AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Har ei vennine som er ekstremt glad i eldre menn, hun er 22 år nå. Helt siden 2020 har hun bare gått etter eldre menn, på byen fikk hun med seg en fyr hjem på 43 år. Jeg husker jeg lo godt, og syns det var helt sinnsykt den gangen, hvordan hun kan bli så tent av en slik fyr, og han var ikke så kjekk heller. Da var hun bare 19 år. Jeg fikk også avsmak. Jeg selv har datet menn i alderen 26-27, og det funker utmerket. Nå møtte jeg henne i helgen, tok oss drink. Så kunne hun fortelle meg at hun hadde begynt å chatte med en politimann som er 44 år. Han var nyskilt. De møttes på en datingapp. Jeg syns fortsatt er ekkelt. Men greia er at han sier at han ikke HAR barn, men samtidig som han sa til henne: jeg var sist uke på tivoli med venner, (tivoli med venner jaha). Jeg sa til henne at hun ikke burde gå på en smell. Da fyren kan ha barn og kone hjemme, og hun ender opp med å bli såret. Hun er ganske naiv og tror på alt det folk sier til henne. Han har prøvd å sjarmere henne på snapchatten ved å si sånn: jasså du kan jo ikke henge på Youngs, når du er så pen, tror Ivys er noe for deg. Han snakker mye om utseendet hennes. Hun er veldig pen og snill. Hvorfor går hun for en som kunne vært hennes far?🤣🤣 Anonymkode: 79de5...4d4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Pass dine egne saker Anonymkode: 4077d...420 5 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Din hundrende tråd om politimenn... Anonymkode: ada1f...bee 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Du er mistenksom fordi oldiser på hele 44 år umulig kan synes tivoli er gøy? Aldersforskjellen er stor men om hun alltid har gått etter eldre fyrer så må da det vere opp til henne. Anonymkode: e5518...871 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Jeg liker også eldre menn, 15-25 år eldre. Kan ikke noe for det vi tenner på. Anonymkode: 94ef0...0c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 Når er man for gammel for tivoli med venner? Han er uansett ikke veldig moden av seg om han mener noen er for pen for enkelte utesteder 🤷 Anonymkode: 53350...4de
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 Folk er forskjellige. Noen liker datteren, noen liker mora... Og noen liker begge deler. Anonymkode: bb6ef...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå