AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Jeg vet at Happn viser hvem man har "crossed path with" i virkeligheten via gps så hvis man ser en man liker på gata eller felles arrangement eller kjøpesenter kan man gå inn på appen å sjekke fordi de man har fysisk gått forbi dukker opp der (om de er medlem på appen). Men er det riktig at den appen kun viser kartet fra ETTER man har lastet ned appen og ikke de man gikk forbi tidligere i dag før man lastet ned appen? Hvilke andre apper fungerer på lignende måte? Prøver å finne en jeg gikk forbi i nabobyen i dag! Jeg vet at han kun var der på ferie så å bla gjennom tinder nytter ikke. Må være en app som jeg kan stille inn at "der var jeg for fem timer siden og jeg vil se andre som også var der da" Anonymkode: 4f99e...a9d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Djeez. Du famler etter halmstrå i stappmørket. Hvis han fremdeles er i området, så er vel Tinder der sjansen er størst. Men alle single er faktisk ikke på apper. Anonymkode: 411e8...4c1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Djeez. Du famler etter halmstrå i stappmørket. Hvis han fremdeles er i området, så er vel Tinder der sjansen er størst. Men alle single er faktisk ikke på apper. Anonymkode: 411e8...4c1 Djeez for en partypooper du skulle være da. Lei av dating? Ikke jeg! Klar for flørtesommer! 🥳 Anonymkode: 4f99e...a9d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Djeez for en partypooper du skulle være da. Lei av dating? Ikke jeg! Klar for flørtesommer! 🥳 Anonymkode: 4f99e...a9d Litt farget av nylig nedtur bare. Men så bra. Da driter du i en du bare har sett på gata, og fokuserer på neste offer. God sommer 😘 Anonymkode: 411e8...4c1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt farget av nylig nedtur bare. Men så bra. Da driter du i en du bare har sett på gata, og fokuserer på neste offer. God sommer 😘 Anonymkode: 411e8...4c1 Uff det er kjedelig, men ikke la deg tynge deg. Sommer + solbrun + sommerkjole + smil + imøtekommenhet og åpenhet er en bedre suksess enn å gi opp. Jeg skjønner deg godt da, er dødslei av apper og ble bitter og oppgitt på hele greia men derfor har jeg bestemt meg for å åpne blikket litt mer når jeg går ute i det virkelige liv. Dukker opp fine menn der også. Han jeg så var på et arrangement for spesielt interesserte så vi har noe til felles vet jeg, men du har nok rett i at det er som å gripe etter halmstrå å prøve å finne han igjen. Jaja, sommeren er såvidt i gang 😊🌞 Klem til deg og prøv å kos deg! Anonymkode: 4f99e...a9d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå