AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Jeg har noen snappkontakter som verken er venner eller familie, men mer som bekjente å regne, som sender bildesnapper typ flere ganger om dagen av helt random ting. Dere som driver med dette, hva får dere ut av dette? Jeg svarer aldri og vet mange andre heller ikke gjør det. Hvorfor fortsetter dere å sende til oss som aldri gir respons eller sender noe til dere? Og før noen kommer med "Du kan jo bare fjerne dem som venner!", så vet selvfølgelig både jeg og alle andre at det er en mulighet. Anonymkode: 0551b...41a 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Likere å irritere folk. Anonymkode: 78ece...372
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Hvis du ikke åpner dem, så tar de nok hintet. Anonymkode: f7b99...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Får snapper av folk som tar bilde av at de ser på tv eller spiser frokost eller andre ting som ikke har noe med meg å gjøre. Kan bare anta at de er narsissister. Anonymkode: 8d7b1...3db 1
Million Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Sånne masseutsendelser er vel ikke noe å ta personlig som nesten en fornærmelse? Jeg får noen snaper innimellom selv som jeg ikke helt vet om jeg er ment å skulle svare på eller ei. Hvordan ser man om man er en av mange på en masseutsendelsesliste, eller om den snapen er sendt kun til deg? Eller kanskje bare deg og en annen? Kan man se det noe sted?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Jeg fikk masse snapper av en jeg datet men de var helt uten mål og mening. Viste at han ikke ville ha noe seriøst. Anonymkode: 38fad...50f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 Million skrev (Akkurat nå): Sånne masseutsendelser er vel ikke noe å ta personlig som nesten en fornærmelse? Jeg får noen snaper innimellom selv som jeg ikke helt vet om jeg er ment å skulle svare på eller ei. Hvordan ser man om man er en av mange på en masseutsendelsesliste, eller om den snapen er sendt kun til deg? Eller kanskje bare deg og en annen? Kan man se det noe sted? Jeg er ikke fornærmet, jeg lurer på hvorfor folk holder på slik. Jeg vet jo ikke om jeg er en av mange eller om snappen kun går til meg, men jeg tar for gitt at det er masseutsendelse, da det vil være enda særere å kun pepre et enkeltmenneske med slikt. En av dem som sender hver dag, legger i tillegg de samme snappene i storyen sin. Anonymkode: 0551b...41a 3
Million Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke fornærmet, jeg lurer på hvorfor folk holder på slik. Jeg vet jo ikke om jeg er en av mange eller om snappen kun går til meg, men jeg tar for gitt at det er masseutsendelse, da det vil være enda særere å kun pepre et enkeltmenneske med slikt. En av dem som sender hver dag, legger i tillegg de samme snappene i storyen sin. Anonymkode: 0551b...41a Du bare lar være å åpne dem, da, som en annen foreslo her. Kanskje den personen du snakker om vil se og legge merke til at du aldri åpner snappene mer og stryker deg fra masseutsendelseslista? Ingen vits å sende til noen som ikke åpner en gang? 😛 Endret 4. juni 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Jeg har aldri forstått meg på dette. Den eneste jeg sender noen snapper til i løpet av en dag er min samboer og noen få i familien. Sender snapper med godnatt meldinger, tar bilder av fine ting og sender til hverandre eller bare bruker den om det er noe vi lurer på / vil fortelle den andre. Ellers snapper jeg ikke med andre på dagligbasis med slike bilder av taket, gulvet, halve ansiktet, etc. Jeg syns det er bortkastet tid. Litt sånn "fjortis" opplegg det der. Får jeg slike bilder svarer jeg ikke. Anonymkode: e424a...fdd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 Har kun en sånn en på Snap. Der jeg har begynt med er at jeg aldri åpner snap fra henne når det er bilde eller video hun sender. (Ny snap får rød tekst hvis det er bilde, lilla tekst hvis det er video). Jeg åpner KUN hvis hun faktisk skriver noe (Ny snap blå skrift). Og til og med da gidder jeg ikke svare med mindre hun har et spm eller noe sånt. Hun gir seg uansett aldri. Hun er familievenn så hun kan heller ikke slettes så da får hun bare tåle at jeg ikke orker åpne/respondere på hennes bilder av tull og tøys. Anonymkode: 52b3e...aab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå