AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Ser at flere av stillingene hos NAV har startlønn på 520K +++, synes det er ganske greit betalt? Eller er misser jeg noe? Anonymkode: 51191...9dd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Lønn i seg selv er ingenting uten å vurdere ansvar og oppgaver eller stress. Anonymkode: 8fe24...d06 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lønn i seg selv er ingenting uten å vurdere ansvar og oppgaver eller stress. Anonymkode: 8fe24...d06 Nei, det er jeg helt enig i. Men med tanke på utdanningskravet for en nav veileder, som er det samme som de fleste arbeide i helse og sosialsektoren med min. bachelor, er jo ikke den lønnen ille, sett i forhold til en barnevernspedagog(saksbehandler f.eks.), eller barnehageansatt(ped leder) Anonymkode: 51191...9dd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Syns Nav betaler ganske dårlig. Vanlig rådgiver ligger mellom ltr. 55 og 59 slik jeg forstår? Jeg jobber i en annen statlig virksomhet, og har ltr. 60. Jeg er meget misfornøyd, og har langt under median i både egen virksomhet og samfunnet forøvrig. Lønnen svarer ikke til ansvaret. Hadde mao ikke gått over til Nav, der er lønnen enda verre. Anonymkode: d5bb1...77e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Jeg har lønnstrinn 63 i Nav. Mange av kollegaene har enda høyere og noen har lavere. Det kommer litt an på hvor god man er til å forhandle. Anonymkode: 684bd...de0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Jeg startet på lønnstrinn 49, som alle gjorde hos oss. Det er fire år siden. Gikk opp til lønnstrinn 56 etter ett år. Og her er jeg enda. Anonymkode: a7b5d...caf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 Varierer ekstremt fra kommune til kommune i den kommunale delen. Anonymkode: 43036...f35
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 16.39): Jeg har lønnstrinn 63 i Nav. Mange av kollegaene har enda høyere og noen har lavere. Det kommer litt an på hvor god man er til å forhandle. Anonymkode: 684bd...de0 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 19.36): Jeg startet på lønnstrinn 49, som alle gjorde hos oss. Det er fire år siden. Gikk opp til lønnstrinn 56 etter ett år. Og her er jeg enda. Anonymkode: a7b5d...caf Hvordan forhandler dere, altså helt konkret? Kommet fra privat sektor å der var det langt rundere i kantene. Anonymkode: 59ff4...d82
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #9 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 18.14): Nei, det er jeg helt enig i. Men med tanke på utdanningskravet for en nav veileder, som er det samme som de fleste arbeide i helse og sosialsektoren med min. bachelor, er jo ikke den lønnen ille, sett i forhold til en barnevernspedagog(saksbehandler f.eks.), eller barnehageansatt(ped leder) Anonymkode: 51191...9dd Jojo. Men du er jo rådgiver for folk som ikke mestrer livet. Det medfører en ikke ignorerbar fare for vold og trusler. Ta det med i vurderingen. Anonymkode: cdba8...7ed 1
Rights Skrevet 8. juni 2023 #10 Skrevet 8. juni 2023 Du vil ligge under snittet i lønn, i forhold til utdanning / ansvar.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #11 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan forhandler dere, altså helt konkret? Kommet fra privat sektor å der var det langt rundere i kantene. Anonymkode: 59ff4...d82 Etter ett år er det en standard lønnssamtale med nærmeste leder. Her skal man gå opp noe. Etter det kan man be om lønnssamtale hvert år tror jeg, men ikke sikkert noe kommer ut av den. Ellers så er det nasjonale lønnsforhandlinger og lokale lønnsforhandlinger hvor man skriver hvorfor man fortjener høyere lønn. Men det er ofte småpenger. Det er store forskjell fra kontor til kontor. Anonymkode: a7b5d...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå