Gå til innhold

Prøvde å ha analsex i dusjen men det gikk ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bøyde meg foran han. Jeg sa ikke at vi skulle ha analsex men han prøvde likevel. Prøvde å stappe pikken inni rumpa mi, umulig uten glidemiddel. Jeg begynte å blø. Han mente at han ikke fant det vaginahullet i dusjen, så han valgte feil hull. Klinumulig svær penis inni rumpehullet. Måtte avslutte akten, pga det var vanskelig med sex i dusjen. Hvordan får folk til å ha analsex?

Anonymkode: ac9ed...320

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I alle fall ikke ved å bare stappe pikken inn i rumpehullet.

Anonymkode: fd736...508

• Liker 2
Skrevet

Glidemiddel og oppvarming. IKKE i dusjen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har nok isåfall modne og vettige menn som skjønner at slikt krever 1. Lyst også hos kvinnen angående å ha det. 2. God glid, tid, omtanke og tålmodighet. 

Din virker ikke å ha slikt på plass, og jeg hadde reagert med raseri på slikt som det der. Totalt uaktuelt og uakseptabelt. 

Sex skal være godt! Også for deg. Vi har sex fordi det er godt, og det er meningsløst uten. 

Få respekt for deg selv, din kropp og din seksualitet først, og mann som har det samme. 

Anonymkode: 39c78...ad5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I alle fall ikke ved å bare stappe pikken inn i rumpehullet.

Anonymkode: fd736...508

Og ikke i dusjen, der risikoen for at vann ødelegger for lubrikasjon er alt for høy.

Anonymkode: 01ae7...228

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må jo selvsagt ha oppvarming og litt uttøyning før pikken skal inn ja, pluss glidekrem. Og så bør du jo ligge istedet for å stå, slik at du slapper mer av. Du spenner deg mer i stående stilling. 

Og forøvrig, du sa nei til anal, han fortsatte, hvorfor i huleste trakk du deg ikke unna? Menn lærer ikke ved å høre et nei, men får fortsette. Hvis jeg ikke vil der bak så skjer det ikke! 

Anonymkode: b10a8...445

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper han avsluttet med en gang? Lov å bomme, men da fortsetter man ikke så lenge det ikke er ønsket, da avslutter man umiddelbart. Masse glidemiddel må til, i dusjen måtte man hatt oljebasert glidemiddel, vannbasert blir borte i dusjen, men dusjen er lite egnet uansett, masse vann og analsex er dårlig uansett Kun vann er vel nesten verre enn tørt 

Anonymkode: 931d5...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bøyde meg foran han. Jeg sa ikke at vi skulle ha analsex men han prøvde likevel. Prøvde å stappe pikken inni rumpa mi, umulig uten glidemiddel. Jeg begynte å blø. Han mente at han ikke fant det vaginahullet i dusjen, så han valgte feil hull. Klinumulig svær penis inni rumpehullet. Måtte avslutte akten, pga det var vanskelig med sex i dusjen. Hvordan får folk til å ha analsex?

Anonymkode: ac9ed...320

Om han ikke vet forskjell på fødehølet og dritehølet, så burde han kanskje vente med å ha sex.

Anonymkode: 01ae7...228

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt analsex i dusjen. Men han hadde vaselin på penis først, og det gikk veldig bra. Var en god opplevelse.

Men dusjen er vel ikke førstevalget om man skal ha analsex for første gang. Da er det mer praktisk med senga tror jeg, og mye glidemiddel.

Anonymkode: 6e8aa...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Når dere holder på sånn kan du faktisk få irreversibel skade på lukkemuskelen. Altså kan du bli inkontinent for avføring. Til og med de som har analsex "riktig" med glidemiddel osv kan også bli inkontinent, men risikoen er selvsagt mye større når man gjør sånt som dere. 

Anonymkode: fd84d...71e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig for din skyld at det din partner sa om at han traff feil / så ikke var sant og at han ikke forsøkte å utføre det uten at du visste om det eller ville det.

Anonymkode: b0556...25b

AnonymBruker
Skrevet

Lol, kanskje fordi det ikke er ment å stappe ting opp i rassen?

Anonymkode: e0d2e...48d

• Liker 2
Gjest Odyssinous
Skrevet (endret)

.

Endret av Odyssinous
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes ... man merker fort om det er feil hull ... lenge før det blir noe særlig vondt, langt mindre skade og blod. Møter man uventet motstand, uansett hull så stopper man.

Anonymkode: adce1...ff6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...