AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 En kompis av meg liker meg, han bor i en annen by. Vi møttes sist sommer. Jeg merker at han liker meg. Vi har aldri gjort noe sammen, altså aldri hatt sex eller kysset. Han sliter litt psykisk også. Men jeg har aldri vært interessert i han. Jeg merket at ifjor sommer, hintet han til fremtidsplaner. I en samtale med meg, sa sånn: hvordan er din drømmemann? Og hvordan ser han ut? Jeg syns du er en fin dame og kan tenke meg å henge med deg oftere, jeg må bare finne drømmedama og slå meg til ro med henne. Jeg holdt han på avstand etter det. Han spør om å møtes nå, men hvordan avvise han høflig? Vet han sliter psykisk. Han har tidligere slettet meg fra alt, også lagt meg til igjen. Jeg skjønte ikke først hva som var årsaken. Men så forklarte han at det ble mye ting for han. Og at det hadde vært mye ting på jobben osv. for meg er det veldig breakdealer at man sliter psykisk, da det kan bli skummelt i et forhold.... og man kan kanskje skyve unna partner. Han er ekstremt snill fyr, og jeg vil gjerne bevare vennskapet med han. Men vanskelig om han har følelser for meg Anonymkode: 3de8d...3f3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 "Hei, nei det passer ikke å møtes men god tur." Sånn. Anonymkode: 13f9c...c6c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå