AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Hvor raskt etter konfirmasjonen sender man takkekort? Vi skal ta bilder ute selv, men pga dårlig vær har vi utsatt det Anonymkode: 2df5b...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Har fått takkekort opp til et halvt år etter (men det syns jeg er lenge). Anonymkode: 45412...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juni 2023 #3 Del Skrevet 5. juni 2023 Man bør ha sendt dem innen 2-3 mnd mener jeg. Et halvt år er altfor sent, selv om jeg har opplevd det også. Vi hadde konfirmasjon 13. mai og bestilte takkekort forrige uke. Regner med vi sender dem i løpet av denne uken. De som bor i nærheten får takkekort når vi treffes neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Ganske normalt at det kan ta 2-3 måneder, men et halvt år er i overkant drøyt. Da tar man heller bilder inne.. Anonymkode: aa71f...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå