Anglofil Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Inspirert av en tråd lenger ned på siden, hva er det verste som finnes? For meg er det å bli mobbet og holdt utenfor/fryst ut noe av det verste jeg har opplevd. Ellers så kommer nok muntlige eksamener like høyt opp, og det å si til en jeg virkelig liker at jeg liker ham og bli avvist.. Mvh Yvonne Endret 9. januar 2006 av yvonne
Gjest Mito24 Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Dødelige sykdommer hos unge mennesker (og spesielt barn).
Anglofil Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2006 Dødelige sykdommer hos unge mennesker (og spesielt barn). ← Ja, det er jeg helt enig med deg i. Tenkte egentlig mer på det personlige plan, men jeg lar innlegget mitt stå som det er. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Akkurat nå;to ungkarsnaboer som ikke kildesorterer søpla (jeg antar de ikke vet hva det er en gang, selv om vi har sortert søppel i ti år her)
Christiane Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Blazer over hettegenser. Mennesker som synes Canada Goose jakker fortsatt er ”inn”. Endret 9. januar 2006 av Christiane
Mygg Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Akkurat nå er det VÆRSTE jeg vet å ha eksamen på onsdag når alle andre jeg kjenner var ferdig med eksamener før jul! Dumme tøysehøyskole!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #11 Skrevet 9. januar 2006 For meg er det når min datter blir såret av noen. Jeg som ellers ikke er voldelig kunne slengt vedkommende veggimellom!
gaja Skrevet 9. januar 2006 #14 Skrevet 9. januar 2006 å si eller gjøre noe dumt. da går jeg og gnager på det i årevis. kan fremdeles gremme meg over tabber jeg gjorde på barneskolen
Gjest Miloine Skrevet 10. januar 2006 #15 Skrevet 10. januar 2006 Det verste jeg vet av mat er vel levver men jeg kan ikke fordra å forsove meg, dagen blir ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå