Gå til innhold

Matchet med en kjendis på Tinder hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei matchet med en kjendis på Tinder. Ikke A-kjendis nå men han var ganske kjent for 15år siden. De fleste men sikkert ikke alle over 30 år kjenner til navnet hans, eller hvertfall ca 50%.  Hva gjør jeg nå, venter til han skriver eller sier hei? Vil ikke virke desperat eller som en groupie,kan tenke meg mange skriver til han. 

Og hvis vi begynner å skrive så vil jeg ikke si noe om at jeg kjenner han igjen, men er det teit å late som ingenting? Kan han bli støtt eller tenke at jeg må følge lite med? Værste er at jeg til og med har møtt han før og fått autografen hans men da var jeg typ 10 år 😂

Anonymkode: 6db30...3b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS ja det er hans ekte profil 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem?

Anonymkode: e9a52...6a2

Skrevet

Ikke sikkert han svarer deg da 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei matchet med en kjendis på Tinder. Ikke A-kjendis nå men han var ganske kjent for 15år siden. De fleste men sikkert ikke alle over 30 år kjenner til navnet hans, eller hvertfall ca 50%.  Hva gjør jeg nå, venter til han skriver eller sier hei? Vil ikke virke desperat eller som en groupie,kan tenke meg mange skriver til han. 

Og hvis vi begynner å skrive så vil jeg ikke si noe om at jeg kjenner han igjen, men er det teit å late som ingenting? Kan han bli støtt eller tenke at jeg må følge lite med? Værste er at jeg til og med har møtt han før og fått autografen hans men da var jeg typ 10 år 😂

Bare vær forberedt på at han ikke er i nærheten av den personen han har utgitt seg for å være i offentligheten. I min jobb har jeg møtt mange kjendiser, i en setting der jeg ser deres personlighet, ikke den offentlige rollen de har skapt, og samtlige er nesten ikke til å kjenne igjen, oftest til det negative 

Anonymkode: cdb5d...a0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenHP skrev (6 minutter siden):

Ikke sikkert han svarer deg da 😂

Nei det er ikke sikkert, det vet man aldri samme hvem det er. Så var ikke spørsmålet i tråden "tror du han svarer/skriver eller ikke?" heller 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare vær forberedt på at han ikke er i nærheten av den personen han har utgitt seg for å være i offentligheten. I min jobb har jeg møtt mange kjendiser, i en setting der jeg ser deres personlighet, ikke den offentlige rollen de har skapt, og samtlige er nesten ikke til å kjenne igjen, oftest til det negative 

Anonymkode: cdb5d...a0f

Jada sånt må man være forberedt på. Jeg bryr meg ikke om kjendisstatusen hans og hadde vært som jeg alltid er mot vanlig folk i virkeligheten, og tatt tiden til hjelp for å bli kjent med sånn han er i virkeligheten. For alt jeg vet skjer det akuratt samme som med 90% av andre matcher, at samtalen dør ut etter fire meldinger. Blir ikke skuffet av det, sånn er tinder :)

Skrevet

Har møtt et par, hyggelige, helt vanlige menn 😊Ikke superkjendiser på noe vis, men kjente nok. Er jo bare å behandle dem som en vanlig match? Er han så kjent at du åpenbart bør kjenne ham anerkjenner du at du vet hvem han er (autografhistorien er jo søt). Om ikke kan man jo dra den klassisker «Har ikke jeg sett deg før?»

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare oppfør deg som med hvilken som helst annen? 

Jeg kjenner mange kjendiser siden jeg jobber i mediebransje, var også i en periode sammen med en som var A-kjendis for ørten år siden og mer i glemselen nå, eller bare kjent blant de over en viss alder.

Du trenger ikke late som ingenting, snakket masse med min eks om da han var på TV, det er jo en tid av livet hans. Nå vet jeg ikke hvem han her er, men kunne fint nevnt tidlig at jeg kjente han igjen. 

Bare kanskje unngå å si du fikk autografen hans da du var 10, da føler han seg bare gammel 😅

Og alle linjene og spøkene rundt programmet hans eller hva han var kjent før, har han hørt tusen ganger før.

Anonymkode: 3fcf4...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette innlegget… og kvinner påstår at de ikke påvirkes av menns status… 😂

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Big brother Richard?

Anonymkode: 36729...dce

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (17 minutter siden):

Hva mener du? Les resten av tråden. Jeg bryr meg midt i filla om at han er kjendis, jeg spør om råd til fremgangsmåte for å ta kontakt. Det kunne vært tråd om en hvilken som helst mann man gjerne blir bedre kjent med på Tinder i forhold til spørsmålet mitt om hvem som bør skrive først. Eneste forskjellen her er at jeg ikke vil virke som en groupie (fordi jeg IKKE er det og IKKE bryr meg om "statusen" hans) fordi han sikkert får en del meldinger. Mener du at damer ikke kan sveipe på menn som tilfeldigvis har status, ellers så er vi statusjegere? Rull inn a pølsa, kom med noe saklig eller hold deg unna tråden min 😊

• Liker 3
Skrevet
ClausSaus skrev (23 minutter siden):

Hæ? Er det det du får ut av hi.. er jo ikke så rart om ts lurer på hvordan hun skal angripe dette. 
Hadde sikkert blitt litt i villrede/starstruck du også om du hadde matcha med Aylar Lie…

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kjendiser er helt vanlige folk som deg og meg. La han ta kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Komiker? 

Anonymkode: 18209...bbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ok, men hva vil du med innlegget? At vi skal gjette hvem han er? Tinder er Tinder, de samme regler som før. Folk (også kjendiser) er ute etter bekreftelse, flørt og sex. 

Anonymkode: 88c4f...a93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det også. 

Han viste seg til å være en helt forferdelig drittsekk! Alt annet enn hva han forestiller seg som på media.

Anonymkode: 4bdff...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yngve Berven? 

Anonymkode: a7876...f3b

AnonymBruker
Skrevet

100% Jonna.

han har vært på tinder de siste ti årene. Mistenker at han lager stand up av det. Vet ikke om han er singel en gang.

Anonymkode: 81481...afe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (8 minutter siden):

Hæ? Er det det du får ut av hi.. er jo ikke så rart om ts lurer på hvordan hun skal angripe dette. 
Hadde sikkert blitt litt i villrede/starstruck du også om du hadde matcha med Aylar Lie…

Selvfølgelig er det akkurat det han får ut av innlegget. Hans eneste misjon her inne er å forsterke sine egne vrangforestillinger om kvinner.

Anonymkode: a6b40...8b2

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...