Gå til innhold

Kjæresten har endomtitriose og vi har ikke hatt sex på flere måneder. Mine single kompiser har oftere sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av fordelene med å være i forhold er tilgangen på sex. Når den forsvinner skal jeg helt ærlig si at det er vanskelig å fortsette. Selv mine single venner har mer sex enn meg. Hvordan skal jeg fortsette som dette i flere år til? 

Jeg synes selvfølgelig synd på samboer, men det hjelper ikke situasjonen å synes synd på noen. Tenk om vi holder sammen, men slår opp om tjue år. Da er jeg femti og mindre attraktiv for det motsatte kjønn. Da har jeg ødelagt ordentlig for meg selv. Det eneste alternativet er å fortsette i forholdet og håpe at det vil fungere for bestandig, men jeg føler meg uansett nedfor

Anonymkode: 75199...3da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du står fritt til å gå..

Anonymkode: a6dbd...c9f

• Liker 30
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir hun aldri bedre? Kan hun aldri ha PiV sex igjen?

Anonymkode: 1304a...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg, om du ikke trives i forholdet, så avslutt det.

Anonymkode: 699bd...3d4

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vel, så synd, men det hjelper jo ikke på situasjonen å synes synd på noen... 

Det du vet, er at sex er kanskje det viktigste for deg i et forhold, så da kan du agere utifra det. 

Anonymkode: 965ab...b03

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon selv. Jeg, som var i forhold fikk aldri sex, mens jeg hørte på kompisene mine sine sexhistorier fra tinderdatene sine. 

Jeg valgte å slå opp før vi ble for etablert. I starten hadde vi mye oralsex, men jeg ble jo lei av det også. Hun ble mindre villig til blowjobs. Og sexlivet dalte sakte men sikkert nedover. Det var grusomt å slå opp, jeg fikk min første kjærlighetssorg, men samtidig så var sex såpass viktig for meg i årene fremover. Fant meg etterhvert ei ny dame, og vi har masse herlig sex, flyttet sammen og venter barn 🥳 (noe som også hadde blitt et problem om jeg ble hos eksen)

Anonymkode: 9e35c...21d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vært i samme situasjon selv. Jeg, som var i forhold fikk aldri sex, mens jeg hørte på kompisene mine sine sexhistorier fra tinderdatene sine. 

Jeg valgte å slå opp før vi ble for etablert. I starten hadde vi mye oralsex, men jeg ble jo lei av det også. Hun ble mindre villig til blowjobs. Og sexlivet dalte sakte men sikkert nedover. Det var grusomt å slå opp, jeg fikk min første kjærlighetssorg, men samtidig så var sex såpass viktig for meg i årene fremover. Fant meg etterhvert ei ny dame, og vi har masse herlig sex, flyttet sammen og venter barn 🥳 (noe som også hadde blitt et problem om jeg ble hos eksen)

Anonymkode: 9e35c...21d

Får håpe hun nye ikke får noen vanlige kvinnelige problemer framover da. 👍

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere må jo snakke sammen og finne utav hvordan dere kan få det til. En slik diagnose betyr da vel ikke at den delen av samlivet er over? Skjønner godt at du blir frustrert over dette, det er ikke usannsynlig at hun også er det og dere må snakke sammen om dette. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke andre typer sex?

Ignorer de svarene her som nok ville vært annerledes om du var kvinne med samboer med kroniske ereksjonsproblemer. Har sett de trådene og det er stort sett forståelse. Mange sliter med å sette seg inn i situasjonen til en gruppe de ikke tilhører, uansett hva det er snakk om.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Sex er jo mer enn penetrering 😊 Snakk med vedkommende, så er det jo lettere å vite hva som fungerer og hva som ikke fungerer 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så typisk gutter å konkludere med at grunnen til at dem ikke har sex er 100% dama sin skyld. Slå opp du, så kan det hende hun møter en mann som behandler henne bra slik at hun faktisk tenner på han☺️

Anonymkode: b2010...fb5

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hva med analsex? 

Anonymkode: 6f655...d09

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En av fordelene med å være i forhold er tilgangen på sex. Når den forsvinner skal jeg helt ærlig si at det er vanskelig å fortsette. Selv mine single venner har mer sex enn meg. Hvordan skal jeg fortsette som dette i flere år til? 

Jeg synes selvfølgelig synd på samboer, men det hjelper ikke situasjonen å synes synd på noen. Tenk om vi holder sammen, men slår opp om tjue år. Da er jeg femti og mindre attraktiv for det motsatte kjønn. Da har jeg ødelagt ordentlig for meg selv. Det eneste alternativet er å fortsette i forholdet og håpe at det vil fungere for bestandig, men jeg føler meg uansett nedfor

Du burde gå hvis du kun er der for sex.

Anonymkode: 02964...4a3

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Får håpe hun nye ikke får noen vanlige kvinnelige problemer framover da. 👍

Hvorfor skal TS skjemmes ut fordi han savner et sexliv? Han ser jo ikke ned på sykdommen selvom han synes det er vanskelig å leve med.

Skjønner han veldig godt jeg, det hadde også blitt vanskelig for meg å bli i et sexløst forholdt. 

Anonymkode: 98fcb...ae4

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør henne en tjeneste og forlat henne. Gjør andre kvinner en tjeneste og fortell de du dater hvorfor du forlot eksen din. 
På forhånd takk❤️

Anonymkode: ee4f7...353

• Liker 26
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En av fordelene med å være i forhold er tilgangen på sex.

Etterpå skriver du at single kompiser har mer sex.

Når regelmessig sex prioriteres så høyt, og ansees som så viktig, så er et forhold så sårbart at det på et tidspunkt er dømt til å mislykkes.

Fatter ikke at folk ser på sex som noe så viktig. Men vi er jo alle forskjellige.

Anonymkode: 2c59d...2b7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke andre typer sex?

Ignorer de svarene her som nok ville vært annerledes om du var kvinne med samboer med kroniske ereksjonsproblemer. Har sett de trådene og det er stort sett forståelse. Mange sliter med å sette seg inn i situasjonen til en gruppe de ikke tilhører, uansett hva det er snakk om.

Tja.. min samboer har litt problemer nedentil som gjør at vi ikke kan ha samleie så veldig ofte, og for meg så er han en fantastisk mann likevel. Jeg har forståelse og tar hensyn. Nå når vi prøver å få barn blir det en del timing av samleie (men forsøker å gjøre det diskret slik at han ikke føler det times) fordi han får problemer hvis vi har samleie hyppigere enn typ 1 gang i uka. 

Jeg har jo vibratorer jeg kan bruke så for min del går det fint. Kanskje TS og skulle fått seg noe leketøy i stedet.

Anonymkode: 4a7dc...252

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etterpå skriver du at single kompiser har mer sex.

Når regelmessig sex prioriteres så høyt, og ansees som så viktig, så er et forhold så sårbart at det på et tidspunkt er dømt til å mislykkes.

Fatter ikke at folk ser på sex som noe så viktig. Men vi er jo alle forskjellige.

Anonymkode: 2c59d...2b7

Det er vel en grunn til at mange ikke er i langvarige forhold. De har ikke forståelsen av hva det innebærer å holde sammen med noen over tid. De tror at et forhold skal være en evig dans på roser og takler ikke motgang. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gjør henne en tjeneste og forlat henne. Gjør andre kvinner en tjeneste og fortell de du dater hvorfor du forlot eksen din. 
På forhånd takk❤️

Anonymkode: ee4f7...353

Om jeg møter en fyr som har gjort det slutt med dama fordi de ikke hadde sex og kunne få barn, da hadde jeg vist forståelse.

Jeg hadde heller ikke blitt i et varig forhold som ung hvis mannen ikke kunne hatt sex. 

På forhånd takk selv ❤️ 

Anonymkode: 0e78f...290

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel en grunn til at mange ikke er i langvarige forhold. De har ikke forståelsen av hva det innebærer å holde sammen med noen over tid. De tror at et forhold skal være en evig dans på roser og takler ikke motgang. 

Jeg har hatt masse motgang og trøbbel i mitt forhold, men sex er fortsatt viktig. Selv om jeg er dame ønsker jeg sex, intimitet og å bli tilfredsstilt av mannen min. Jeg leser i denne tråden  at mange damer ikke trenger sex så finnes det de som gjør. 

Forskjellen på mannen min og en kompis er det vi gjør sammen bare oss to, det vi deler.

ts bør snakke med parter og komme til en løsning som kan funke for begge, men en uting å blir takket ned på fordi man har et libido. 

Anonymkode: 98fcb...ae4

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...