AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Del Skrevet 3. juni 2023 Er det merkelig eller er det vanlig? 🙂 Litt usikker på om jeg skal takke ja til å være med eller ikke. De regnet ca. 4000 per person, så det er litt mye penger å bruke på en helg på et utdrikningslag når jeg ikke er invitert i bryllupet en gang.. 🤔 (men det høres jo ganske gøy ut alilevel da..) Anonymkode: 5f99c...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Del Skrevet 3. juni 2023 Dersom du tenker at det er gøy nok til at det er verdt 4000 kr så ville jeg blitt med. Har dere hatt null dialog rundt at du ikke er invitert? Veldig uvanlig. Anonymkode: 63e42...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det merkelig eller er det vanlig? 🙂 Litt usikker på om jeg skal takke ja til å være med eller ikke. De regnet ca. 4000 per person, så det er litt mye penger å bruke på en helg på et utdrikningslag når jeg ikke er invitert i bryllupet en gang.. 🤔 (men det høres jo ganske gøy ut alilevel da..) Anonymkode: 5f99c...c0f 4000? Er de gale? Anonymkode: 9aa5f...a18 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4000? Er de gale? Anonymkode: 9aa5f...a18 Ja, antageligvis. Men det står at det er snakk om en hel helg, så da blir det jo ikke såå ille. Anonymkode: 5b9ce...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4000? Er de gale? Anonymkode: 9aa5f...a18 Det er da helt forskjellig hvor mye sånt koster. Første utdrikningslaget jeg var på reiste vi til London, på restauranter, show osv osv. Kostet mer enn 4000 for å si det sånn,andre er mer rimelige Anonymkode: 4bfdc...26d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom du tenker at det er gøy nok til at det er verdt 4000 kr så ville jeg blitt med. Har dere hatt null dialog rundt at du ikke er invitert? Veldig uvanlig. Anonymkode: 63e42...957 Vi jobber sammen, og har jobbet sammen i 2 år nå på en liten avdeling. 2 jenter er invitert i bryllupet (de som står henne nærmest) mens vi 2 andre jentene på avdelingen kun er invitert til utdrikningslaget. Er veldig overrasket over at vi sto på listen hennes. Men synes det er merkelig å invitere noen til et utdrikningslag når de ikke er invitert i bryllupet. Men det er kanskje normalt? 🤷♀️🤔 Anonymkode: 5f99c...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg hadde ikke brukt 4000+ på noen som ikke engang vil ha meg i bryllupet sitt Anonymkode: b93c9...244 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er jo litt merkelig. Du får finne ut om du syns det er verdt pengene eller ikke 😊 Anonymkode: 4bfdc...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg var også invitert i et utdrikningslag til en kollega uten å være invitert i bryllupet. Grunnen var at hun kom fra utlandet og skulle ha bryllupet der. Hun hadde ikke så mange venner der hun bodde bortsett fra oss på jobb. Vi hadde dog en dag med hjemmelaget mat og ikke noe særlig aktiviteter, men en veldig hyggelig kveld med jentegjengen på jobb Så det ble jo ikke så dyrt heldigvis.. Om du synes det virker gøy så tenker jeg at det ikke har noe å si om du skal i bryllupet eller ikke. Tenker at utdrikningslaget kan bli mer minnerikt kanskje fordi bruden har mer tid til folk enn i f.eks bryllupet. Anonymkode: f963f...ebc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Del Skrevet 4. juni 2023 Tideligere var det helt vanlig med andre gjester på utdrikningslaget enn bryllupsfesten. Færre gjester, hovedsakelig familie i bryllupet, venner på utdrikningslaget. Anonymkode: 591fe...133 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #11 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi jobber sammen, og har jobbet sammen i 2 år nå på en liten avdeling. 2 jenter er invitert i bryllupet (de som står henne nærmest) mens vi 2 andre jentene på avdelingen kun er invitert til utdrikningslaget. Er veldig overrasket over at vi sto på listen hennes. Men synes det er merkelig å invitere noen til et utdrikningslag når de ikke er invitert i bryllupet. Men det er kanskje normalt? 🤷♀️🤔 Anonymkode: 5f99c...c0f Har hørt at enkelte gjør det sånn, men synes det er upassende. I bunn og grunn handler det jo bare om at det skal være flest mulig folk på utdrikningslaget, og for å ha flere å dele kostnadene på . Jeg hadde nok ikke likt å bli brukt som listefyll på den måten. Anonymkode: 1a22a...3b5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg hadde ikke brukt penger på det. Dere er tydeligvis ikke så nær, siden du ikke er invitert i bryllupet Anonymkode: 85293...408 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. juni 2023 #13 Del Skrevet 4. juni 2023 (endret) Det er nok vanligere enn man tror å bli invitert til utdrikningslag, men ikke i bryllup. Utdrikningslag er ofte mer nære venner, perifere venner, gamle kollegaer og nåværende kollegaer, mens bryllupet er for familie og de aller nærmeste rundt i sanntid. Men 4000,- var en alvorlig drøy sum!! Jeg hadde aldri deltatt i et utdrikningslag med 4000,- i "inngangspenger". Så artig skal vi altså ikke ha det. Endret 4. juni 2023 av Bombasi 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg hadde nok takket nei. Det var forresten sykt dyrt. Anonymkode: 652a7...484 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 4. juni 2023 #15 Del Skrevet 4. juni 2023 Mulig jeg er en enkel sjel, men dette ville jeg ikke brukt mye tankeenergi på. Syns du det høres artig ut? Har du mulighet til å bruke ei helg og 4000 kr på det? Ja, da ville jeg slengt meg med 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 4. juni 2023 #16 Del Skrevet 4. juni 2023 Da jeg og mannen min gifta oss hadde vi et lite bryllup med kun nærmeste familie og forlovere. Jeg hadde dog et utdrikkingslag og heldigvis ville alle venninnene mine komme selv om de ikke var invitert i bryllupet. Og det var ingen sure miner av den grunn. Nå kjørte vi et rimeligere opplegg med hytte som blei leid via arbeidsplassen til forlover, og spleise på brødmat, middag osv, så ingen trengte å blakke seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 4. juni 2023 #17 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg har vært i flere utdrikningslag uten å være invitert til selve bryllupet. Mulig det er ulikt hvordan det er rundt om i landet. Jeg hadde helt klart blitt med om jeg syntes opplegget virket moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #18 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det merkelig eller er det vanlig? 🙂 Litt usikker på om jeg skal takke ja til å være med eller ikke. De regnet ca. 4000 per person, så det er litt mye penger å bruke på en helg på et utdrikningslag når jeg ikke er invitert i bryllupet en gang.. 🤔 (men det høres jo ganske gøy ut alilevel da..) Anonymkode: 5f99c...c0f Nei det hadde jeg ikke giddet. Å bli med bare for å dele på kostnadene men ikke være med på bryllupet? Fornærmelse Anonymkode: eabb6...da0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Del Skrevet 4. juni 2023 4000?! Hva i alle dager inkludert da? Jeg arrangerte en hel helg nå nylig for 12 jenter og vi endte på ca 900-1000 kr per person, og da hadde vi en luksushytte pluss all mat og drikke med 😳 Anonymkode: 2cc40...d1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 4. juni 2023 #20 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 4000?! Hva i alle dager inkludert da? Jeg arrangerte en hel helg nå nylig for 12 jenter og vi endte på ca 900-1000 kr per person, og da hadde vi en luksushytte pluss all mat og drikke med 😳 Anonymkode: 2cc40...d1a Hvordan i allverden klarte du å ha ei hel helg på luksushytte med all mat og drikke, til totalpris maks tusenlapp? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå