Misko Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Hei. Er det noen som har prøvd metode sine eggløsningstester? Erfaringer? Har vanligvis brukt babyplan eller normal sine og de viser litt varierende, mens metode er likt og en svak strek bare. Forventer eggløsning 7. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Bruk tråden som er beregnet for el testing Anonymkode: c35e7...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 4. juni 2023 #3 Del Skrevet 4. juni 2023 Misko skrev (12 timer siden): Hei. Er det noen som har prøvd metode sine eggløsningstester? Erfaringer? Har vanligvis brukt babyplan eller normal sine og de viser litt varierende, mens metode er likt og en svak strek bare. Forventer eggløsning 7. juni. Det spørs jo om du tester samme urin, når på dagen du tester, er det 1. eller 2. urin, følsomheten til testen også vil naturligvis testene variere da de er masseprodusert og ofte billig laget. Har kun brukt BP, går over til metode i neste PP for å teste dem en runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 4. juni 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2023 t0nje skrev (53 minutter siden): Det spørs jo om du tester samme urin, når på dagen du tester, er det 1. eller 2. urin, følsomheten til testen også vil naturligvis testene variere da de er masseprodusert og ofte billig laget. Har kun brukt BP, går over til metode i neste PP for å teste dem en runde. Okei, jeg bruker kun den urinen om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 4. juni 2023 #5 Del Skrevet 4. juni 2023 Misko skrev (23 minutter siden): Okei, jeg bruker kun den urinen om morgenen. Anbefaler deg om du kan å bruke 2. urin eller senere på dagen. Når du vet du nærmer deg EL test gjerne flere ganger til dagen, men med nok mellomrom til at du kan se en endring. En skal helst teste mellom kl. 10 og 20. Urin utenfoe disse tidene anses som dårlig uten at jeg vet hvorfor. De fleste jeg har lest om er fornøyd med metode. Jeg har kun brukt BP sine og er fornøyd med dem. En bør også unngå rfsu sine, for de er visstnok dårlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå