AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Sommeren står for tur, og med det også utallige festivaler. Og jeg drømmer om en ordentlig festivalhelg/-uke. Hva mener du er landets beste festival? Med musikk ‘som alle liker’. Mulig er det for sent å komne seg på denne festivalen for meg i år, men jeg kan fint begynne planleggingen for neste år også. Mitt utgangspunkt er Trøndelag, og dermed ‘enkel tilgang’ både nordover og sørover Anonymkode: 04a1a...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Dansebandfestivalen på Sel og køntrifestivalen på Vinstra, så klart Anonymkode: 8fe9d...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg har aldri vært der selv, og aner ikke om de er utsolgt i år, men har alltid hørt mye bra om Vinjerock. Ellers er vel Øyafestivalen et godt sted for å se og bli sett. Programmet i år ser veldig publikumsvennlig ut. Anonymkode: b00dc...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #4 Del Skrevet 5. juni 2023 Synd at Storåsfestivalen i Trøndelag ikke eksisterer mer som det originale konseptet, det var virkelig en festival for mennesker i alle aldre. Anonymkode: 97eda...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #5 Del Skrevet 6. juni 2023 Tons. Anonymkode: 02a85...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Del Skrevet 7. juni 2023 Molde Jazzfestival. Den eneste festivalen jeg trenger hver sommer. Anonymkode: 79c37...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå