AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Skrevet 4. juni 2023 Er nyoperert, fjernet steiner og blære. Har en del vondt, er tre dager post-op nå. Men saken er den at jeg ikke klarer holde på mat. Første dagen kastet jeg opp, mulig pga narkosen. De andre dagene nå er det rett gjennom (diaré). Spiste tullete første dag, da ville jeg ha pizza... Men ellers spist fettfattig, kun salat og knekkebrød. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om dette forsetter. Ned to kg på kort tid og har generelt dårlig matlyst.... Noen råd? Blir det bedre? Anonymkode: 45025...e42
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nyoperert, fjernet steiner og blære. Har en del vondt, er tre dager post-op nå. Men saken er den at jeg ikke klarer holde på mat. Første dagen kastet jeg opp, mulig pga narkosen. De andre dagene nå er det rett gjennom (diaré). Spiste tullete første dag, da ville jeg ha pizza... Men ellers spist fettfattig, kun salat og knekkebrød. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre om dette forsetter. Ned to kg på kort tid og har generelt dårlig matlyst.... Noen råd? Blir det bedre? Anonymkode: 45025...e42 Hadde ingen slike plager.. litt løs mage kanskje og behov for å gå på do hyppigere. Smerte primært kun i selve stingene (navlen) men etter tre dager begynte det å avta og jeg trappet ned på smertestillende.. ta kontakt med fastlegen din om du ikke blir bedre. Anonymkode: 60d8a...07f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hadde ingen slike plager.. litt løs mage kanskje og behov for å gå på do hyppigere. Smerte primært kun i selve stingene (navlen) men etter tre dager begynte det å avta og jeg trappet ned på smertestillende.. ta kontakt med fastlegen din om du ikke blir bedre. Anonymkode: 60d8a...07f Takk for innspill. Ja jeg tar kontakt med legen om det forsetter slik. Gjør vondt i stingene men det er overkommelig. Det verste er at jeg nå er blitt redd for å spise.... Så redd det bare går opp igjen eller rett gjennom... Kjipt.... Ts Anonymkode: 45025...e42
enkefru Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Tenker du bør ta komtakt med legen/avdelingen dersom det vedvarer, men ikke rart en er plaget og «rar» i tillegg til øm og har vondt, 3 dager etter operasjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå