AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Hun jeg dater nå har annenhver uke av og på natt jobb så vi hadde vår fjerde date i går før hun skulle på kveldskift og uten at jeg tok initiativ til det begynte vi å kysse som utviklet seg og ble ganske heftig klinning. Jeg skulle kjøre henne til jobb og det var begynt å bli sent så vi hadde ikke tid til at det ble sex. Hun ville gi meg en liten forsmak og takk for at jeg kjørte henne, så hun strippet for meg, jeg tenkte det kom til å være alt, før hun plasserte foten for å bekrefte om jeg hadde blitt hard og spurte om jeg trodde jeg kunne være kjapp. Fikk egentlig ikke svart før hun var nede på kne og fisket den ut ertet meg med tungen en kort stund før hun ba meg la være å holde tilbake og gav meg min første blowjob. Jeg trodde det kom til å være over sekundet jeg var inni men selv om det føltes godt var det som om noe manglet, så fort hun gav meg ordentlig friksjon og brukte hånden derimot var det over. Hun oppførte seg som at alt dette var helt normalt og flirte litt når hun så ansiktsutrykket mitt, følte meg både varm og rød i ansiktet samtidig sjokkert og vansker for å se henne inn i øynene, ante ikke hva jeg skulle si. Hun kysset meg og sa jeg kunne slappe av hun ba meg om å komme fort. Jeg prøvde å oppføre meg så naturlig som jeg kunne, men hjertet mitt dunket noe ekstrem, bare jeg tenker på det starter det å dunke, fikk ikke sove noe særlig lå oppe til klokken var 4 og bare spilte det hele om og om igjen i hode mens jeg hørte på musikk. Hun kom påkledd klar for jobb, og spurte om alt var ok når jeg satt litt i mitt eget hode uten å fullstendig merke at hun var kommet inn. Beklagde og prøvde å være litt ærlig og sa det var bare lenge siden og jeg forventet det ikke, og det var så deilig at hjerte mitt dunket enda litt kjapt. Hun la hånden sin på brystkassen for å kjenne selv, hun sa jeg var søt og lovet neste gang skulle vi få tid til å nyte ekstra. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet, jeg har ikke følt det ekstreme nivået på 11 år, og hun er også den første dama jeg har sett naken. Kjapp bakgrunn når jeg var 16 hadde kjæresten til min bestevenn søskenbarnet sitt på besøk. Iløpet av det besøket satt vi nede i mørk kjeller og så på film hvor de plutselig bare begynte å runke oss forsiktig under hvert vårt pledd men når det ble litt søl var hun den første som kastet bort pledet og gikk ned på meg før kjæresten til min bestevenn gjorde det samme med han. Jeg og han holdt jo på å le oss ihjel når de gikk opp på badet etterpå mens han også gratulerte, og det har vært et minne som har brakt oss mye latter over årene. Men jeg har ikke gjort det noe bedre på damefronten siden den gangen før nå. Det er vel ingen tvil om at neste gang vi møtes så kommer det til å bli sex, jeg vet bare ikke hva som er best. Å bare late som at dette er noe jeg har gjort før, eller fortelle henne at jeg bare har en erfaring for veldig mange år siden (uten å fortelle detaljer) og at hun er den første kvinnen jeg har sett naken i virkeligheten. Jeg vet argumentet for å si det at hun kommer til å ta hensyn, men hva om hun blir avtent over at jeg ikke har hatt sex før? Forventer at jeg skal kunne ta styring og tilfredstille henne for å gi igjen etter det hun gjorde for meg? Jeg hadde allerede begynt å få følelser før igår, jeg ville ikke gå i fellen jeg har gjort før. Hvor hun er usikker på om vi bare var venner så fra starten var jeg klar på at når jeg ba henne ut var det date. Samtidig ville jeg ikke gi signal om at jeg bare så på klokken tils det ble sex. Jeg har virkelig likt det å å bli kjent med henne, og verdsatt å kunne gå rundt å holde hånden hennes, enda mer når jeg følte at det var lov til å holde rundt og kysse henne. Det hadde vært greit for meg om vi hadde ventet en stund til, men hun er tydeligvis giret på at vi skal ta det lengre. Anonymkode: 9b62a...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Too long to read Anonymkode: 3c598...338 Hva med overskriften da? Den sier jo hovedsak spørsmålet jeg bare er nervøs og tenkte det var best å gi mest mulig kontekst. Anonymkode: 9b62a...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Slapp av. Hun vet allerede hvor uerfaren du er, og hun gleder seg til å gjøre noe med det. Ikke tenk for mye med denne penetreringen, da kåler du det bare til. Prøv heller å følg med på henne og få henne til å føle seg så bra som mulig. Anonymkode: 53d5b...56c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun jeg dater nå har annenhver uke av og på natt jobb så vi hadde vår fjerde date i går før hun skulle på kveldskift og uten at jeg tok initiativ til det begynte vi å kysse som utviklet seg og ble ganske heftig klinning. Jeg skulle kjøre henne til jobb og det var begynt å bli sent så vi hadde ikke tid til at det ble sex. Hun ville gi meg en liten forsmak og takk for at jeg kjørte henne, så hun strippet for meg, jeg tenkte det kom til å være alt, før hun plasserte foten for å bekrefte om jeg hadde blitt hard og spurte om jeg trodde jeg kunne være kjapp. Fikk egentlig ikke svart før hun var nede på kne og fisket den ut ertet meg med tungen en kort stund før hun ba meg la være å holde tilbake og gav meg min første blowjob. Jeg trodde det kom til å være over sekundet jeg var inni men selv om det føltes godt var det som om noe manglet, så fort hun gav meg ordentlig friksjon og brukte hånden derimot var det over. Hun oppførte seg som at alt