Gå til innhold

Hvordan få barn til å slutte å rope?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 bonussønner på 5 og 7 år. De roper så sykt mye HELE tiden. Skal de spørre hva det et til middag så roper de. Skal de fortelle hva de har gjort på skole/bhg i dag, så roper de. Prøver hele tiden å minne på innestemme, men ingenting hjelper. De hører ikke dårlig, det er sjekket.

De har vært sånn helt siden jeg ble kjent med de for 3,5 år siden. Tenkte det skulle bli bedre når de ble større, men det skjer ingenting. Jeg er veldig vár på mye lyd, så jeg blir utrolig sliten av all ropingen. Ender med at jeg blir irritert; og det er ingen god følelse. 

Er det noen som har tips og evt erfaringen? Når tar det slutt???

Anonymkode: 2f038...516

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har 2 bonussønner på 5 og 7 år. De roper så sykt mye HELE tiden. Skal de spørre hva det et til middag så roper de. Skal de fortelle hva de har gjort på skole/bhg i dag, så roper de. Prøver hele tiden å minne på innestemme, men ingenting hjelper. De hører ikke dårlig, det er sjekket.

De har vært sånn helt siden jeg ble kjent med de for 3,5 år siden. Tenkte det skulle bli bedre når de ble større, men det skjer ingenting. Jeg er veldig vár på mye lyd, så jeg blir utrolig sliten av all ropingen. Ender med at jeg blir irritert; og det er ingen god følelse. 

Er det noen som har tips og evt erfaringen? Når tar det slutt???

Anonymkode: 2f038...516

Da sier du, jeg skal svare deg når du ikke roper

Anonymkode: a5ab9...bbc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg svarer deg ikke hvis du roper. 

Enkelt og greit. En sjuåring burde hvertfall forstå det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da sier du, jeg skal svare deg når du ikke roper

Anonymkode: a5ab9...bbc

Det gjør jeg hver gang, og det hjelper i 5 min. Men det er ikke bare når de snakker til oss, men til hverandre og andre også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...