Gå til innhold

Anonyme brukere

CecilieB

Anbefalte innlegg

Jeg synes man burde være nødt til å være registrert for å få poste i ulike forum. Jeg begynner å bli lei av opptil flere anonyme i hver tråd, ikke så lett å holde "tråden" da icon_wink.gif

Spesielt hvis man skal si noe som kan oppfattes litt negativt. Det er veldig mange som tydeligvis ikke tør stå for det de mener. Jeg skjønner ikke problemet med det. Selv om man er uenige i en sak, så kan man være kjempeenige i mange andre. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Helt enig!

Selv om jeg skal innrømme at enkelte innlegg her har endret min mening etter hvem som har skrevet det.. så hvis man vil ha et helt nøytralt utgangspunkt er det lurt å være anonym12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen er jeg enig! Stå fram med det dere mener! Det er da vel ikke SÅ skummelt å bli kritisert for noe? Blir ikke "bitch" selv om en tilfeldigvis mener noe annet enn andre? Det er jo det et diskusjonsforum er til for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig så enig så enig så enig..

Tenk om alle skulle være anonyme hver gang vi var litt uenig i noe av det som blir sagt i et innlegg.. icon_rolleyes.gif

Slitsomt med så mange anonyme!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og ikke er det noe argument at man ikke greier å komme opp med et nick, heller, ikke sant, Guess What???

icon_wink.gif Det finnes alltid noen som kan hjelpe!

Jeg synes også det er flott jo flere som registrerer seg. Det er ganske kjedelig å lese 4 innlegg etterhverandre av "anonym".

Lykke til med registreringen!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! hoppe.gif

Ja, ok Væren, jeg har vert i den båten ja. Men skal si det var godt å bli registrert.Anbefales på det sterkeste alle som er anonyme. Jeg bare lurer : det virker som det er er veeeldig mange anonyme på "sekualitet" Eller er det bare meg ?forvirra.gif

kys_2.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild:

Jeg er enig med deg at noen ganger passer det best å være anonym, men du er nok enig at et innlegg med 10 svar og 5 av dem anonyme er litt teit.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-03-13 18:48, Ragnhild wrote:

... Men samtidig synes jeg det er fint at man har den muligheten, sånn at man faktisk kan velge om man vil skrive under med sitt vanlige nick eller være anonym.....

Jeg savner muligheten fra det gamle forumet til å skrive inn navn i navnefeltet selv om man ikke var registrert/innlogget. Da kom det navnet/nicket opp i navnefeltet i innlegget. Jeg er ikke helt enig med dere her, jeg foretrekker å ikke logge meg inn, men samtidig er jeg hverke mer eller mindre anonym enn de som bruker et nick.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

jeg er lei av at når folk vil kjefte så bruker de ikke nicke!

men respektere dem som ikke vil vise kjolen sin eller spør om noe som er 'pinlig' som ikke bruke nicke!

men herlighet hvorfor er det slik at alle trenger å være enig her? hvorfor kan ikke folk bare si sin mening uten å være redd for noe som helst!?

ja ja! gidder ikke å bruke mer energi til det icon_wink.gif

klem

*Perser*

1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-14 08:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skjønner ikke helt vitsen. Poenget må vel være at man ikke utgir seg for å være noen andre enn den man er. Har observert noen her som opererte under ulike nick og ble "avslørt" som samme person. Er det noe bedre da? Jeg skriver alltid under med initial, jeg er ikke anonym! Ikke mer enn andre som bruker eget navn/forkortelse av navn. For ordens skyld: jeg var registrert bruker i det gamle forumet, hvor jeg satte stor pris på å bruke muligheten til å utgi meg for den jeg er uten å logge inn.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mange reagerer på er vel de som er anonyme hver gang de skal si noe litt negativt når de til vanlig bruker nick. Altså at de logger seg ut når de skal komme med kritiske innlegg for ikke å ødelegge det flotte bilde vi andre har av dem..

Da tar man image sitt et hakk for alvorlig spør du meg! Men dem om det! icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo alltids endre nick'et sitt dersom man ikke vil bli gjenkjent. Jeg heter jo f.eks ikke Marte....

Man kan jo hete Askepott dersom man vil!

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...