Gå til innhold

Hva å gjøre,når <missforståelser>bygger på gode intensjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vel driti meg ut med en gutt,som jeg har snakket med et par år 

Uten å videre kjenne hverandre,har vi sendt nudes og hatt nettsex flere ganger 

I min krets,som forøvrig er ganske liten,har vi aldri,og jeg mener ALDRI, snakket om sex 

Nå har jeg en venninne,som har nettsex og sex utenfor forhold. Bortsett fra dette er mine to andre jenter(er ikke med i en gjeng) jenter som begge er i forhold,og ihvertfall en av to,har ikke sex utenfor forhold.

Jeg angrer på at jeg fikk følelser med han,sålangt det gikk. Han kalte meg etterhvert fremmed for han,før fikk jeg høre at jeg var pen,søt-jaja-poenget mitt er ihvertfall at han oppførte seg ganske dårlig,og fortsatte stilen 

Han blokkerte en gang og snakket med kompisene fikk meg til å gjennomgå runde to med han. Likevel,blokkerte han ingen. Problemet mitt,er at jeg har vondt av at han ikke kan se for seg meg som en han kan være venninne med engang.

Den konstante ufine oppførselen,hvor han nå har totalt stillhet,og jeg meldte kompisen hans,bare for å få lagt igjen en beskjed,om at jeg er lei for det, dersom han opplever seg dårlig behandlet 

Det honde er,at jo mer jeg søker å rydde opp,ikke at vi egentlig har kontakt, jo dårligere blir det. 

Per nå,er der totalt stillhet. Fra dere som har sex fuck friends,er det noe mer jeg kan gjøre,for å forenkle litt og rydde litt opp i noe som han helt tydeligvis ønsker å holde og beholde <kaldt>? Jeg synes det er utrolig vanskelig at han øsnker å ha såpass dårlig selvsentrert profil- ønsket mitt er jo helt klart av følelser for den han er

basert på hvordan han oppfører seg-lan man jo ikke gjøre annet enn p fryke hvordan et tilfeldig plutselig møte,om det noen gang skulle skje- litt ønske var å kunne inneha en lav profil,men han er stille,og den stillheten er det eneste som er konstant 

Da var det ikke annet å gjøre,enn å akseptere at han tenker å behandle meg som han vil,jeg har sagt til han at dette er som å se med på med dette benekter han.

Anonymkode: f1e45...9f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har blokkert deg, du skjønner hva det betyr?

Anonymkode: 6f35a...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en person ikke vil ha noe med deg å gjøre, så respekter man det. Man kan ikke tvinge noen til å ha kontakt med deg.

Anonymkode: 76ab9...059

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han har blokkert deg, du skjønner hva det betyr?

Anonymkode: 6f35a...e91

Ja. 

Jeg forstår.

Så synd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis en person ikke vil ha noe med deg å gjøre, så respekter man det. Man kan ikke tvinge noen til å ha kontakt med deg.

Ved å blokkere, beviser han jo at behov plutselig kun spiller på hans forgodtbefinnende.

Relasjon er av natur dynamisk-trodde han forstod det-kjipt av han da

AnonymBruker
Skrevet

Hva er der du har gjort da, som gjør at han gikk til steget å blokkere deg? 

Anonymkode: 152ad...8b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For de fleste kvinner som er villig til å sende nudes og ha nettsex sånn uten videre blokkeres jo ikke av single menn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ved å blokkere, beviser han jo at behov plutselig kun spiller på hans forgodtbefinnende.

Hva er det som er så vanskelig for deg med å forstå at man velger selv hvem man vil ha i livet? Han vil ikke ha deg i livet sitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Til å kunne skrive om ting  som gode intensjoner, forgotbefinnende og dynamiske relasjoner skriver du på en måte som er ganske vanskelig å forstå

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Til å kunne skrive om ting  som gode intensjoner, forgotbefinnende og dynamiske relasjoner skriver du på en måte som er ganske vanskelig å forstå

For oss som har fulgt denne relasjonen i fem år, så har vi lært oss å tyde verre språklige snublerier enn dette. 

Anonymkode: 30b99...ed4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det aner jeg ikke- Foreløpig er han er over middels sosial person-synes hele bildet av han er ganske merkelig sånnsett.

Inntrykket av han, er at han da kansje er mer relatertsorienter i relasjonene sine, hvor det ikke hjelper at man er en som er åpen og imøtekommende- at jeg rettt og slett ikke har nok å by på i hans øyne

Ganske rart egentlig, for jeg lurer på selv ha det er som får han til å bestemme seg for et så førstegangs inntrykk <bestemmelse>. 

At han lager seg en historie om hvordan noen er, uten p sjekke om det stemmer. I sånne tilfeller,er det jo ikke annet å gjøre,enn å velge p ignorere,for du kan jo ikke< vinne >den, men er jo interessant,synes jeg, av en som er såpass med flere relasjoner i livet,at man velger seg en så snever <løsning>

Det er hva jeg <stusser > ved her!

Man tror jo at han da har erfart bedre,og jeg skjønner ikke hvorfor han velger å gå med en løsning han vet blir en litt sveler og lite produktiv, i forhold til at vi faktisk har hatt en god relasjon utover hva han vil, ikke ALLTID, men ihvertfall oftere enn ikke-Og spnnset-at ganske imøtekommende på begrensinger.

Er ikke hele poenget med å møte en du ønsker for noe typ intimt,som du ikke for hos alle,nettopp å dele litt historier og minner,at han derfor er så fraværende,er rart.

Tankegangen snubler liksom litt i seg selv,synes jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For de fleste kvinner som er villig til å sende nudes og ha nettsex sånn uten videre blokkeres jo ikke av single menn?

HÆ???

Tror du at dette er det samme som to pluss to er lik fire,så må du finne noe annet😹

Her er det jo gråsoner og alt innimellom også...

Hele aspektet i ibhva du sier,er jo bygget på altfor lite nyansert bilde

AnonymBruker
Skrevet

Update på denne er at det nytter ikke, han er bare altfor egoistisk,slik jeg sier det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Update på denne er at det nytter ikke, han er bare altfor egoistisk,slik jeg sier det

Han er egositisk fordi han ikke vil ha noe med deg å gjøre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har vel driti meg ut med en gutt,som jeg har snakket med et par år

Nei da, du har ikke driti deg ut. Bare la ham være i fred og ikke kontakt ha  mer. 

Du skriver selv at du har følelser for ham. Det tror jeg han kan merke, og det er mange grunner til at det da ikke passer å bare være venner med deg. Men uansett grunn, for ham poser det ikke nå med verken vennskap eller noe mer. 

Jeg forstår ham. Jeg synes og det hadde vært uaktuelt å være venner med en jeg hadde hatt sex med før. Etter det vil jeg fortsette fremover, gå videre. 

Jeg angrer på at jeg fikk følelser med han,sålangt det gikk.

Nei da, ta det med deg som et minne på godt og vondt. Nå er det "kapittelet" forbi. Og nå går du videre. Akkurat som han vil og.

...bare for å få lagt igjen en beskjed,om at jeg er lei for det, dersom han opplever seg dårlig behandlet 

Du har nok ikke behandlet ham dårlig. Men nå har du i hvert fall skrevet at du da er lei deg for det. Nå er det bare dumt å skrive mer om det. La det ligge nå.

Det honde er,at jo mer jeg søker å rydde opp,ikke at vi egentlig har kontakt, jo dårligere blir det. 

Da lar du det i hvert fall ligge nå. 

Per nå,er der totalt stillhet. Fra dere som har sex fuck friends,er det noe mer jeg kan gjøre,for å forenkle litt og rydde litt opp i noe som han helt tydeligvis ønsker å holde og beholde <kaldt>? Jeg synes det er utrolig vanskelig at han øsnker å ha såpass dårlig selvsentrert profil- ønsket mitt er jo helt klart av følelser for den han er

Det beste du kan gjøre er å ikke ta noen form for kontakt mer. 

Det er veldig mange ganger det ikke passer seg med videre kontakt når det er ulike følelser inn i bildet, og dere har hatt et slags forhold. 

Det er ryddig nå, om du bare nå lar dette være.

...jeg har sagt til han at dette er som å se med på med dette benekter han.

?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest fristet til å gi råd til han, og det er "ligg unna!"

Anonymkode: 073d4...e73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er egositisk fordi han ikke vil ha noe med deg å gjøre? 

Neida- jeg skjønner det med at han ikke er interessert følelsesmessig,forholdsmessig. 

Men det er det med at han får meg til å føle meg så uverdig.

Uverdig å snakke med,bruke tid med-og det er så sykt unødvendig 

I hvilken sammenheng blir det å være tydelig,når det finnes så mange andre måter p være tydelig på-enn at han får behovet for å markere noe istedet?? Aner ikke,og er åpen for at det er spekulasjon,men synes at respektere en du vil se naken osv.

Somsagt, jeg bare er litt nysgjerrig på det,og tenker han er tydelig. 

Den er grei,men han viser respekt i andre relasjoner,så det ble kun dårlige vibber når jeg krever eller viser meg på lik linje??

Det er rart at han ikke heller ønsker å rydde opp i dårlig stemning,som den sosiale potetek han faktisk er😹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mest fristet til å gi råd til han, og det er "ligg unna!"

Anonymkode: 073d4...e73

Den går to veier for denne tråden 👍👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (22 timer siden):

Nei da, du har ikke driti deg ut. Bare la ham være i fred og ikke kontakt ha  mer. 

Du skriver selv at du har følelser for ham. Det tror jeg han kan merke, og det er mange grunner til at det da ikke passer å bare være venner med deg. Men uansett grunn, for ham poser det ikke nå med verken vennskap eller noe mer. 

Jeg forstår ham. Jeg synes og det hadde vært uaktuelt å være venner med en jeg hadde hatt sex med før. Etter det vil jeg fortsette fremover, gå videre. 

Nei da, ta det med deg som et minne på godt og vondt. Nå er det "kapittelet" forbi. Og nå går du videre. Akkurat som han vil og.

Du har nok ikke behandlet ham dårlig. Men nå har du i hvert fall skrevet at du da er lei deg for det. Nå er det bare dumt å skrive mer om det. La det ligge nå.

Da lar du det i hvert fall ligge nå. 

Det beste du kan gjøre er å ikke ta noen form for kontakt mer. 

Det er veldig mange ganger det ikke passer seg med videre kontakt når det er ulike følelser inn i bildet, og dere har hatt et slags forhold. 

Det er ryddig nå, om du bare nå lar dette være.

?

Setter stor pris på at du tar meg virkelig på ordet her!:)

Men dette blir FOR seriøst

Jeg kommer ikke til å kontakte han mer,men reflekterer over at det er så motstridende at han respekterer så mange forskjellige folk igjengen hans 

Som virker så motstridende for deres kultur,at han velger å oppføre seg så dårlig

Synes det er kjempe rart,og er ute etter innspill på akkurat DET

ftror bare at forventingene mine til å få noe forklaring,blir for høyt i forhold til dette er at forum med fremmede som ikke helt forstår alle brikker i situasjonen,naturlig nok fordi man ikke kjenner hverandre,hvem det er snakk om,kjenner seg igjen eller kansje ikke har erfaring selv

AnonymBruker
Skrevet

Han skylder deg ingen forklaring, han sa at han var ute etter kun sex, du godtok. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...