Gå til innhold

Begynner å like henne utrolig mye, men det e et problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynt å like vennina mi. Jeg var med henne idag og spiste ute,  og alt jeg tenkte på var og kysse henne. Jeg er kvinne selv, men bifil. ❤️🥰 hun vet ikke noe om at jeg er bifil. Det har ikke vært et tema. Men  hadde så lyst til å kysse henne.  Hva kan jeg gjøre? Ødelegger vennskapet om jeg skal si at jeg liker henne.☺️

Anonymkode: b18cd...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke er bi/lesbisk så holder du kjeft og styrer lystene dine. 

Anonymkode: ae4de...182

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Få henne passe full, gjerne litt ekstra, så gir du jernet!

Anonymkode: 325ad...813

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ødelegger vennskapet ja... Ikke si noe om det med mindre du er så forelsket at du ikke klarer å oppføre deg normalt 

Anonymkode: 3d4fb...788

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Få henne passe full, gjerne litt ekstra, så gir du jernet!

Anonymkode: 325ad...813

Hva faen? Overgripermentalitet 

Anonymkode: 3d4fb...788

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du vet hun liker damer så kan du jo ta sjanse, men vet du hun er hetro så dropper du det.

Anonymkode: 2c699...636

AnonymBruker
Skrevet

Fare for at vennskapet blir ødelagt hvis du sier det til henne, ja.    
Hun kan gjerne reagere med å trekke seg vekk fra deg.    
Vet du med sikkerhet at hun er heterofil?   
Er hun det, så bør du forstå at du ikke skal si noe. Hvis du vil bevare vennskapet, vel å merke.

Anonymkode: 1861c...588

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Begynt å like vennina mi. Jeg var med henne idag og spiste ute,  og alt jeg tenkte på var og kysse henne. Jeg er kvinne selv, men bifil. ❤️🥰 hun vet ikke noe om at jeg er bifil. Det har ikke vært et tema. Men  hadde så lyst til å kysse henne.  Hva kan jeg gjøre? Ødelegger vennskapet om jeg skal si at jeg liker henne.☺️

Anonymkode: b18cd...6c0

Er hun hetero så kan du ikke si det, å prøve seg på noen du vet er hetero er respektløst

Anonymkode: d3d19...232

Skrevet

😘 Søtt, men et dilemma... Du er redd for at vennskapet ryker om du prøver deg, og hun ikke er interessert i deg på den samme måten.
Du kan ta en litt flørtete tone uten å sjekke henne opp, og se hvordan hun tar det? Det er rikelig med anledninger i juni til å slenge ut noen følere i samtaler om pride og festligheter. Tenker nok du hører hvor hun ligger an.
Uansett: Du kan snakke om deg selv; at du er bi- eller panseksuell, sånn at hun vet det. Gi det tid.

Ikke gjør noen framstøt om hun ikke svarer med interesse på småflørtende kommentarer, pride-prat eller gir deg noen gode vibber på at hun også er der.

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg at venninnen min kom med en sånn uttalelse- og må si det ødela ganske mye. Så hvis du veit ho er heterofil, la være å si noe- det er ikke nyttig for henne å vite;)

Anonymkode: 2aa76...560

AnonymBruker
Skrevet

Som de andre skriver, hvis du vet hun er heterofil så må du heller holde avstand til følelsene evt roer seg, ellers ødelegger du vennskapet ja. Hvis du er usikker kan du prøve å få samtalen inn på sexuell legning og høre litt hva hun sier. Men som hetero kvinne: hvis en venninne plutselig hadde stått fram med følelser for meg så hadde det blitt veldig vanskelig å fortsette vennskapet.

Anonymkode: 18b5b...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...