AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Så at Meny hadde B&J sjokolade plassert midt i fleisen når du står ved kassa. Prisen virka grei til å være en stor og tykk sjokoladeplate, men jeg burde skjønt at noe var galt når vekta i hånden var helt feil. Jeg liker hvit sjokolade så det var det jeg valgte. 🤮 Ikke sjokolade i det hele tatt. Virker som om det bare består av tørrmelk gnidd inn i størknet fett. Det var helt jævlig så styr unna. Dette er typisk amerikansk “I can’t believe it’s not butter” Anonymkode: 8978f...d09
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Ops dette var forum Anonymkode: 8978f...d09
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Synes ikke sjokolade utenfor norden smaker godt. Amerikansk smaker bare fettete! Anonymkode: 8db1c...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Hvit sjokolade er ikke sjokolade så sikkert derfor amerikansk sjokolade er i tillegg forferdelig. Anonymkode: 4b60f...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Amerikansk sjokolade er tilsatt butyric acid eller smørsyre. De begynte med det under krigen på grunn av mangel på melk, og har bare fortsatt med det siden det er billigere og amerikanerne er vandt til smaken. Vi utenfor USA opplever derfor at sjokoladen ofte smaker vondt og at ettersmaken kan minne om oppkast Anonymkode: 40943...cab
Million Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Man skal ikke lenger unna enn Sverige for å oppleve at den lokale sjokoladen smaker dårligere enn den norske. Jeg bodde i Sverige i 1½ år, men klarte aldri å venne meg til den rare, søtsukrede smaken av sjokoladen til svenskene. Måtte be venninner ta med norsk sjokolade til meg når de kom på besøk! 😍 Det var stor stas. EKTE sjokoladesmak! Men ja, ts, takk for tipset. Skal ikke prøve å "teste ut" den sjokoladen. Skal si i fra til sønnen også, han er sånn at han gjerne vil prøve ting de amerikanske online-vennene hans snakker om.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 Kjøper selvfølgelig aldri amerikansk sjokolade... Anonymkode: 4b453...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå