Gå til innhold

Kleint men... Er det vanlig å svette under puppene og navelen når man er slank?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dette er vanlig, altså så mye at det renner og renner fra underboobene når man soler seg og blir helt vått... Og rundt navelen 

Anonymkode: 35539...fa3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså; når jeg svetter ordentlig glir til og med brillene ned fordi jeg svetter på nesa. Man kan vel svette overalt der man har hud.

Anonymkode: 37f66...2e0

• Liker 3
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Ja, det er vanlig å svette når man soler seg.

Skrevet

Altså det er snakk om hud, og hud svetter når det blir for varmt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter mye både under/mellom puppene, på magen, ryggen og i lysken. Det gjør venninene mine som er slank også.

Anonymkode: 0eb1d...629

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig at man får svette under brystene om man ligger ute og soler seg. Selv om man er slank.

Anonymkode: 42ebd...668

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åja! Jeg spør fordi jeg har tatt botox på sykehus under armene mot svetting, og har ikke lagt merke til at puppene svetter før. Mulig de alltid har gjort det og jeg bare har trodd det var fra armhulene eller ikke tenkt over det, men la så godt merke til det nå når armhulene er tørre og var redd for at det var den medisinske behandlingen som gjorde at svetten kom ut på andre og unormale steder 😛 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja! Jeg spør fordi jeg har tatt botox på sykehus under armene mot svetting, og har ikke lagt merke til at puppene svetter før. Mulig de alltid har gjort det og jeg bare har trodd det var fra armhulene eller ikke tenkt over det, men la så godt merke til det nå når armhulene er tørre og var redd for at det var den medisinske behandlingen som gjorde at svetten kom ut på andre og unormale steder 😛 

En bivirkning av å forhindre svette ett sted er at det kan dukke opp et annet sted 😅 

Anonymkode: 46230...6d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har hengebryster 

Anonymkode: e9e56...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...