AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Ut og drakk litt med venniner. Drakk 2 glass med øl, ikke fulle i det hele tatt. Vi satt ute og drakk. Vi alle begynner å snakke om flyreiser, hun ene sier: jeg hater å gå på do på flyet. Så sier jeg: ja jeg også, men man blir jo tissetreng. Ja og spesielt når man skal reise 13-14 timer. Så sier alle sånn: ja da må man hvertfall på do. Jeg fikk plutselig en tanke i hodet og sa sånn: men hallo ha på bleie da, trenger ikke å være verre enn det. Så slipper dere å gå på do. Umiddelbart ble det helt stille, ingen sa noe. Jeg begynte å le. Men de så bare rart på meg. Vi fortsatte og drikke men det ble dritkleint. Jeg drar hjem, og ser 2 av de har fjerna meg fra snap. I tillegg kjente jeg ikke jentene så godt, vi hadde truffet hverandre litt på byen. Og bestemte oss for å ta øl ute. Jeg er så flau😭 hva skal jeg gjøre? Mente bare tull, men likevel så føler jeg meg fjern som sa det.... wtf Anonymkode: 15ec3...603
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Det er de gangene man har en fleip og så kommer den ut med feil tonefall eller noe. Skikkelig kleint. Anonymkode: 3a603...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut og drakk litt med venniner. Drakk 2 glass med øl, ikke fulle i det hele tatt. Vi satt ute og drakk. Vi alle begynner å snakke om flyreiser, hun ene sier: jeg hater å gå på do på flyet. Så sier jeg: ja jeg også, men man blir jo tissetreng. Ja og spesielt når man skal reise 13-14 timer. Så sier alle sånn: ja da må man hvertfall på do. Jeg fikk plutselig en tanke i hodet og sa sånn: men hallo ha på bleie da, trenger ikke å være verre enn det. Så slipper dere å gå på do. Umiddelbart ble det helt stille, ingen sa noe. Jeg begynte å le. Men de så bare rart på meg. Vi fortsatte og drikke men det ble dritkleint. Jeg drar hjem, og ser 2 av de har fjerna meg fra snap. I tillegg kjente jeg ikke jentene så godt, vi hadde truffet hverandre litt på byen. Og bestemte oss for å ta øl ute. Jeg er så flau😭 hva skal jeg gjøre? Mente bare tull, men likevel så føler jeg meg fjern som sa det.... wtf Anonymkode: 15ec3...603 Hæ? De er kjemperare som slettet deg etter en helt «normal» tullekommentar. Hvis det stemmer er de bare sære! Anonymkode: f15e9...12e 28 3 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Ok, mr. bleiefetisj Anonymkode: c31cf...b46 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Skjønner ikke dette med å plutselig fjerne fra snap etc. Mulig du sa noe dumt, sårende, upassende. Vi vet ikke. Enten får man ta det opp med den som evt har dumma seg ut, eller man kan gå videre i livet. Å bare fjerne fra snap er en skjult og forvirrende beskjed. Du kan enten spørre direkte, eller bare rett og slett drite i det. Anonymkode: b4801...607
norw Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Slike folk er ikke mye verdt, om de sletter for så lite. Kan riktignok ha vært en helhetsvurdering. Uansett tåpelig å slette folk på såpass tynt grunnlag. 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Velkommen, nå vet du nå hvertfall litt hvordan det er å ha autisme. Anonymkode: 303c5...2a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Shit, kunne sagt akkurat det samme, med et alvorlig tonefall. Hadde tatt det som en selvfølge at folk forstod at det var tull. For en merkelig oppførsel, av de altså. Anonymkode: 5bb34...21e 8 1
Hannah80 Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 Så utrolig sære folk. Dette er noe jeg også kunne ha sagt. Og jeg har sagt lignende også. At man skulle hatt kateter på lange turer, eller kino som varer i over to timer. 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Bruker en av de bleie, siden de virka så fornærmet? Anonymkode: a5e5a...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 Jeg hadde bare ledd. Men det er nok mange som faktisk bruker bleie😅... Men det de gjorde er grunn føf jeg ikke har snap. Snap et uansett bare tull og vas. Og tidstyv. Folk får tak i meg åå messenger eller sms Anonymkode: dce59...8be
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 Jeg tenker at bleie på lange flyturer faktisk var en god idé. Anonymkode: 8bb54...aef 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Skrevet 4. juni 2023 Det virka jo ikke som du køddet, kanskje de tok en helhetsvurdering og bare syns du virket tilbakestående?? Umulig for oss å vite vel Anonymkode: 77c2d...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #15 Skrevet 4. juni 2023 Bare vær glad du er kvitt dem. Så lite romslige mennesker er det ikke noe gøy å være rundt. Anonymkode: 291c3...bfb 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at bleie på lange flyturer faktisk var en god idé. Anonymkode: 8bb54...aef Bleier er ikke tette. Tror du neste passasjer i setet er like begeistret? Anonymkode: 1dbba...e19 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 De hørtes virkelig tette ut, må da skjønne det var en spøk 😅 Anonymkode: 77a88...418 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå