Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi venter snart nr to og vår siste. Det kan se ut som om vi kanskje hvis vi vil kan få til en overlappende måned med permisjon og deretter ferie. I juni og juli. 

er det noen som har erfaring med å reise bort en måned feks til er sydenland sammen i permisjon? Er det å anbefale? Hvor anbefales det? Anbefales det å leie hus etc?

Anonymkode: abb85...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er baby når dere reiser?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noen generelle anbefalinger på dette

Anonymkode: 57b68...e42

Skrevet

Anbefales. Det er deilig å være på ferie i varmere strøk. 
Lei et hus med basseng. 

• Liker 1
Skrevet

Vi er i juni nå og om du føder snart så vil da babyen være 1 uke til 7 uker når dere reiser?

Først må du jo komme deg og jeg ville iallefall ventet til renselse et over( og det tar vel noen uker)

Så må du huske på at du har en liten baby med dårlig immunforsvar om baby skulle bli syk der nede. Så er det varmen. 

Min var 6 mnd når vi dro ned første gangen i syden og ville ikke dratt noe tidligere. Men det er jo hva dere er komfortabel med 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Spania med en på 11 mnd. Vi var der i 4 uker. Leide leilighet med basseng. Familie kom ned en langhelg her og der. Vi hadde det veldig fint. Glad for at vi valgte å reise i mai da det var grei temperatur men da må man ha oppvarmet basseng fant vi ut. For bassenget var sykt kald og vi fikk dermed nesten ikke badet. Vi valgte Spania pga mindre tilfeller av meslinger og vi ikke ønsket fremskynde MMR vaksinen.

Anonymkode: ce415...e8c

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Vi er i juni nå og om du føder snart så vil da babyen være 1 uke til 7 uker når dere reiser?

Først må du jo komme deg og jeg ville iallefall ventet til renselse et over( og det tar vel noen uker)

Så må du huske på at du har en liten baby med dårlig immunforsvar om baby skulle bli syk der nede. Så er det varmen. 

Min var 6 mnd når vi dro ned første gangen i syden og ville ikke dratt noe tidligere. Men det er jo hva dere er komfortabel med 

Ja altså nå er det jo snakk om juni neste år…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja altså nå er det jo snakk om juni neste år…

Åh haha .. trodde du mente juli o år...ja det er det en annen sak 

AnonymBruker
Skrevet

Husk å få mesling-vaksine før dere reiser. Ser altfor mange tar med seg babyer utenlands før denne vaksinen er tatt, hadde jeg aldri turt. 

Anonymkode: 59dbe...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...