Gå til innhold

Hva tjener en butikk medarbeider ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pjusken

Er det noen som vat hva ca en vanlig butikk medarbeider tjener ?

Om butikken har lørdags åpent, må man jobbe annenhver lørdag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pjusken!

Jeg jobbet i matbutikk og tjente 86,- i timen. Men jeg tror dette er VELDIG individuelt! Kommer sikkert an på åssen butikk det er, åpningstider, kveldstillegg eller ikke, arbeidsoppgaver osv....

Hva med å spørre f.eks Handel og Kontor ?

Ang lørdager,- Ja! Jeg tror du må jobbe annenhver lørdag hvis de har åpent da. Lørdager er vel en av de vanskeligere dager å få folk til å jobbe (min erfaring) og da er det vel best med en fast vaktplan tenker jeg. Dette med mindre butikken har nok av lørdagshjelper da. Individuelt dette og (?)

Har du begynt i en butikk ? Eller søker du bare foreløpig ? Hva med å snakke med den aktuelle butikken ?

Lykke til iallefall :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du først gidder å klikke deg inn på riktig forum og så gidder å lete litt der, ser du at dette har vært tatt opp før.

Dersom en butikk har lørdagsåpent, må selvsagt de som jobber i butikken regne med å jobbe på lørdager også. Det virker som annenhver lørdag er det vanligste. Hos Hennes & Mauritz vet jeg at studentene må jobbe hver lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som ekstrahjelp i klesbutikk og tjener 99 kr i timen. Har UB tillegg på torsdag: 42 fra 18-20 og lørdag: 42 fra 13-16 og 84 fra 16-18... Jobber stort sett hver lørdag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i matbutikk - har 98,50 i timen + tillegg for å stenge.

Jeg kunne avgjøre selv hvor ofte jeg ville jobbe lørdager, annenhver eller tredjehver.

Tror det er veldig opp til hva du ønsker i forhold til alle parters fleksibilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor mye erfaring du har, alderen din, hvilke regler butikken har angående overtid osv.

Jeg har jobbet i butikk og tjente 79,-/80,- timen og jeg hadde ikke erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg jobber i klesbutikk og tjener ca 114,50 pr time + tillegg etter kl 18 på hverdager og etter kl 13 på lørdag. Dette er den høyeste sasten i butikken, de under 22 år tjener mindre (men har samme tilleggssatser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...