Gå til innhold

Venninne mener han er incel, jeg mener at han er player. Hvem har rett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min og jeg er ikke fra denne byen. Og sist gang vi var her, møtte vi på den samme søte servitøren. Det skjedde ingenting upassende, men han plukket nok opp hintet at jeg var en smule interessert, ettersom vi hadde intens øyekontakt og smilte til hverandre hver gang han kom til bordet vårt. Kvelden endte med at han sa at han ville at vi skulle komme tilbake igjen, og "spesielt deg", mens han peket på meg. Jeg rakk aldri å spørre om navnet hans, eller hvor gammel han var, og gikk ut av restauranten da jeg kjente at jeg rødmet.

Vel, denne uken dro vi tilbake til denne byen, og til den samme restauranten nok engang. Med en gang vi kom inn, ble vi tatt imot av den samme fyren igjen. Jeg kjente han igjen med en gang, og hadde en liten følelse på at han også kjente meg igjen. Til tross for at det var noen måneder siden vi var der sist. Han følger oss til bordet, men forsvinner stort sett fra siden vi sitter på, og jobber på den andre siden. Han kom tilbake til bordet vårt da jeg ønsket å spørre om noe.  Jeg merket at stemningen var rar, han turte nesten ikke å se på meg.

Venninnen min kjente han også igjen, og da jeg spurte om jeg skulle snakke med han, støttet hun meg i dette valget. Jeg reiste meg opp for gå på do, og der sto han. Rett foran trappene. Han sa at jeg så fin ut. Jeg sa takk, og spurte han om hva han heter, noe som førte til en samtale. Etter det spurte han meg om jeg skulle på do, og hjalp meg med å finne toalettet. Han fulgte meg inn, men stoppet rett ved døra for å spørre meg om nummeret mitt. Så dum som jeg var, ga jeg det med en gang, og tastet nummeret mitt inn på telefonen hans!!! Jeg sa at jeg hadde sett han her før, og tilbake svarte han "Åja har du det?". Jeg vet ikke om han oppriktig glemte det, eller om han prøver å leke" laid back". 

Etter å ha gitt ut nummeret mitt,  forklarte han at han nå eier stedet, og at han ville spandere et glass på huset. Jeg takket ja, og han satte seg ved oss etterhvert for å snakke litt.  Han satt seg ved siden av meg, men så nesten kun på venninnen min da han skulle snakke. Han så kun på meg ved noen få blikk, sikkert fordi han var nervøs? Kvelden endte med at han ville se meg igjen en annen gang. Nå i etterkant, sa venninnen min at han virket som en som ikke får seg noe særlig (nevnte også ordet incel), og var derfor nervøs og klumsete foran meg, mens jeg hadde en helt annen oppfatning. Han var frampå, men ikke på en måte som gjorde meg ukomfortabel. Likevel føler jeg at han sikkert har gjort dette med andre, og han ga meg definitivt player vibes. Det eneste jeg angrer på er at han har nummeret mitt. Det skulle jeg så absolutt ikke ha gitt ut, selv om han var både kjekk og sjarmerende. Jeg føler meg flau i etterkant. Uff!

Anonymkode: 616a5...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Venninnen min og jeg er ikke fra denne byen. Og sist gang vi var her, møtte vi på den samme søte servitøren. Det skjedde ingenting upassende, men han plukket nok opp hintet at jeg var en smule interessert, ettersom vi hadde intens øyekontakt og smilte til hverandre hver gang han kom til bordet vårt. Kvelden endte med at han sa at han ville at vi skulle komme tilbake igjen, og "spesielt deg", mens han peket på meg. Jeg rakk aldri å spørre om navnet hans, eller hvor gammel han var, og gikk ut av restauranten da jeg kjente at jeg rødmet.

Vel, denne uken dro vi tilbake til denne byen, og til den samme restauranten nok engang. Med en gang vi kom inn, ble vi tatt imot av den samme fyren igjen. Jeg kjente han igjen med en gang, og hadde en liten følelse på at han også kjente meg igjen. Til tross for at det var noen måneder siden vi var der sist. Han følger oss til bordet, men forsvinner stort sett fra siden vi sitter på, og jobber på den andre siden. Han kom tilbake til bordet vårt da jeg ønsket å spørre om noe.  Jeg merket at stemningen var rar, han turte nesten ikke å se på meg.

Venninnen min kjente han også igjen, og da jeg spurte om jeg skulle snakke med han, støttet hun meg i dette valget. Jeg reiste meg opp for gå på do, og der sto han. Rett foran trappene. Han sa at jeg så fin ut. Jeg sa takk, og spurte han om hva han heter, noe som førte til en samtale. Etter det spurte han meg om jeg skulle på do, og hjalp meg med å finne toalettet. Han fulgte meg inn, men stoppet rett ved døra for å spørre meg om nummeret mitt. Så dum som jeg var, ga jeg det med en gang, og tastet nummeret mitt inn på telefonen hans!!! Jeg sa at jeg hadde sett han her før, og tilbake svarte han "Åja har du det?". Jeg vet ikke om han oppriktig glemte det, eller om han prøver å leke" laid back". 

Etter å ha gitt ut nummeret mitt,  forklarte han at han nå eier stedet, og at han ville spandere et glass på huset. Jeg takket ja, og han satte seg ved oss etterhvert for å snakke litt.  Han satt seg ved siden av meg, men så nesten kun på venninnen min da han skulle snakke. Han så kun på meg ved noen få blikk, sikkert fordi han var nervøs? Kvelden endte med at han ville se meg igjen en annen gang. Nå i etterkant, sa venninnen min at han virket som en som ikke får seg noe særlig (nevnte også ordet incel), og var derfor nervøs og klumsete foran meg, mens jeg hadde en helt annen oppfatning. Han var frampå, men ikke på en måte som gjorde meg ukomfortabel. Likevel føler jeg at han sikkert har gjort dette med andre, og han ga meg definitivt player vibes. Det eneste jeg angrer på er at han har nummeret mitt. Det skulle jeg så absolutt ikke ha gitt ut, selv om han var både kjekk og sjarmerende. Jeg føler meg flau i etterkant. Uff!

Ingenting av dette gir meg inntrykk av at han er player eller incel. Gå på en date vel, hva har du å tape?

Anonymkode: 9d183...66d

• Liker 9
  • Nyttig 3
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Høres ut som en helt vanlig fyr.

Hvorfor må dere stemple han som enten incel eller player?

AnonymBruker
Skrevet

Incel og player Er strake motsetninger. En incel lever i ufrivillig sølibat

Anonymkode: 982dc...9b8

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det galt at han fikk nummeret ditt? Du ser da ut til å ville bli kjent med ham? 

Anonymkode: 6e4d5...e3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (2 minutter siden):

For min del er det egentlig bare fordi jeg var så tiltrukket av han at jeg tenkte han holder sikkert på med flere jenter. For min venninne sin del, kan jeg vel ikke si stort sett mer enn at hun misforstår forskjellen på incel og en nervøs fyr. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere i det hele tatt hva incel betyr? Du kan ikke vite eller se om han lever i ufrivillig sølibat

Anonymkode: f17bf...17b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er sååå nyskjerrig på om han tester el ringer deg 😇

AnonymBruker
Skrevet

Syns det hørtes mer ut som en som forsøkte negge deg. Late som ikke husket deg, brukte kvelden på å se på venninna di. 

Jobber som servitør men eier steder? Ville sjekket proff.no og se hvem som eier, lol. Hørtes litt sært ut.

Anonymkode: 1e642...c50

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Finnes dere i det hele tatt åpne for tanken om at dere begge tar feil? Kanskje han er verken incel eller player? Eller blir det for mange gråtoner å håndtere?

Anonymkode: 9bedf...1b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså hva annet galt har fyren gjort enn å virke litt nervøs 🤣😅 Jaggu ikke lett å skulle date når man blir stemplet fortere enn en incel kommer… 

Anonymkode: c63ca...18c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virket litt desperat syns jeg. Ikke for å dra alle under en kam, men hvis man skal finne seg en ordentlig fyr så går man gjerne ikke etter menn i utelivsbransjen. Var dette en kombinert restaurant og nattklubb? Samtlige jeg vet av som jobber slike steder er involvert med narkotika, tilfeldig sex og dårlig omgangskrets 🙂

Anonymkode: 087a7...9c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virket litt desperat syns jeg. Ikke for å dra alle under en kam, men hvis man skal finne seg en ordentlig fyr så går man gjerne ikke etter menn i utelivsbransjen. Var dette en kombinert restaurant og nattklubb? Samtlige jeg vet av som jobber slike steder er involvert med narkotika, tilfeldig sex og dårlig omgangskrets 🙂

Anonymkode: 087a7...9c1

Det var jo ikke akkurat sånn at jeg var på utkikk etter en mann som jobber i en restaurant, så nå skjærer du definitivt alle over samme kam. Det var en helt vanlig restaurant som hadde stengetid lenge før midnatt. Vi kom også en god del tidligere, rundt ca 19:00, og dro 21:00. Det var også familier med barn, kjærestepar osv i denne restauranten. Så absolutt ikke noe av det du påpeker. Dessverre. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En som sjekker opp kunder er nok mere player enn incel, og denne fyren prøver å skape en kontakt med både deg og venninna di og se hvem han scorer hos høres det ut som for meg. 

Incel har ingenting med noe beskrevet her å gjøre. 

Anonymkode: de763...90c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din mener han er incel fordi han la an på deg/sjanset på deg. Hun er bare  misunnelig. Hun vil ikke du skal date han. Kjør på! Svar han viss du får mld, så ser du om du liker han.  

Anonymkode: 88ebb...a33

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

En som sjekker opp kunder er nok mere player enn incel, og denne fyren prøver å skape en kontakt med både deg og venninna di og se hvem han scorer hos høres det ut som for meg. 

Incel har ingenting med noe beskrevet her å gjøre. 

Anonymkode: de763...90c

Nå var jo «venninnen» min en homofil, men feminin venn, men ser jeg må spesifisere her selv om jeg ønsker å holde noen detaljer utenfor.  Fyren var også klar over dette. Når vi skulle ut ga han vennen min en håndhilsen, mens han ga meg nok en klem. TS

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en historie... 

Anonymkode: 5c949...080

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger

-Safiye, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 15.31):

For min del er det egentlig bare fordi jeg var så tiltrukket av han at jeg tenkte han holder sikkert på med flere jenter. For min venninne sin del, kan jeg vel ikke si stort sett mer enn at hun misforstår forskjellen på incel og en nervøs fyr. TS

Venninnen min fikk seg kjæreste på nesten lik måte, en fyr som gjerne kunne fremstått som både litt desperat og som en som var veldig frempå. Men det som egentlig skjedde var at han falt for henne, og ikke visste hvordan han skulle oppføre seg med en gang. 

Tror ikke du har noe å si tape så lenge du også klarer å gå i fra det om det ikke passer for deg. 

Anonymkode: b5950...c5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (På 4.6.2023 den 16.27):

Sukk og dobbeltsukk. Denne trådstarten sier vel det meste om hvor meningsløst og/eller innholdsløst (først og fremst kvinners) bruk av incel-begrepet har blitt. For hvis man ikke framstår som en player i en kvinnes øyne, så er man tydeligvis en incel. Ikke at jeg personlig føler meg helt komfortabel med å bli kalt player, og ikke er det treffende heller. Men siden incel er et så entydig negativt ladet skjellsord, så er vel det å bli oppfattet som en player det minste ondet. Så da krysser jeg fingrene for at kvinner jeg møter på min vei gjennom livet ser på meg som en player og ikke som en incel.........

Anonymkode: bd1e6...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...