-Fisken- Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Er dette "farlig"? Jeg går på yasmin, har tatt tre brett på rad nå og vurderer å begynne rett på et nytt et. Det er utrolig deilig å slippe mensen. Er det dumt av meg?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Flere og flere leger kommer nå fram til at det ikke er nødvendig å blø hver mnd. Den mellomblødninga du får i den pillefrie uken er uansett falsk. Tenk på dem som bruker p-sprøyte og i enkelte tilfeller også spiral. Mange av dem mister mensen, men jeg har iallefall aldri hørt noen leger rope over at det var farlig for dem å ikke blø. Det du imidlertid kan risikere er en mellomblødning, altså at mensen kommer enten du vil eller ikke. Selv bruker jeg Cerazette og har ikke hatt mensen på over ett år. Jaggu sitter jeg ikke her ennå.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Enig med gjest. Jeg går selv på Yasmin og jeg har aldri mensen jeg Med mindre jeg glemmer å ta de da selvfølgelig
-Fisken- Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2006 Takk, det var det jeg tenkte. Herlig
minienthe Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 har gått på p-sprøyte i snart 7 år... har ikke hatt mens i det hele tatt denne perioden og jeg har ikke hatt problemer pga det, kun positive erfaringer
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 er sikkert ikke farlig...men syns det er litt skummelt jeg.. dessuten kan man jo ikke sjekke om man blir gravid da.. folk har jo faktisk blitt det selvom de bruker piller..og sprøyte....men men.. er sikkert ikke farlig..
Gjest Manic Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 er sikkert ikke farlig...men syns det er litt skummelt jeg.. dessuten kan man jo ikke sjekke om man blir gravid da.. folk har jo faktisk blitt det selvom de bruker piller..og sprøyte....men men.. er sikkert ikke farlig.. ← Man kan ikke vite om man er gravid selv om man får "jukse"-mensen. For det er jo "jukse"-mens man får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå