han prøver å ha sex med meg. I dag sa jeg nei fordi jeg er uvel. Han sier da ting som " fuck deg". At jeg er kjedelig og at han alltid blir med når jeg vil. Han vil altså at jeg skal være med selv om jeg ikke vil, fordi han er så grei og er med når jeg vil ha sex ... jeg ville aldri at han skulle hatt sex med meg om han ikke ville. Han sier han blir med uansett for min del. Han spurte om han kunne se på meg nå og runke istedenfor. Det frister lite etter at han er ufin med meg samt at jeg blør... han mener jeg kan ta i en tampong. Altså... jeg vet ikke hva som er normalt og ikke der ute, men jeg vil ikke bli med når jeg ikke føler meg vel eller har lyst.... kan noen gi meg litt råd har vært sammen med samme mann i 20 år, så har ikke så mye å sammenligne med... dette er blitt en ting etterhvert nå. Han føler seg avvist og blir sint og jeg synes det hele er ubehagelig. Vi har sex ca en gang i uken... Anonymkode: f6cfb...c8a Nå er vel han i ferd med å bli mindre attraktiv for deg og da fremstår han som mer masete. Da kan dere åpne eller avslutte forholdet slik at dere kan finne noen som dere passer bedre med for en stund når det gjelder sex. Det er selvfølgelig ingen grunn til å bli sint for dette selvom han må erkjenne at han bør avslutte forholdet eller åpne det. 2
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #14 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi blir sure og sinte hvis vi alltid må gå igjennom et rebusløp for å ha sex med ei vi skal liksom være i monogamt forhold med og det er alltid noe annet mere viktig å gjøre som brukes som unnskyldning. Finn ut hva problemet ditt med sex er, ts. før denne mannen gir opp og finner seg ei som faktisk liker sex. Dette hvis du ønsker å være med han videre i livet. Anonymkode: 07112...48c Problemet er at han blir sint og sur. Hadde han behandlet ts som et menneske han elsket og respekterte så hadde du mest sannsynlig ønsket å ha sex med han. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #15 Skrevet 5. juni 2023 Det gjør vondt å bli avvist. Mannen burde selvfølgelig ikke blitt sint, men han har det vondt han også. Å avvise på en god måte er vanskelig, og når mannen blir sindt og lei seg så har du ikke lykkes med det. Du spør etter et råd, og da er det nettopp det at du må bli bedre på å avvise på en måte som ikke gjør så vondt. Han må forstå at det er fordi du er uvel og at det ikke har noe med følelsene dine for ham å gjøre eller hvor atraktiv du synes at han er. Om du avviser han ofte og kanskje også har sluttet å være hyggelig i hverdagen av redsel for at han skal ta det som en invitasjon til sex, så blir dette vanskelig. Husk på at du behandler ham mye dåligere enn hva du tror du gjør, slik er det alltid. Faren er jo at dette lett kan bli en ond sirkel, litt som du beskriver, og det er nok lettere for deg å bryte ut av mønsteret enn det er for ham. Anonymkode: e33ba...997 2 1
Gjest Lars1009 Skrevet 5. juni 2023 #16 Skrevet 5. juni 2023 Han må være fornøyd med x1 per uke etter så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 20.55): Min mann blir sint hvis det har gått mer enn en uke siden sex og om han da blir avvist om han prøver å ha sex med meg. I dag sa jeg nei fordi jeg er uvel. Han sier da ting som " fuck deg". At jeg er kjedelig og at han alltid blir med når jeg vil. Han vil altså at jeg skal være med selv om jeg ikke vil, fordi han er så grei og er med når jeg vil ha sex ... jeg ville aldri at han skulle hatt sex med meg om han ikke ville. Han sier han blir med uansett for min del. Han spurte om han kunne se på meg nå og runke istedenfor. Det frister lite etter at han er ufin med meg samt at jeg blør... han mener jeg kan ta i en tampong. Altså... jeg vet ikke hva som er normalt og ikke der ute, men jeg vil ikke bli med når jeg ikke føler meg vel eller har lyst.... kan noen gi meg litt råd har vært sammen med samme mann i 20 år, så har ikke så mye å sammenligne med... dette er blitt en ting etterhvert nå. Han føler seg avvist og blir sint og jeg synes det hele er ubehagelig. Vi har sex ca en gang i uken... Anonymkode: f6cfb...c8a Hvorfor vil du ikke ha sex med han? Hvis du har oftere sex så blir det mindre dårlig stemning Anonymkode: d92e8...1c8
911 Skrevet 5. juni 2023 #18 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det gjør vondt å bli avvist. Mannen burde selvfølgelig ikke blitt sint, men han har det vondt han også. Å avvise på en god måte er vanskelig, og når mannen blir sindt og lei seg så har du ikke lykkes med det. Du spør etter et råd, og da er det nettopp det at du må bli bedre på å avvise på en måte som ikke gjør så vondt. Han må forstå at det er fordi du er uvel og at det ikke har noe med følelsene dine for ham å gjøre eller hvor atraktiv du synes at han er. Om du avviser han ofte og kanskje også har sluttet å være hyggelig i hverdagen av redsel for at han skal ta det som en invitasjon til sex, så blir dette vanskelig. Husk på at du behandler ham mye dåligere enn hva du tror du gjør, slik er det alltid. Faren er jo at dette lett kan bli en ond sirkel, litt som du beskriver, og det er nok lettere for deg å bryte ut av mønsteret enn det er for ham. Anonymkode: e33ba...997 Helt riktig forklart 👏. En fornuftig og forklarende avvisning sårer ikke. Blir det bare NEI hver gang begynner nok mannen å lure på hva som er feil og blir sur. Man må prate sammen. Dessuten er det slik at damen må ha det bra for å ha sex, mens mannen må ha sex for å ha det bra. Blir ofte en mismatch og en negativ spiral av dette. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #19 Skrevet 5. juni 2023 Blåttvann skrev (13 timer siden): Problemet er at han blir sint og sur. Hadde han behandlet ts som et menneske han elsket og respekterte så hadde du mest sannsynlig ønsket å ha sex med han. Problemet er for lite sex, hvis dere har AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 21.19): Hva med å gjøre kona kåt? Det er visst noe mange menn ikke tenker på som mulighet. Min mann pirrer meg kåt når han er kåt. Da blir det sex. Ikke er det noe rebusløp heller, for han har faktisk giddet å forstå hvordan jeg virker og gjøres kåt. Jeg gjør forøvrig også det samme om det er jeg som i utgangspunktet er kåt, og ikke han. Å bare presse seg på eller be om sex er ikke særlig inspirerende. Å forstå hvordan partner fungerer seksuelt angående tenning er ikke bare lurt, det er (burde være) temmelig selvfølgelig. Å mase og være ufin er selvfølgelig avtennende. Jeg ville også sluttet med å tenne på mann som oppførte seg slik. Anonymkode: d4ecf...aa7 hvorfor er det mannens ansvar å gjøre deg kåt? Hva gjør du for å holde sexlivet ved like. Hvorfor skal mannen ta ansvar for begges sexlyst? Anonymkode: d92e8...1c8 3
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #20 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet er for lite sex, hvis dere har hvorfor er det mannens ansvar å gjøre deg kåt? Hva gjør du for å holde sexlivet ved like. Hvorfor skal mannen ta ansvar for begges sexlyst? Anonymkode: d92e8...1c8 Sex ca en gang i uka etter 20år er ikke noe å bli sur for. Å oppføre seg som en drittunge gjør ikke at ts får mer lyst hvertfall... 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå