Gå til innhold

Hva gjør man om man er syk/forkjølet nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på en stor jobbsamling rett etter helgen og nå begynner både jeg og samboeren min å brygge på en forkjølelse.  Vi har veldig vondt i halsen, og jeg hoster mer og mer. Det er snakk om å møte masse folk fra hele konsernet, i tillegg til mange fra utlandet. Må jo regne med at en god del folk kommer til å bli smitta om jeg deltar. Tenker på meg selv også, det er utrolig travelt å skulle kjøre flere timer per vei med kraftig forkjølelse. Og de andre i bilen blir jo definitivt smitta.

Har ikke vært syk/forkjølet siden pandemien, og lurer derfor på hvilke hensyn man skal ta nå? Vet jo at vi er tilbake til normale tider nå, men selv hadde jeg jo syntes det var jævlig kjipt om noen andre med viten og vilje dro med seg smitte på et sånt møte.

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 58c1f...51b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde vært usikker, hadde jeg tatt en covid-test.
Om den hadde vært positiv, hadde jeg holdt meg hjemme.

Om det bare er forkjølelse og formen ikke blir verre, hadde jeg nok dratt på samlingen.
Om det bare er forkjølelse og formen blir verre, hadde jeg holdt meg hjemme.

Anonymkode: ed5d8...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Formen din styrer. Er du helt nedsyltet og i dårlig form, blir du hjemme. Er du lett forkjølet, og formen er vanlig så kan du gå. Spiller ingen rolle hva viruset heter. 

Anonymkode: 00c52...8ad

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...