dette var helt normalt og flirte litt når hun så ansiktsutrykket mitt, følte meg både varm og rød i ansiktet samtidig sjokkert og vansker for å se henne inn i øynene, ante ikke hva jeg skulle si. Hun kysset meg og sa jeg kunne slappe av hun ba meg om å komme fort. Jeg prøvde å oppføre meg så naturlig som jeg kunne, men hjertet mitt dunket noe ekstrem, bare jeg tenker på det starter det å dunke, fikk ikke sove noe særlig lå oppe til klokken var 4 og bare spilte det hele om og om igjen i hode mens jeg hørte på musikk. Hun kom påkledd klar for jobb, og spurte om alt var ok når jeg satt litt i mitt eget hode uten å fullstendig merke at hun var kommet inn. Beklagde og prøvde å være litt ærlig og sa det var bare lenge siden og jeg forventet det ikke, og det var så deilig at hjerte mitt dunket enda litt kjapt. Hun la hånden sin på brystkassen for å kjenne selv, hun sa jeg var søt og lovet neste gang skulle vi få tid til å nyte ekstra. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet, jeg har ikke følt det ekstreme nivået på 11 år, og hun er også den første dama jeg har sett naken. Kjapp bakgrunn når jeg var 16 hadde kjæresten til min bestevenn søskenbarnet sitt på besøk. Iløpet av det besøket satt vi nede i mørk kjeller og så på film hvor de plutselig bare begynte å runke oss forsiktig under hvert vårt pledd men når det ble litt søl var hun den første som kastet bort pledet og gikk ned på meg før kjæresten til min bestevenn gjorde det samme med han. Jeg og han holdt jo på å le oss ihjel når de gikk opp på badet etterpå mens han også gratulerte, og det har vært et minne som har brakt oss mye latter over årene. Men jeg har ikke gjort det noe bedre på damefronten siden den gangen før nå. Det er vel ingen tvil om at neste gang vi møtes så kommer det til å bli sex, jeg vet bare ikke hva som er best. Å bare late som at dette er noe jeg har gjort før, eller fortelle henne at jeg bare har en erfaring for veldig mange år siden (uten å fortelle detaljer) og at hun er den første kvinnen jeg har sett naken i virkeligheten. Jeg vet argumentet for å si det at hun kommer til å ta hensyn, men hva om hun blir avtent over at jeg ikke har hatt sex før? Forventer at jeg skal kunne ta styring og tilfredstille henne for å gi igjen etter det hun gjorde for meg? Jeg hadde allerede begynt å få følelser før igår, jeg ville ikke gå i fellen jeg har gjort før. Hvor hun er usikker på om vi bare var venner så fra starten var jeg klar på at når jeg ba henne ut var det date. Samtidig ville jeg ikke gi signal om at jeg bare så på klokken tils det ble sex. Jeg har virkelig likt det å å bli kjent med henne, og verdsatt å kunne gå rundt å holde hånden hennes, enda mer når jeg følte at det var lov til å holde rundt og kysse henne. Det hadde vært greit for meg om vi hadde ventet en stund til, men hun er tydeligvis giret på at vi skal ta det lengre. Anonymkode: 9b62a...5c0 Hun l7ker at du blir litt satt ut og litt tent på det. Så bare flyt med og la henne styre på . Husk på å gi litt da, vis at du liker det og er med. Trenger ikke si noe mer enn du har gjort. At det er lenge siden Anonymkode: b5033...98b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva med overskriften da? Den sier jo hovedsak spørsmålet jeg bare er nervøs og tenkte det var best å gi mest mulig kontekst. Anonymkode: 9b62a...5c0 Svaret fra meg på tittelen er nei, ikke om du er over 25 år Anonymkode: 3c598...338
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slapp av. Hun vet allerede hvor uerfaren du er, og hun gleder seg til å gjøre noe med det. Ikke tenk for mye med denne penetreringen, da kåler du det bare til. Prøv heller å følg med på henne og få henne til å føle seg så bra som mulig. Anonymkode: 53d5b...56c Så du tror ikke det er sjanse for at hun vil finne det avtennende om jeg spør om hun kan vise meg hvordan hun liker å bli gått ned på? Tenker hvis jeg kan tilfredstille henne slik en eller to ganger vil hun ikke bli så alt for skuffet når penetreringen ikke kommer til å sende henne til noen store høyder. Jeg vet jo i teorien hva som skal gjøres men når det kommer til kvinner og sex virker det så mye mer komplisert enn det er for menn. Anonymkode: 9b62a...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 KG's mest erfarne novelleskriver. Selv om du har funnet stavekontrollen, så er du jævla lettkjennelig. Anonymkode: 6edce...56e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): KG's mest erfarne novelleskriver. Selv om du har funnet stavekontrollen, så er du jævla lettkjennelig. Anonymkode: 6edce...56e Gud, jeg er lei trådpolitiet. Anonymkode: e91f0...78a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Jeg syns du skal være ærlig jeg, uten å fortelle hele sannheten. Du kan godt si at du ikke har så kjempe mye erfaring og er derfor litt nervøs. Men at du har veldig lyst å gjøre det deilig for henne slik hun gjorde for deg. Fortell meg gjerne hva du liker.. og vær raus med komplimentene. Trenger ikke nevne at hun er den første du ser naken og ligger med. og så høres det ut som hun er selvsikker på dette området og erfaren. Så go with the flow og la henne ta styringen. Så tar det nok ikke lang tid før du er en erfaren mann du og😉 Anonymkode: 6c083...98d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gud, jeg er lei trådpolitiet. Anonymkode: e91f0...78a Beklager. Jeg skal søke som moderator i stedet. Anonymkode: 6edce...56e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå