AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Har kjøpt shellack sett med lampe, lakker osv. Bruker noe som heter magic remover + cleanser plus/aceton for at det skal løse opp gammel gel. Dette funker jo ikke. Sitter på 3 runde med remover + aceton nå. Fristet til å kjøpe negldrill hvis det skal være så vanskelig å få fjernet. Gidder ikke bruke en hel kveld på å legge shellac Anonymkode: 96308...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Google er din venn: Det er vigtigt at file det øverste lag af, da det er det lag som forsegler alle produkterne. Hvis du ikke får filet det øverste lag af, vil din gelpolish remover ikke kunne gå ind og opløse produkterne. Det er desværre ikke noget vi kan forbedre, men vi har jo også andre alternativer til aftagning af gelpolish, enten vores magic remover eller elektrisk neglefil. Du kan se vores guides: https://m.youtube.com/channel/UC_E1H_MDUnV20iuADkiSuQA/videos Anonymkode: 49546...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Del Skrevet 4. juni 2023 Ja, jeg filte ikke toppen. Men når jeg har sittet over 30 min til sammen så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke løser seg opp. Anonymkode: 96308...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg filte ikke toppen. Men når jeg har sittet over 30 min til sammen så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke løser seg opp. Anonymkode: 96308...baa Fordi topcoaten er ganske ugjennomtrengelig og den må røskes opp i for at removeren skal få tak. Så dette er brukerfeil. Anonymkode: 31abc...bb2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Del Skrevet 4. juni 2023 Ja her er det du selv som hoppet over det viktigste. Men negldrill er uansett en god investering, den letter alt arbeidet med både gellakk, geltips og extensions. Anonymkode: 6cc91...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja her er det du selv som hoppet over det viktigste. Men negldrill er uansett en god investering, den letter alt arbeidet med både gellakk, geltips og extensions. Anonymkode: 6cc91...fda Har du en negldrill å anbefale? Anonymkode: 96308...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 22.53): Har du en negldrill å anbefale? Anonymkode: 96308...baa Har en oppladbar og bærbar fra MelodySusie som jeg er veldig fornøyd med. Anonymkode: 6cc91...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jes71 Skrevet 3. mars 2024 #8 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 22.53): Har du en negldrill å anbefale? Anonymkode: 96308...baa Jeg kjøpte en som er helt topp fra Ali exrpess😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Del Skrevet 4. mars 2024 Jeg har også fra AliExpress. Mange er dønn lik de som diverse neglesjapper tar minst dobbelt så mye for. Anonymkode: 31abc...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå