AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg ser det ofte i serier og filmer; en mann er utro en eller flere ganger. Ofte er det ikke følelser i bildet, men kun spontan sex, gjerne i fylla. En stund senere får han vite at dama er gravid. Siden dette gjentar seg i filmer, regner jeg med at det er hentet fra virkeligheten. Min exmann hadde ubeskyttet sex 2 ganger da han var utro, dama brukte spiral men det visste han ikke, og heldigvis ble han ikke smittet av kjønnssykdom som han kunne ha smittet meg med. Min fetter hadde et ons under førstegangstjenesten, og resultatet ble en unge som han nesten ikke har kontakt med i dag. Ei veninne av meg hadde sex med en kollega på julebord uten prevensjon, og hun ble gravid men tok abort. Hvorfor er folk så slapp med prevensjon i en sånn situasjon? Det blir jo et dobbelt helvete når utroskapen bringer med seg en graviditet og unge. Anonymkode: c15b3...987 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er folk så slapp med prevensjon i en sånn situasjon? Fordi abort er gratis Anonymkode: 9bec7...165 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Jeg vet ikke, men tenker at man har sex uten at det er planlagt og derfor ikke har med seg kondomer? Hvis man planlegger å være utro er det såklart en annen sak og mer enn bare skikkelig teit. Anonymkode: 479ca...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Folk er kåte og fulle. Lite tankegang. Anonymkode: 2b468...0b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 En stor del uønskede svangerskap dukker opp med bruk av prevensjon. Min kjære fortalte nylig at en jente hadde ringt ham i fylla da de var helt unge, og sagt at hun var gravid. Det viste seg heldigvis å ikke stemme. 🥺 Hun løy for å forsøke å fange ham. ⛓️ Med en gang han var ferdig med å få de barna han ønsket, med sin nåværende samboer, bestilte han time til sterilisering. Anonymkode: 40087...dbf
Majer Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Misunner de litt. Når det er sagt lagres kromosomer fra far i kroppen på mor i lang tid selv om det forekommer abort.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Hvis de betrygger partneren/eksen med at de brukte kondom, så kan de ikke skylde på at "det bare skjedde" Anonymkode: 93822...74a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Majer skrev (31 minutter siden): Misunner de litt. Når det er sagt lagres kromosomer fra far i kroppen på mor i lang tid selv om det forekommer abort. Hvorfor misunner du de? Ts Anonymkode: c15b3...987
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Vet om 2 barnehageansatte der begge hadde samboer og barn, de innledet et forhold i rundt et år før det kom ut. Den ene barnahageansatte hadde også nettopp blitt pappa.. Ansatte og samboerne begynte å bli mistenksomme og til slitt kom det frem, og ikke nok med det, barnehageansattene ventet barn sammen, hun var altså da blitt gravid og var i uke 13. flere år siden dette, men jeg mener de fant seg ulike arbeidsplasser og at de fortsatt er sammen den dag i dag. Anonymkode: b57ac...c11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet om 2 barnehageansatte der begge hadde samboer og barn, de innledet et forhold i rundt et år før det kom ut. Den ene barnahageansatte hadde også nettopp blitt pappa.. Ansatte og samboerne begynte å bli mistenksomme og til slitt kom det frem, og ikke nok med det, barnehageansattene ventet barn sammen, hun var altså da blitt gravid og var i uke 13. flere år siden dette, men jeg mener de fant seg ulike arbeidsplasser og at de fortsatt er sammen den dag i dag. Anonymkode: b57ac...c11 Ingenting forbauser meg lenger. 🤔 Anonymkode: c15b3...987 1
Majer Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor misunner du de? Ts Anonymkode: c15b3...987 Må være fint å få barn, men slippe kjærestebiten.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 Skjønner det heller ikke, men det er vel noe med at når noe skjer spontant i fylla så er det ikke alltid man har kondom. Den som er i fast forhold har det vel sannsynligvis iallfall ikke i lommeboken. Men de burde jo være ekstra påpasselige, ikke bare fordi de kan smelle noe på tjukken, men om du får klamydia eller noe så er det ikke bare en antibiotikakur, du smitter din kjære og blir tatt i utroskap samtidig. Anonymkode: f4525...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 Vet ei som satt på legekontoret og ventet på å komme inn til svangerskapskontroll da hun fikk telefon fra ei som kunne fortelle at hun var gravid med samboeren hennes. To barn født samme år ble det. Anonymkode: 570a5...b9f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingenting forbauser meg lenger. 🤔 Anonymkode: c15b3...987 Nope ikke meg heller. Jobba med disse to. Faen meg så rart overalt. I barnehager også Anonymkode: b57ac...c11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #15 Skrevet 4. juni 2023 Hun jeg kjenner, hadde kobberspiral, og følte seg vel trygg. Hun tok abort, og elskeren fikk aldri vite det. Begge var gift. Anonymkode: 54f08...e2b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun jeg kjenner, hadde kobberspiral, og følte seg vel trygg. Hun tok abort, og elskeren fikk aldri vite det. Begge var gift. Anonymkode: 54f08...e2b Trygg og trygg Fru Blom, man kan jo ende opp med hpv virus, klamydia, gonore og i verste fall hiv, og smitte sin partner man er utro mot. ts Anonymkode: c15b3...987 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Vet ei som satt på legekontoret og ventet på å komme inn til svangerskapskontroll da hun fikk telefon fra ei som kunne fortelle at hun var gravid med samboeren hennes. To barn født samme år ble det. Anonymkode: 570a5...b9f Ei venninne fant ut i voksen alder at hun hadde gått i klasse med halvbroren sin i tre år på ungdomsskolen. Og ikke nok med det... Grunnen til at halvbroren gjorde en DNA-test, var at søstera hans hadde gjort det samme og funnet ut at "Per" var faren hennes. Og hun gikk i klassen med helsøstera til venninna mi... Altså... "Per" gjorde de samme to damene gravide i de samme to årene. Og i samme kommune. De som var like gamle gikk ikke på barneskole sammen, men de gikk på ungdomsskole sammen. Anonymkode: 015bf...abd 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 Majer skrev (9 timer siden): Må være fint å få barn, men slippe kjærestebiten. Det må jo være verste måten å få barn på, bortsett fra hvis alternativet er en voldelig eller dårlig partner. Man får jo ikke bare barn for å få barn, det er jo ofte noe man ønsker med partneren sin. Årsaken til at jeg kjenner så mye glede av å ha tre barn er at jeg deler denne opplevelsen med partneren min. Jeg har noen å dele ansvaret med, støtte meg til, kjenne glede sammen med og noen som får meg ut av foreldrebobla og lar meg få være meg. Anonymkode: d7491...519 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingenting forbauser meg lenger. 🤔 Anonymkode: c15b3...987 Det står en elg på kjøkkenet ditt Anonymkode: b3ef3...201
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trygg og trygg Fru Blom, man kan jo ende opp med hpv virus, klamydia, gonore og i verste fall hiv, og smitte sin partner man er utro mot. ts Anonymkode: c15b3...987 Det var du som ville snakke om graviditet. Det andre gadd jeg ikke si noe om. Anonymkode: 54f08...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå