AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Hadde en fyr som back up I tilfelle ting går galt, avviste han aldri sånn brutalt direkte og ga tegn i blandt at det er muligheter, etter å ha slått opp med typen min forrige måned og noen mislykkede datinger ble jeg klar da jeg tok direkte kontakt, men han gikk inn i forhold, noe som også står på Facebook Hva gjør jeg? har tenkt å snakke med han om det og fortelle at jeg har sterke følelser, men vil det lede til noe som helst. Kom gjerne med tips folkens, derfor jeg spør her Kvinne, 31 Anonymkode: 7b7ba...c91 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 4. juni 2023 Du burde glemme tanken med å få dem til å gjøre det slutt. Han fant ei som setter pris på han og du bare lekte med følelsene hans for egen vinning. Hvorfor tok du ikke han fra starten av? Fordi du var "bedre"? gjett hva? hva er bedre enn deg nå?. ahhh.. at folk ikke kommer seg ut av den overfladiske bobla selv i voksen alder skjønner jeg ikke.. Anonymkode: b343f...b80 48 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Ta det gjerne opp med han, men ikke ha høye forventinger. Du ståljet fem år av livet hans fordi han liksom skulle vente på deg. Fysj så egoist du er. Han kommer ikke til å slå opp og det er nok du som må vente i flere år før det kanskje skjer. Fortsett gjerne der du stoppet med jakten på "chaden". Anonymkode: 10bf8...b02 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde en fyr som back up I tilfelle ting går galt, avviste han aldri sånn brutalt direkte og ga tegn i blandt at det er muligheter, etter å ha slått opp med typen min forrige måned og noen mislykkede datinger ble jeg klar da jeg tok direkte kontakt, men han gikk inn i forhold, noe som også står på Facebook Hva gjør jeg? har tenkt å snakke med han om det og fortelle at jeg har sterke følelser, men vil det lede til noe som helst. Kom gjerne med tips folkens, derfor jeg spør her Kvinne, 31 Anonymkode: 7b7ba...c91 Hilsen mann i vennesona Anonymkode: f3f0a...2ab 15 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Å ha en back up er en fryktelig ide, ikke bare er det egoistisk, men det fungerer aldri, selvom jeg tviler på han virkelig holdt seg singel i fem år for deg så er det kun i en veldig liten tidsperiode man virkelig venter. Anonymkode: 2b0f6...874 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Backup i 5år?? Hvis du har så sterke følelser, så burde du gjort noe med det for lenge siden, rart han gadd å vente så lenge som han gjorde. Og hvis du hadde vært ærlig, å sagt han bare var en backup, så ville han ihvertfall ikke hatt deg. La han være, forhåpentligvis har han funnet noen som hadde han som første valg, ikke bare en backup. Du har ikke en backup nr3 eller 4 da, prøv der? Anonymkode: 5a471...4f9 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hilsen mann i vennesona Anonymkode: f3f0a...2ab Nei du, ikke kom her å antyd dette er problemstilling som ikke eksisterer. Anonymkode: 2b0f6...874 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 Hva er ironisk med det? Andres liv er ikke en statistrolle i ditt liv, folk har sine egne liv og han går såklart videre iløpet av fem år når du ikke gikk an å sjekke opp. Bra for han at han er lykkelig nå! Finn deg en annen og ikke synk så lavt at du skal bryte opp noen andres forhold bare fordi du trenger en rebound eller backup. Ganske hodeløst!!! Anonymkode: 9a7e5...608 18 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta det gjerne opp med han, men ikke ha høye forventinger. Du ståljet fem år av livet hans fordi han liksom skulle vente på deg. Fysj så egoist du er. Han kommer ikke til å slå opp og det er nok du som må vente i flere år før det kanskje skjer. Fortsett gjerne der du stoppet med jakten på "chaden". Anonymkode: 10bf8...b02 Stjålet fem år av livet hans? Haha slutt da! Selvom man blir avvist så stopper man ikke å leve livet sitt fordet og bare isolerer seg og setter alt på pause 😂 Anonymkode: 9a7e5...608 4
Arild37 Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 Du har jo bare lekt med hans følelser, også når han først finner kjærlighet, så ønsker du å ødelegge det for han? Eier du ingen selvrespekt eller empati? Kom deg videre 13
Morten1 Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 (endret) Det at du i det hele tatt hadde en backup er det jeg henger meg opp i her, hadde du aldri tro på forholdet? Edit: Å gå etter noen i forhold gjør man bare ikke, uavhengig hva man føler for den som er i forhold Endret 4. juni 2023 av Morten1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei du, ikke kom her å antyd dette er problemstilling som ikke eksisterer. Anonymkode: 2b0f6...874 Nei, det er sant. Men det er gjerne motsatt. Men later som om de er i forhold med kvinner, ligger med de og leker kjæreste. At du som mann ikke har tatt hintet fra en dame du prater litt med iblant på 5 år, da er du ikke lurt, du er treg. Anonymkode: f3f0a...2ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Skrevet 4. juni 2023 Du høres virkelig som ei som har null respekt for alle andre og det handler kun om deg selv og dine behov. Klandrer deg ikke fullstendig, det er nok det samfunnet som blusser særlig oss kvinner i en tids fase for å så sette oss på plass litt senere. Tror vi burde tenke mer rasjonelt og holde oss stabile gjennom all den følelse delen innenfor kjærlighet og vennskap. Du datet mange gjennom de årene han hadde kontakt med deg og du spør deg ikke selv en som du legger til som back up er også en som vakte interessen din og verdt forsøk på å date? Helt merkelig hvordan folk tenker i blandt, men igjen det er nok mer samfunn press. Man dater mer hva som skal imponere andre enn hva som passer seg selv. Anonymkode: 569c7...d1b 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #15 Skrevet 4. juni 2023 Du er veldig respektløs. Jobb med deg selv. Anonymkode: 11fcc...496 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Du har jo bare lekt med hans følelser, også når han først finner kjærlighet, så ønsker du å ødelegge det for han? Eier du ingen selvrespekt eller empati? Kom deg videre Må du avvise en mann tydelig og brutalt, for ikke å "leke med følelsene"? Anonymkode: f3f0a...2ab 1
Arild37 Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du avvise en mann tydelig og brutalt, for ikke å "leke med følelsene"? Anonymkode: f3f0a...2ab Hvis du "avviser" en som er veldig forelsket i deg, men kommer med hint jevnlig for å få han til å forstå at det kanskje kan være ett håp, og la dette pågå i årevis, så ja, da leker man med følelsene til noen. Da vil man gå å tro at det kanskje er håp, og man klarer ikke legge fra seg følelsene, istedetfor å la han få komme seg videre 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 Er du en kjekk mann kan du gjerne pule en dame for ingenting og forresten du kan bare ghoste henne og likevel er hun fryktelig glad for å ha møtt deg. hun våger ikke å sette deg som back up fordi hun vet du fortjener bedre, men er du en helt normal fyr må du sitte i årevis (noe jeg tviler han gjorde) og vente på din tur hvis den i det heletatt kommer og hvis du klarte å vente deg gjennom alt det dritet får du forhold kun i en uke før hun er på jakt igjen til hun er 40. Null sympati for kvinner og karma biter dere i ræva. Snakket med en nabo av meg (kvinne i 50 årene) fortalte historier og tonnevis av menn hun avviste, mens hun nå er alene med to katter og hun er på tinder haha Anonymkode: 43fce...362 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du en kjekk mann kan du gjerne pule en dame for ingenting og forresten du kan bare ghoste henne og likevel er hun fryktelig glad for å ha møtt deg. hun våger ikke å sette deg som back up fordi hun vet du fortjener bedre, men er du en helt normal fyr må du sitte i årevis (noe jeg tviler han gjorde) og vente på din tur hvis den i det heletatt kommer og hvis du klarte å vente deg gjennom alt det dritet får du forhold kun i en uke før hun er på jakt igjen til hun er 40. Null sympati for kvinner og karma biter dere i ræva. Snakket med en nabo av meg (kvinne i 50 årene) fortalte historier og tonnevis av menn hun avviste, mens hun nå er alene med to katter og hun er på tinder haha Anonymkode: 43fce...362 Godt skrevet ja.,, men det trengs to for tango gjør det ikke. Kvinner er de slemme vesner som behandler menn ufyselig, men hva skjer med de da? de blir behandlet like slemt av de mennene som bare humper dem, hva synes du om disse mennene da? Anonymkode: 8acc8...2e0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde en fyr som back up I tilfelle ting går galt, avviste han aldri sånn brutalt direkte og ga tegn i blandt at det er muligheter, etter å ha slått opp med typen min forrige måned og noen mislykkede datinger ble jeg klar da jeg tok direkte kontakt, men han gikk inn i forhold, noe som også står på Facebook Hva gjør jeg? har tenkt å snakke med han om det og fortelle at jeg har sterke følelser, men vil det lede til noe som helst. Kom gjerne med tips folkens, derfor jeg spør her Kvinne, 31 Anonymkode: 7b7ba...c91 Incel troll Anonymkode: 9259c...193 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå