Gå til innhold

Bruke hele helgen på å lufte fotsoppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 45. Har fått fotsopp for første gang. Jeg trener mye. Elsker bootsene mine. Nå må jeg ha pause. Jeg syns det er pinlig og ubehagelig. Ønsker at det skal forsvinne så fort som mulig. I går kjøpte jeg Lamisil på apoteket. Spørsmålet er om jeg skal sette av helgen til å sitte og lufte tærene. I går sprikte jeg med lilletåen nesten hele dagen. Det har iallefall ikke blitt værre.

Hvor lang tid tar dette?

Ja, jeg har startet med sandaler, men jeg har lyst til å gå tur, og da må jeg bruke boots eller tette joggesko igjen. Dette blir kjedelig. Del din fotsopp historie med meg. Sluttet du med tette sko? Barfotløping? Hva gjorde du for å avhjelpe problematikken?

Anonymkode: 39d98...082

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ille er det? Neglsopp også? 

Dusjer du i fellesdusj?

Jeg dusjer kun hjemme.

Anonymkode: d2b3c...a69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor ille er det? Neglsopp også? 

Dusjer du i fellesdusj?

Jeg dusjer kun hjemme.

Anonymkode: d2b3c...a69

Det er bare i mellomrommet ved lilletåen. Ikke ille i det hele tatt. Men jeg vil ha det bort fort. Sjekket i går, og det er egentlig tørt hele dagen. Ikke væskende. Ikke neglesopp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen. Jeg dusjer bare hjemme. Skjønner ikke hvor det kommer fra. Jeg sto og byttet sko i en fellesdusj i forrige uke. Er det nok tro?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS igjen. Jeg dusjer bare hjemme. Skjønner ikke hvor det kommer fra. Jeg sto og byttet sko i en fellesdusj i forrige uke. Er det nok tro?

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...