AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg er vant å ha med eget, alt fra egen solkrem til kropp og solkrem til fjes, balsam og shampoo osv. synes er rart når en mener at en av oss kan ta med solkrem, balsam og diverse ting og dele med alle slikt at ikke alle tar med for mye av samme, vi skal 4 stk jenter til danmark. Nå bruker jo jeg en dyr liten solkrem til fjeset osv sliter med fettete og sensetiv hud osv og flasse shampoo 😅 ser ikke hva som er problemet at ikke andre kan ta med eget toalettveske med sine ting i. jeg er ikke så gira på å bruke feks leas first price balsam eller sofies mint lukt kroppsåpe osv. eller at andre skal bruke mine ting. At murt at alle kan ta med seg alle ting de trenger til seg selv. men blir nok sett som gnien eller vet ikke jeg Anonymkode: 0dc07...acf 4
Jaytee Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Hygiene og hudpleier- produkter tar jeg gjerne med selv. 11
NiceOrNothing Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er vant å ha med eget, alt fra egen solkrem til kropp og solkrem til fjes, balsam og shampoo osv. synes er rart når en mener at en av oss kan ta med solkrem, balsam og diverse ting og dele med alle slikt at ikke alle tar med for mye av samme, vi skal 4 stk jenter til danmark. Nå bruker jo jeg en dyr liten solkrem til fjeset osv sliter med fettete og sensetiv hud osv og flasse shampoo 😅 ser ikke hva som er problemet at ikke andre kan ta med eget toalettveske med sine ting i. jeg er ikke så gira på å bruke feks leas first price balsam eller sofies mint lukt kroppsåpe osv. eller at andre skal bruke mine ting. At murt at alle kan ta med seg alle ting de trenger til seg selv. men blir nok sett som gnien eller vet ikke jeg Anonymkode: 0dc07...acf Vær ærlig å si nettopp det. At du bruker dyre spesial-produkter du ikke ønsker dele . Burde vært en selvfølge at alle tar med egne toalettsaker . 16
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 De vil da ikke mene du er gnien selv om du ikke er enig med dem. Si det rett ut at du mener alle tar med til eget bruk. Mest sannsynlig vil det uansett ikke bli nok, slik at noen må ut og handle mer. Hvem kjøper da det? Anonymkode: ca50b...d30
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Bare å si at du ønsker å ha ditt eget, så kan de andre dele. Du er jo ikke gniten for det. Har du skrevet om disse vennene før her? Hørtes så kjent ut. Anonymkode: 1b2ac...fc4 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Bare si det som det er, at du ikke kan bruke vanlige produkter pga hud og hår. Og at de andre gjerne må fordele seg i mellom, men du tar med det du trenger til eget bruk. Ville og bare tatt med det som er «nok» for deg, for det er utrolig hvor mye venner bar vil «prøve» litt av andre sine dyre produkter. Anonymkode: 4fede...114 5
Hensatt Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 Voksne folk deler ikke kosmetikk- og hygieneprodukter. Det blir for dumt. Hva er begrunnelsen egentlig? Er jo helt normalt å ha sin egen toalettmappe med på reise. 11 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 Blizz1 skrev (6 minutter siden): Voksne folk deler ikke kosmetikk- og hygieneprodukter. Det blir for dumt. Hva er begrunnelsen egentlig? Er jo helt normalt å ha sin egen toalettmappe med på reise. Vet ikke, enten for de ikke orker å ta med selv elsn. har vert på feri tur med andre venninner og der var det aldri snakk om å dele/spleise på slike hygiene produkter, alle hadde med seg alt de trengte i sin toalettmappe, så var bare nytt for meg at dette ble tatt opp Anonymkode: 0dc07...acf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke, enten for de ikke orker å ta med selv elsn. har vert på feri tur med andre venninner og der var det aldri snakk om å dele/spleise på slike hygiene produkter, alle hadde med seg alt de trengte i sin toalettmappe, så var bare nytt for meg at dette ble tatt opp Anonymkode: 0dc07...acf Til og med egen tannkrem hadde alle med seg Anonymkode: 0dc07...acf 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Det synes jeg var et merkelig forslag. Vært med på at man spleiser på en dusjåpe og en tannkrem når man handler mat til hytteturen, men det stopper der. Og mener de at en skal ta med alt? Høres ut som de bare vil slippe å drasse på ting, eller betale for ting.. Ta med eget du. Anonymkode: 3cd13...89b 2
Ekstatisk Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 Hadde forstått det om det var en backpacker tur sammen for noen uker, der ryggsekken skal veie minst mulig. Trillekoffert tur til Danmark, der sparer en ikke på vekta. Ville ikke delt min toalettveske med andre. Høres ut som et helt sykt forslag. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 Har en venn som tror at man bare kam forsyne seg med mine private toalettsaker på tur. Har krukker som koster 1000kr/stykket og hn brukte den ene krukken på ansiktet og resten av kroppen😡 Og ble sur fordi jeg ble sur over en krukke med krem. Vi reiser fortsatt på tur sammen, men betaler extra for eget rom. Anonymkode: aa90e...41d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 Her tenker jeg at noen ønsker å slippe å betale for å sjekke inn bagasje og ønsker at noen andre tar den kostnaden. Anonymkode: a3e45...cd5 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er vant å ha med eget, alt fra egen solkrem til kropp og solkrem til fjes, balsam og shampoo osv. synes er rart når en mener at en av oss kan ta med solkrem, balsam og diverse ting og dele med alle slikt at ikke alle tar med for mye av samme, vi skal 4 stk jenter til danmark. Nå bruker jo jeg en dyr liten solkrem til fjeset osv sliter med fettete og sensetiv hud osv og flasse shampoo 😅 ser ikke hva som er problemet at ikke andre kan ta med eget toalettveske med sine ting i. jeg er ikke så gira på å bruke feks leas first price balsam eller sofies mint lukt kroppsåpe osv. eller at andre skal bruke mine ting. At murt at alle kan ta med seg alle ting de trenger til seg selv. men blir nok sett som gnien eller vet ikke jeg Anonymkode: 0dc07...acf Unngå unødvendige forklaringer. Bare si at du ønsker å ha med eget. Blir det spørsmål så si at du har dine favorittprodukter som du er avhengig av og ønsker ikke legge noen føringer. Ikke si at dine produkter er dyre og bla bla… Anonymkode: f27e6...d55 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #15 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Her tenker jeg at noen ønsker å slippe å betale for å sjekke inn bagasje og ønsker at noen andre tar den kostnaden. Anonymkode: a3e45...cd5 Hvis alle skal ha med en ting eller to så må de jo uansett ha med mer enn 100ml. Så hvis Trine skal ha med dusjsåpe til alle, så må hun jo uansett ha med en større flaske. Evt ha dusjsåpe på 3-4 100ml-flasker i håndbagasjen. Det blir jo bare dumt. Anonymkode: 1b2ac...fc4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #16 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Unngå unødvendige forklaringer. Bare si at du ønsker å ha med eget. Blir det spørsmål så si at du har dine favorittprodukter som du er avhengig av og ønsker ikke legge noen føringer. Ikke si at dine produkter er dyre og bla bla… Anonymkode: f27e6...d55 Sier ikke at dem er dyre til dem uansett om er litt mer penger da jeg elsker kroppsåper fra rituals fekS, og har ingen ønsker om at den skal tømmes innen 1 uke. Anonymkode: 0dc07...acf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Her tenker jeg at noen ønsker å slippe å betale for å sjekke inn bagasje og ønsker at noen andre tar den kostnaden. Anonymkode: a3e45...cd5 Uff ja.. jada andre kan bare fikse alt mens man bare forsyner seg av deres ting. jeg tar alltid med til meg selv, og forventer at alle andre gjør det samme, uansett om det er så snakk om tannkrem, bomulspinner, sminkefjerner. Nå er vi alle voksne kvinner så jeg forventer at dem klarer og fikse egne ting selv. Anonymkode: 0dc07...acf 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #18 Skrevet 6. juni 2023 Jeg kan være med på å dele på solkrem, men ikke noe annet. Det er lite sannsynlig at alle kan/vil bruke samme shampoo/balsam, samme kremer osv. Anonymkode: 01799...2c6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #19 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 1.47): Jeg er vant å ha med eget, alt fra egen solkrem til kropp og solkrem til fjes, balsam og shampoo osv. synes er rart når en mener at en av oss kan ta med solkrem, balsam og diverse ting og dele med alle slikt at ikke alle tar med for mye av samme, vi skal 4 stk jenter til danmark. Nå bruker jo jeg en dyr liten solkrem til fjeset osv sliter med fettete og sensetiv hud osv og flasse shampoo 😅 ser ikke hva som er problemet at ikke andre kan ta med eget toalettveske med sine ting i. jeg er ikke så gira på å bruke feks leas first price balsam eller sofies mint lukt kroppsåpe osv. eller at andre skal bruke mine ting. At murt at alle kan ta med seg alle ting de trenger til seg selv. men blir nok sett som gnien eller vet ikke jeg Anonymkode: 0dc07...acf Dette er det særeste jeg har hørt på lenge... Anonymkode: 0da8a...0f1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #20 Skrevet 6. juni 2023 Hadde bare sagt det er uaktuelt. Det eneste man deler og spleiser på er mat og dopapir og slike ting. Anonymkode: 2f72a...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå