Gå til innhold

London

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva bør man handle med seg fra London? 

Anonymkode: e2ce4...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer jo helt an på hva man liker det. For meg er det Dairy milk buttons og shortbreads med sjokolade. 

Anonymkode: baa8c...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/4/2023 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Spørs jo hva du liker?

Anonymkode: 9b422...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et pund på snart 14 kroner ingenting. London er en flott by og masse opplevelser men null poeng å shoppe der og tro det er billig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, Tomas77 said:

Med et pund på snart 14 kroner ingenting. London er en flott by og masse opplevelser men null poeng å shoppe der og tro det er billig. 

Det er vel ikke mange som har handlet i London fordi det er billig, mer pga annet utvalg på ting. 

Anonymkode: baa8c...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir å se på kjoler og kjøpe noen om der er penger til overs.

Anonymkode: a523a...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kommer jo an på hva du liker og bruker.

Jeg fyller alltid opp med en god del produkter for hud- og hår. Samt mat. Har en ganske fast liste. Så er jeg alltid innom shoe gallery på Selfridges og Russel Bromley. 

Før gikk det mye i klær. Men nå finner jeg alt jeg trenger på Zalando. 

Anonymkode: 181bd...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tomas77 skrev (5 timer siden):

Det handler om utvalget, ikke å spare penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler om utvalget, ikke å spare penger. 

Ok, bodde 12 år i England og det området forskjellen i utvalget var størst var dagligvarer. Supermarkedene deres er en drøm når man er vant til Kiwi.

De aller fleste kleskjedene er jo tilgjengelig her nå, på nett om de ikke har fysiske butikker i Norge. 

Vintagemarkeder finnes det en del av i London men det er nå så in at man blir utkonkurrert av profesjonelle bargain hunters. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Engelsk cheddar ost! Veldig godt og ikke dyrt.

Anonymkode: 0e0af...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tomas77 skrev (13 minutter siden):

Ok, bodde 12 år i England og det området forskjellen i utvalget var størst var dagligvarer. Supermarkedene deres er en drøm når man er vant til Kiwi.

De aller fleste kleskjedene er jo tilgjengelig her nå, på nett om de ikke har fysiske butikker i Norge. 

Vintagemarkeder finnes det en del av i London men det er nå så in at man blir utkonkurrert av profesjonelle bargain hunters. 

For meg er det;

Sko. Utvalget i butikk i Norge er begredelig. Og jeg liker å prøve mye, så nett utgår. 

Produkter til hår og kropp. De har en rekke merker som ikke selges i Norge, som jeg ble glad i da jeg bodde der borte. 

Baggasje/kofferter. Det er helt latterlig å ta en tur i norsk butikk om man skal fornye slikt. 

Gaveposer, kort og party-produkter. Har kommet seg litt på nett, men fortsatt ingenting som å gå i fysisk butikk i UK. 

Mer eksklusive produkter. Burberry, Hermes, Celine, er butikker jeg gjerne er innom. 

Rimelige sportsklær, tar gjerne en tur ut til wembley outlet.

Basis undertøy på M&S, kvalitet+pris. 

Hamleys for barna. Ingenting måler seg med det, heller ikke nett. 

Food halls på de store sentrene, produkter du ikke får tak i her i Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det;

Sko. Utvalget i butikk i Norge er begredelig. Og jeg liker å prøve mye, så nett utgår. 

Produkter til hår og kropp. De har en rekke merker som ikke selges i Norge, som jeg ble glad i da jeg bodde der borte. 

Baggasje/kofferter. Det er helt latterlig å ta en tur i norsk butikk om man skal fornye slikt. 

Gaveposer, kort og party-produkter. Har kommet seg litt på nett, men fortsatt ingenting som å gå i fysisk butikk i UK. 

Mer eksklusive produkter. Burberry, Hermes, Celine, er butikker jeg gjerne er innom. 

Rimelige sportsklær, tar gjerne en tur ut til wembley outlet.

Basis undertøy på M&S, kvalitet+pris. 

Hamleys for barna. Ingenting måler seg med det, heller ikke nett. 

Food halls på de store sentrene, produkter du ikke får tak i her i Norge. 

Hår og kropp har du et kjempepoeng. Glemte helt Boots. De svære Boots butikkene er geniale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 20.27):

Hva trenger du da?

Anonymkode: d6e23...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker primark, spesielt om du har barn. Til barn hadde jeg kjøpt alt fra Primark med unntak av kanskje sko og yttertøy (typisk finjakker hadde jeg kjøpt, men ikke yttertøy som skal tåle hard bruk av feks barnehagebarn).

Fant ikke så mye til meg selv da jeg var der. Men sokker feks, typisk forbruksvare. 

Anonymkode: d44cd...2ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker primark, spesielt om du har barn. Til barn hadde jeg kjøpt alt fra Primark med unntak av kanskje sko og yttertøy (typisk finjakker hadde jeg kjøpt, men ikke yttertøy som skal tåle hard bruk av feks barnehagebarn).

Fant ikke så mye til meg selv da jeg var der. Men sokker feks, typisk forbruksvare. 

Anonymkode: d44cd...2ec

Primark er også supert for gaver, nips, hårpynt, tutu-skjørt og slikt, som gaver til diverse barnebursdager og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De har en del på apoteket som vi ikke får kjøpt her. 

Så ville jeg vel kjøpt litt nytt til ungene av klær, gjerne i butikker vi ikke har her. Ikke Primark men litt dyrere.

Anonymkode: f9ff8...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De har en del på apoteket som vi ikke får kjøpt her. 

Så ville jeg vel kjøpt litt nytt til ungene av klær, gjerne i butikker vi ikke har her. Ikke Primark men litt dyrere.

Anonymkode: f9ff8...b37

Nå kom jeg på; Lemsip. Beste midlet ved forkjølelse noen sinne. Det hamstres alltid når jeg er over en tur. 

Og enig når det gjelder barn. Westfield shoppingsenter (det er to av de) - Her er flere butikker med barneklær samlet, kjeder med god kvalitet. Og reiser man ut en tidlig morgen har man butikkene nesten for seg selv, i stedet for å kjempe seg gjennom folkemengden på Oxford street. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (På 10.6.2023 den 1.46):

Jeg har aldri shoppet i London pga det er billig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pølser (norske pølser er så dårlig!), Barry`s te, bisto (til matlaging), marmite, engelsk marmelade, linser (til suppe), panko (til fisk for eksempel) men ikke noe av dette er billigere i London akkurat.. 

Anonymkode: d69fd...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...