Gå til innhold

Blødning etter vannscanning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg og samboeren har prøvd å bli gravid i snart 1 og halvt år. På torsdag (4 dager siden), hadde jeg vannscanning for å undersøke eggledere. De måtte kjøre saltvann og luft i 2 omganger for å få best mulig bilde av egglederne. På min vensre side såg fint ut, men litt tett på høyre side, men ble bra etter vannscanningen sa gynekologen. Ellers såg alt annet bra ut.

Fikk beskjed at jeg kunne blø litt, så det var jeg forberedt på, men jeg har blødd mer og mer for hver dag som har gått. Jeg har eggløsning denne helga så har hatt sex to ganger etter vannscanninga. 

Det er såppas med blod at jeg er nødt til å bruke bind. 

Er det normalt?

Anonymkode: ff5ef...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så mye blod kam det vel ikke være hvis dere velger å ha sex 😵‍💫

Anonymkode: 00918...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva kommentaren over prøver å si, blødning utelukker jo ikke sex?! 

Hvis du er bekymret, så ring legen din, har selv aldri gått gjennom vannscreening (blir nok senere i år, siden jeg nettopp mistet for 3. gang), sp jeg vet ikke hvor mye blod som er vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var også litt uheldig da jeg hadde min vannscanning. De måtte utføre prosedyren to ganger og jeg blødde i tre dager etterpå. Ikke like mye som mens, men såpass at jeg måtte bruke bind. 

Det blir jo sårt der, så kanskje det fører til at det tar litt lengre tid før du heler skikkelig når du "plager" såret og har sex i denne perioden? 😊

Anonymkode: 1a2f6...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor har du sex når du åpenbart har åpne sår i underlivet?

Du ber jo om infeksjon... 🤯😬

Anonymkode: 38635...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...