Gå til innhold

Tynn, hudfarget strømpebukse til sort kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok med tynn hudfarget strømpebukse til sort kjole? Veldig tynn, nesten så det ser ut som bare ben. Jeg er også litt dårlig til beins, så trenger gode sko. Ok med svarte sneakers?

Anonymkode: fee54...961

AnonymBruker
Skrevet

Aldri riktig med hudfargede strømpebukser til noe som helst 🙈 Hva med å bare gå uten? Bruk evnt litt selvbruning for glød. sneakers til kjole kan absolutt funke. 

Anonymkode: c7e94...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke gå uten strømper? Det er alltid finere. Og måå du ha strømper er det ofte finere med tynne svarte. 

Anonymkode: 9070c...26a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aldri riktig med hudfargede strømpebukser til noe som helst 🙈 Hva med å bare gå uten? Bruk evnt litt selvbruning for glød. sneakers til kjole kan absolutt funke. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke gå uten strømper? Det er alltid finere. Og måå du ha strømper er det ofte finere med tynne svarte. 

Her jeg bor er det iskaldt, så uten strømpebukser funker ikke. Er virkelig tynne svarte strømpebukser bedre enn helt tynne hudfarget som ser ut som man ikke har strømpebukse på? På sommeren?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ser aldri bra ut å fryse så jeg er helt uenig i at det alltid ser best ut uten strømpebukse. Det er helt innenfor med svarte sneakers. Ang valg av strømpebukser så kan det godt slå posetivt ut både hudfarget og tynn svart men jeg ville nok tenkt tynn svart men da kan det være greit å bryte det svarte med noe farge i tilbehør som veske eller smykker 

Anonymkode: 54dd6...88f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det ser aldri bra ut å fryse så jeg er helt uenig i at det alltid ser best ut uten strømpebukse. Det er helt innenfor med svarte sneakers. Ang valg av strømpebukser så kan det godt slå posetivt ut både hudfarget og tynn svart men jeg ville nok tenkt tynn svart men da kan det være greit å bryte det svarte med noe farge i tilbehør som veske eller smykker 

Anonymkode: 54dd6...88f

Takk for svar😊 Jeg vet jo egentlig at hudfarget strømpebukser er en no-go for mange, men jeg tenker også sånn at det hele kan bli litt mørkt hvis jeg har svarte strømpebukser, spesielt nå på sommeren. Hadde lett valgt svart strømpebukse vinterstid, men nå lurer jeg veldig på hva jeg skal velge. 
Er det forresten like ok med svarte sneakers til både lys og svart strømpebukse? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hører flere si nei til hudfarget strømpebukse, men en tynn og lys hudfarget strømpebukse med litt skimmer er ti ganger finere enn sort strømpebukse til sort kjole, spesielt på sommeren. Bare Kjør på med hudfarget strømpebukse, du.

Anonymkode: 54ee9...fb6

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hører flere si nei til hudfarget strømpebukse, men en tynn og lys hudfarget strømpebukse med litt skimmer er ti ganger finere enn sort strømpebukse til sort kjole, spesielt på sommeren. Bare Kjør på med hudfarget strømpebukse, du.

Anonymkode: 54ee9...fb6

Så bra det iallefall er én person som er enig med meg😄 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så galt, syns det er finest jeg også. Tenker du det er ok med svarte sneakers til hudfarget strømpebukse? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget strømpebukse ser bra ut. Og det er jo meningen at det skal se ut som du ikke har strømpebukse på. Samtidig så er du litt mer påkledd, og mine lår er ikke så lekre, så da er det greit å "photoshoppe" de litt jevnere med strømpebukse 😀 Dere som har lekre lår skjønner jeg jo at dere liksågodt kan gå uten.

Anonymkode: 2f62a...11c

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Prinsesse Kate er uenig. Med den stilen hun har, og den staben av stylister hun sikkert også har, tror jeg hun har mer autoritet på området.

Anonymkode: c8bf4...7f4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget strømpebukse - ja, absolutt. Sneakers - til hverdags ja, til fest nei.

Anonymkode: 0f3eb...dab

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det ok med tynn hudfarget strømpebukse til sort kjole? Veldig tynn, nesten så det ser ut som bare ben. Jeg er også litt dårlig til beins, så trenger gode sko. Ok med svarte sneakers?

Om sommeren går du for tynne hudfargede strømpbukser. Sorte blir for dumt, uansett hva andre måtte men om dèt. Bruker selv tynne lyse om sommeren, når været tilsier det. Hudfargede går til alle farger du måtte ha av kjoler, hvorfor det ikke fungere når en spør KG, er for meg en stor gåte.

Anonymkode: 97f15...d89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget strømpebukse er ja til det meste, Dolly parton bruker det fast til alle plagg......ingen vil vel påstå at hun ikke er stilig og attraktiv dame. Kate Middleton bruker det fast.....men det er jo alltid noen som sier nei til det de ikke kler selv. Det er sikkert de samme damene som pleier å kle seg i joggebukse,de kler jo ikke noe annet.

Anonymkode: 31841...7f6

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes også det er helt innafor med hudfarget strømpebukse🙂 De fineste - etter min mening - er maks 15 denier, så nært din egen hudfarge som mulig og med silkematt finish, dvs ikke for blank og ikke for matt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prinsesse Kate er uenig. Med den stilen hun har, og den staben av stylister hun sikkert også har, tror jeg hun har mer autoritet på området.

Anonymkode: c8bf4...7f4

Kate er ikke bare kongelig, men en kongelig som er opptatt av å overholde all kongelig etikette. Og kongelige går ikke uten strømper. Vedder (dette vet jeg selvfølgelig ikke 😊) at hun og alle hennes stylister er enig med meg i at det er finest uten strømper. 

• Nyttig 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kate er ikke bare kongelig, men en kongelig som er opptatt av å overholde all kongelig etikette. Og kongelige går ikke uten strømper. Vedder (dette vet jeg selvfølgelig ikke 😊) at hun og alle hennes stylister er enig med meg i at det er finest uten strømper. 

Som voksen kvinne på 50+ er ikke huden på beina like fast og glatt som da jeg var yngre, jeg har noen små arr noen synlige blodårer etc. Da synes jeg det ser bedre ut med en tynn hudfarget strømpebukse som jevner ut "skavankene" litt🙂 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hudfarget strømpebukse - ja, absolutt. Sneakers - til hverdags ja, til fest nei.

Anonymkode: 0f3eb...dab

Ser den, men jeg må dessverre😕

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen😊 Da kjører jeg hudfarget 15den semi shine😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser på TV. The Voice og lignende. Der går jo kvinner/jenter med flate sko i stedet for pensko. Om du sliter med å gå med høyhælte, og du ikke finner noen superbehagelige finsko, så må jo sneakers være ok så lenge de ikke er slitte og skitne. Om noen synes det er dumt, så er det deres problem :)

Anonymkode: 2f62a...11c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 0.38):

Selvfølgelig🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...