Gå til innhold

Jeg søker forhold, men han er usikker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann 2 ganger. Jeg søker et forhold, og dette er opplyst på min profil også. Jeg spurte han før vi møttes hva han søkte da sa han forhold. Vi møtes og vi har god  kjemi. ☺️

Kysser på 1.date, eller jeg spør han faktisk om et kyss, da jeg ikke ville bare overraske helt plutselig med kyss. Så sier han: ja bare kyss meg, men jeg pleier egentlig ikke å kysse på 1.date, og aldri kysset noen på 1.date før. Så møtes vi igjen, og da lager vi middag ilag. Ikke noe sex, kun litt kosing og litt kyssing. Han sier det var koselig å kysse, og at han vil møtes igjen. 

Etter 1.date sender han snapper fra en telttur han var på. Og da sender han snap slik som dette : du skulle ha vært i teltet mitt nå. Han kommer tilbake og vi møtes for date nr 2 hjemme hos han, middag + litt kyssing. 

Jeg spør han hva han egentlig søker og hva han tenker videre, og da sier han: vi ser an, vi tar det som det kommer.  Han sier samtidig at han liker meg veldig, og at jeg er pen og søt.  Men jeg  selv er usikker på om det er verdt å gå videre nå med han. Så sier han også: jeg er litt barnslig iblant

Anonymkode: 1e0aa...690

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kveler jo han. Det er 2 dater.. 

Anonymkode: b509c...977

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Du kjører på ganske hardt her, men "ta det som det kommer", på et generelt spørsmål, er vel et gammelt faresignal.  Hvis han ikke engang vet om han er ute etter kjæreste i utgangspunktet, så blir du fort bare et drops i singelposen hans. 

Anonymkode: 9bb30...a4a

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex med fyren uten at du sterkt ønsker det for din egen del. I så fall: Vær klar over at han veldig godt kan være like uinteressert etter sex, at det ikke er noe naturlig "neste steg" her.

Anonymkode: 263ac...01e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så sier han: ja bare kyss meg,

Mr charming

Anonymkode: 0e01d...f06

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns svaret hans var naturlig i den konteksten. Han har allerede sagt han er ute etter forhold, men han vet ikke ennå om det er aktuelt med deg. Derfor vil han fortsette å møtes og se an hvordan det utvikler seg mellom dere. 

Anonymkode: 54188...5ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er ett helt ok svar. Jeg er kvinne, og søker selv forhold. Det vil ikke si at selv om jeg får god kjemi med en fyr etter noen få dater at jeg vil ha ett forhold med han. Har selv gitt det svare, vi får ta det som det kommer. Må nesten bli bedre kjent før man vet om personen er ett kjærestemateriale.

Anonymkode: afec2...fa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har sagt han vil ha forhold, men det er jo derfor han vil treffe deg for å se om han vil ha et forhold med DEG. 

Jeg synest du er i gang med å ødlegge noe som kanskje kan utvikle seg og bli fint. 

Anonymkode: d303d...82f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ro det ned noen hakk, du er litt intens.. Ikke ha sex med han før dere er litt mer sikre på hvor det bærer hen, da slipper du å føle deg brukt. 

Anonymkode: af763...2f0

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kveler jo han. Det er 2 dater.. 

Anonymkode: b509c...977

Jeg spør jo han. Fordi nå har han på melding begynt å hinte til sex. Han sier at det hadde vært koselig å sove sammen. Jeg sa til han: jeg ønsker ikke sex enda da jeg vil bli bedre kjent og gjøre andre ting. Men nå sier han: jeg har lyst på deg, hvorfor vente med sex lengre. Så sa jeg til han: jeg er bare sånn at jeg vil unngå å bli dumpet rett etter sex. Så sier han bare: okei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

jeg syns svaret hans var naturlig i den konteksten. Han har allerede sagt han er ute etter forhold, men han vet ikke ennå om det er aktuelt med deg. Derfor vil han fortsette å møtes og se an hvordan det utvikler seg mellom dere. 

Anonymkode: 54188...5ca

Føler han haster nå med sex. Og funker ikke sex første gang så blir det alltid bedre. Det er jo bra kjemi mellom oss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann her. Du kjører på ganske hardt her, men "ta det som det kommer", på et generelt spørsmål, er vel et gammelt faresignal.  Hvis han ikke engang vet om han er ute etter kjæreste i utgangspunktet, så blir du fort bare et drops i singelposen hans. 

Jeg syns han er usikker. Da mange som ikke søker kjæreste kan si: ser an eller vet ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør jo han. Fordi nå har han på melding begynt å hinte til sex. Han sier at det hadde vært koselig å sove sammen. Jeg sa til han: jeg ønsker ikke sex enda da jeg vil bli bedre kjent og gjøre andre ting. Men nå sier han: jeg har lyst på deg, hvorfor vente med sex lengre. Så sa jeg til han: jeg er bare sånn at jeg vil unngå å bli dumpet rett etter sex. Så sier han bare: okei. 

"Så sier han bare okei?" 😆 Herregud så latterlig med menn som trygler etter sex.

Anonymkode: 45d8d...fb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han har sagt han vil ha forhold, men det er jo derfor han vil treffe deg for å se om han vil ha et forhold med DEG. 

Jeg synest du er i gang med å ødlegge noe som kanskje kan utvikle seg og bli fint. 

Anonymkode: d303d...82f

Jeg ødelegger ikke noe. Men jeg syns jo etter 2.dater at man kan vurdere fort om man vil ha forhold eller bare sex. Jeg liker å vite tidlig hva han søker

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Så sier han bare okei?" 😆 Herregud så latterlig med menn som trygler etter sex.

Anonymkode: 45d8d...fb5

Liker han ikke meg før sex, så kommer han heller ikke til å like meg etter sex. Er bare redd jeg har gitt uttrykk for at jeg er lett på tråden, da jeg kysset han på date nr 1. og han sa sånn: kysser aldri på 1.date

AnonymBruker
Skrevet

At han bare tror at jeg kysser og eller flørter med mange menn! Han sier til meg: du er veldig pen men det hører du sikkert veldig ofte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, det gjør hun ikke. Altfor mange menn bruker kvinner for sex. Ts ønsker å unngå det. Hun gjør alt riktig.

Anonymkode: 80475...600

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det tyder på at han ikke vil ha noe seriøst. Mase om sex, samtidig som han er usikker på hva han vil med deg. Faresignal.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker han ikke meg før sex, så kommer han heller ikke til å like meg etter sex. Er bare redd jeg har gitt uttrykk for at jeg er lett på tråden, da jeg kysset han på date nr 1. og han sa sånn: kysser aldri på 1.date

Er det så rart? 
Jeg ble sjokkert selv da jeg leste innlegget, og mine to umiddelbare tanker om deg var: hvor mange andre har du kysset på første date? Og hvor raskt har du da sex?

Anonymkode: e1bd9...bba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tyder på at han ikke vil ha noe seriøst. Mase om sex, samtidig som han er usikker på hva han vil med deg. Faresignal.

Føler han bare er ute etter sex ja. Sjansen er stor for å bli droppet etter sex, og jeg kan fort få følelser. Menn bestemmer seg fort for om de vil ha sex eller kjæreste med ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...