AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #21 Skrevet 4. juni 2023 Det var på dagen på julaften. Tenk å ha så lite respekt. Anonymkode: e2614...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #22 Skrevet 4. juni 2023 Tough cookie skrev (3 timer siden): Politiet har stengt i dag, og følte ikke for å ringe 112 når det ikke stod om livet mitt. Dette er på et mindre sted, og politiet er stengt på helligdager. Ts Du kan fint ringe 02800 selvom ditt lokale politikontor er stengt! Det er heller ikke åpent politikontor her jeg bor, men om jeg ringer 02800 kommer jeg til politiet i Bergen, som da eventuelt vil komme hit ved behov. Anonymkode: 9b1f6...f61 1 1
Tough cookie Skrevet 4. juni 2023 Forfatter #23 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du kan fint ringe 02800 selvom ditt lokale politikontor er stengt! Det er heller ikke åpent politikontor her jeg bor, men om jeg ringer 02800 kommer jeg til politiet i Bergen, som da eventuelt vil komme hit ved behov. Anonymkode: 9b1f6...f61 Det var jeg ikke klar over at jeg kunne gjøre, men kontakter politiet her i morgen når de åpner. Denne naboen er jo klin hakke gal som truer med å angripe meg, når jeg spør høflig om han kan slutte å bruke vinkelsliper etter å ha laget bråk hele søndagen Ts
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #24 Skrevet 4. juni 2023 Tough cookie skrev (7 timer siden): Jeg har fått en ny nabo og han har holdt på med høytrykkspyler på båt de siste to dagene. Han står et par meter fra mitt soveromsvindu, og både fredag og i går kveld holdt han på til nesten midnatt med å spyle båten. Han brukte en halvtime bare på et par cm, og jeg begynte nesten å lure på om han var påvirket av et eller annet. Han gav seg ikke før i 23:30 tiden og da var det like før jeg ba han slutte. Kl 09 i dag ble jeg vekket av høytrykkspyler fra naboen, og etter det gikk han over til pussemaskin og vinkelsliper og det bråker altså så jævlig🤨 Er det ingen som tar hensyn til at det er søndag lengre? Jeg synes at kl 09 er for tidlig å begynne å bråke på en søndag morgen i et boligstrøk der det er ganske tett mellom husene! Jeg leser til eksamen og hadde jeg kunnet det så hadde jeg stukket hjemmefra i dag, men har sittet både inne og ute på verandaen og jobbet, men hører vinkelsliper gjennom headset uansett. Er det lov å holde på sånn å bråke? Så du vurderte nesten å snakke med naboen? Hva med å ta en prat i fredstid og avtale hva dere synes er et akseptabelt lydnivå i helgene. Blander du inn politiet på grunn av litt støy har du hvertfall fått deg en fiende for resten av livet. Anonymkode: 41b11...12c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #25 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var på dagen på julaften. Tenk å ha så lite respekt. Anonymkode: e2614...3ba Julaften er da en helt vanlig arbeidsdag... Anonymkode: 41b11...12c
Perelandra Skrevet 5. juni 2023 #26 Skrevet 5. juni 2023 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov Perelandra, mod.
Tough cookie Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #27 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så du vurderte nesten å snakke med naboen? Hva med å ta en prat i fredstid og avtale hva dere synes er et akseptabelt lydnivå i helgene. Blander du inn politiet på grunn av litt støy har du hvertfall fått deg en fiende for resten av livet. Anonymkode: 41b11...12c Hvis du har lest det jeg har skrevet, så gikk jeg bort til han og fikk kun sagt et par ord før han eksploderte og kastet et brekkjern etter meg. Har aldri sett noen så rasende før. Ringte politiet i morges og fikk beskjed om at mannen måtte anmeldes. Jeg sa jeg kvidde meg for å gjøre det, og var redd for at han tok hevn på meg med brekkjernet. Han er en kjenning av politiet fikk jeg vite og de skulle ta en prat med han, men ønsket at jeg skulle anmelde han i tillegg. Han hadde ikke laget LITT bråk, han holdt på fra 08:30-20 i går med vinkelsliper, pussemaskin og høytrykkspyler et par meter fra mine vinduer. Ts 2
Tough cookie Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #29 Skrevet 5. juni 2023 MalloryK skrev (Akkurat nå): Hva sier de andre naboene? Jeg har ikke snakket med de, men det kan jo hende de har dårlige erfaringer med mannen fra tidligere da de har klaget, og ikke tør å gjøre det igjen. Ts
MalloryK Skrevet 5. juni 2023 #30 Skrevet 5. juni 2023 Du burde snakke med naboene om de og har problemer med denne fyren. Eier han eller leier? Sosialboliger? Hvordan er nabolaget ellers?
Tough cookie Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #31 Skrevet 5. juni 2023 (endret) Ts her Jeg har vært på politistasjonen og anmeldt mannen for det var det politiet ønsket at jeg skulle gjøre. Ble fortalt at han er en kjenning av politiet og at de har flere anmeldelser på han allerede, derfor var det viktig at jeg anmeldte. Han kommer til å få en bot for å ha laget bråk på en helligdag, og bli siktet for trusler mot meg. Politiet har allerede snakket med han, og han hadde da sagt at det måtte da være lov å pusse båt i hagen på en helligdag. Politimannen sa at han hadde gjort akkurat det samme som meg hvis det gjaldt hans nabo, men at han hadde gått bort til naboen 6 timer tidligere, og ikke ventet slik som jeg gjorde. Forstår det sånn at denne mannen har en del psykiske issues. Endret 5. juni 2023 av Tough cookie 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #32 Skrevet 5. juni 2023 Jeg hadde en slik nabo, tok med en kompis sin lufpistol i bukselinningen og et balltre og lurte på om han fortsatt var snakkesalig eller om det ble stille snart.. det ble stille.. Anonymkode: 939cc...93d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #33 Skrevet 5. juni 2023 MalloryK skrev (1 time siden): Du burde snakke med naboene om de og har problemer med denne fyren. Eier han eller leier? Sosialboliger? Hvordan er nabolaget Han bor i enebolig men vet ikke om han eier eller leier. Det bor flere der, så antar det er flere leiligheter. Nabolaget er helt vanlig og det er ikke kommunale boliger her. Ts Anonymkode: 7250d...3bf
Trøndere1 Skrevet 5. juni 2023 #34 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var på dagen på julaften. Tenk å ha så lite respekt. Anonymkode: e2614...3ba Julaften er vanlig arbeidsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå