AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Har selvsagt vært full og dum i fylla, så nå må jeg ta angrepillen. Vi hadde i går kveld, og apoteket åpner jo ikke før 9 i morgen. Er det for seint for meg? Anonymkode: 47057...2bf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 Du får kjøpt det på mange bensinstasjoner også Anonymkode: feb37...7bb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Den må tas innen 72 timer etter ubeskyttet sex, og før du ev har eggløsning. Har du eggløsning når du har ubeskyttet sex og du tar angrepillen vil den ikke fungere da den hemmer eggløsning, men ikke at et allerede ev befruktet egg fester seg. Anonymkode: aa8ef...97a 3 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Det spørs helt. Angrepillen utsetter eggløsning. Dersom du har eggløsning nå eller før du får tatt angrepillen, så kan du bli gravid. Sædceller lever i opptil 5 døgn, og dersom eggløsningen skal skje etter mandag kl. 09 vil angrepillen utsette eggløsning og hindre graviditet. Jo fortere man tar angrepillen jo bedre. Men jeg har to venninner som har blitt gravide tross for angrepillen. De har da hatt eggløsning før de tok pillen og det var for sent. Egget lever i opp til to døgn.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du får kjøpt det på mange bensinstasjoner også Anonymkode: feb37...7bb På Deli Di luca og? Anonymkode: 47057...2bf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Tusen takk til deg som tipset om bensinstasjon, nå har jeg fått tatt pillen. Hilsen ts. Anonymkode: 47057...2bf
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #7 Skrevet 25. juni 2023 Er faen meg blitt gravid i en alder av 50. Har bestilt time til legen for å få abort. Noen som vet om man får bare en pille, eller om jeg kan velge å skrape det ut? Må jo ha hatt eggløsning siden angrepilla ikke fungerte. Går det an å være så uheldig! Anonymkode: 47057...2bf
Sofakona Skrevet 25. juni 2023 #8 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er faen meg blitt gravid i en alder av 50. Har bestilt time til legen for å få abort. Noen som vet om man får bare en pille, eller om jeg kan velge å skrape det ut? Må jo ha hatt eggløsning siden angrepilla ikke fungerte. Går det an å være så uheldig! Anonymkode: 47057...2bf Hvor langt er du på vei?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #9 Skrevet 25. juni 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Hvor langt er du på vei? Hadde sex 3 juni, tok angrepilla, men den funka ikke. Tok en test og den er positiv. Skjønner ikke at det går an å bli så uheldig. Vet du om jeg må ta en pille når jeg skal ta abort. Eller kan jeg velge kirurgi? Noen sier jeg MÅ ta abortpillen og det har jeg hørt er forferdelig Anonymkode: 47057...2bf
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Hadde sex 3 juni, tok angrepilla, men den funka ikke. Tok en test og den er positiv. Skjønner ikke at det går an å bli så uheldig. Vet du om jeg må ta en pille når jeg skal ta abort. Eller kan jeg velge kirurgi? Noen sier jeg MÅ ta abortpillen og det har jeg hørt er forferdelig Anonymkode: 47057...2bf https://www.helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/abortmetoder/ "Du står fritt til å velge mellom kirurgisk og medisinsk abort, så lenge det vurderes som medisinsk forsvarlig." Anonymkode: 4dce0...a0a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 14.14): https://www.helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/abortmetoder/ "Du står fritt til å velge mellom kirurgisk og medisinsk abort, så lenge det vurderes som medisinsk forsvarlig." Anonymkode: 4dce0...a0a Tusen takk for link. Skal til sykehuset og snakke med dem om dette i neste uke. Anonymkode: 47057...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå