AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 En dansk undersøkelse viser at kvinner faktisk er mest fertile i alderen 30-34 år. Fruktbarhet: - Er du i 30-årene og bekymret for fruktbarheten din? (kk.no) En norsk forskningskilde viser at kvinner er mest fertile i tidsrommet 25-35 år: Avtar kvinnens sjanse for å bli gravid med økende alder? – Medicus For sent å få barn?: Fortsatt god mulighet for å bli gravid etter 35 år (forskning.no) INGEN kilder sier at kvinner er mest fertile mellom 16 og 18. Så godt voksne menn som sikler på 16-åringer gjør det ikke fordi deres instinkt får dem til å velge de mest fertile kvinnene, men fordi de rett og slett er griser. Sånn. Anonymkode: e7256...efd 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Dette høres veldig oppkonstruert ut. At menn går etter barn er da ikke akkurat vanlig Anonymkode: 1ebfa...5ab 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres veldig oppkonstruert ut. At menn går etter barn er da ikke akkurat vanlig Anonymkode: 1ebfa...5ab Jeg er inspirert av flere andre tråder om temaet. Der flere hevder at mange menn foretrekker jenter mellom 16-18 fordi da er de mest fertile. Så sorry boys, kvinner er mest fertile mellom 25 og 35. Anonymkode: e7256...efd 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Så det du sier er altså at menn ikke er tiltrukket av kvinner over 35? Anonymkode: b4607...f30 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er inspirert av flere andre tråder om temaet. Der flere hevder at mange menn foretrekker jenter mellom 16-18 fordi da er de mest fertile. Så sorry boys, kvinner er mest fertile mellom 25 og 35. Anonymkode: e7256...efd At noen på KG hevder det betyr da ikke at det er sant. Det er ekstremt sjeldent mannfolk ønsker å gå etter barn. Noen syke folk er det der ute, men nesten alle menn synes slikt er ekkelt Anonymkode: 1ebfa...5ab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 "Menn som forklarer sin tiltrekning mot 16-åringer med at "de er mest fertile"" Hvor i all verden har du hørt noen menn si dette? Anonymkode: dcd18...d41 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det du sier er altså at menn ikke er tiltrukket av kvinner over 35? Anonymkode: b4607...f30 Det er ikke det JEG sier. Men blant annet den anerkjente psykologen Peder Kjøs og flere likesinnede mener at damer over 30 har tilnærmet null markedsverdi. Altså, må det bety at mange menn ikke tiltrekkes av kvinner over 30. Anonymkode: e7256...efd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Menn som forklarer sin tiltrekning mot 16-åringer med at "de er mest fertile"" Hvor i all verden har du hørt noen menn si dette? Anonymkode: dcd18...d41 Les et par tråder på KG om temaet. Det er ikke lov å henge ut navngitte brukere. Anonymkode: e7256...efd 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Les et par tråder på KG om temaet. Det er ikke lov å henge ut navngitte brukere. Anonymkode: e7256...efd Du leser trolletråder fra mannehatere og har åpenbart gått rett på fordi du er av samme ulla. Anonymkode: e3865...b14 2 2
kjedermeg Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En dansk undersøkelse viser at kvinner faktisk er mest fertile i alderen 30-34 år. Fruktbarhet: - Er du i 30-årene og bekymret for fruktbarheten din? (kk.no) En norsk forskningskilde viser at kvinner er mest fertile i tidsrommet 25-35 år: Avtar kvinnens sjanse for å bli gravid med økende alder? – Medicus For sent å få barn?: Fortsatt god mulighet for å bli gravid etter 35 år (forskning.no) INGEN kilder sier at kvinner er mest fertile mellom 16 og 18. Så godt voksne menn som sikler på 16-åringer gjør det ikke fordi deres instinkt får dem til å velge de mest fertile kvinnene, men fordi de rett og slett er griser. Sånn. Anonymkode: e7256...efd Nope, den mest fruktbare alderen for en kvinne er fra slutten av tenårene til 24. Da er det 96% sannsynlighet for å bli gravid i løpet av et år. Fra 25 til 29 faller sannsynligheten til 86% og sannsynligheten for en spontanabort øker litt (10%). For 30 til 34 er sannsynligheten for graviditet fortsatt 86%, men sannsynligheten for en spontanabort er oppe i 20%. Er en kvinne/jente for ung øker derimot sannsynligheten for komplikasjoner ved fødselen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 kjedermeg skrev (Akkurat nå): Nope, den mest fruktbare alderen for en kvinne er fra slutten av tenårene til 24. Da er det 96% sannsynlighet for å bli gravid i løpet av et år. Fra 25 til 29 faller sannsynligheten til 86% og sannsynligheten for en spontanabort øker litt (10%). For 30 til 34 er sannsynligheten for graviditet fortsatt 86%, men sannsynligheten for en spontanabort er oppe i 20%. Er en kvinne/jente for ung øker derimot sannsynligheten for komplikasjoner ved fødselen. Gi meg link til forskningsrapport som tilbakeviser forskningsrapportene jeg har kommet med. Ellers har du bare funnet på disse tallene dine. Anonymkode: e7256...efd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 Det er noe jeg bare ikke skjønner med menns tenkemåte, og det er at de er stolte over å ikke ha utvikla seg på 30000 år og lager seg en identitet der de framstiller seg sjøl som i impulsenes og instinktenes vold, altså det motsatte av det jeg som dame er stolt av. Anonymkode: 044a9...f43 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er noe jeg bare ikke skjønner med menns tenkemåte, og det er at de er stolte over å ikke ha utvikla seg på 30000 år og lager seg en identitet der de framstiller seg sjøl som i impulsenes og instinktenes vold, altså det motsatte av det jeg som dame er stolt av. Anonymkode: 044a9...f43 Jepp, "urmenn" som vil gripe kvinnens hår og dra henne inn i hula, om hun vil eller ikke. "Vi er de samme som i steinalderen". Vel, gratulerer med manglende utvikling, kjære museumseksemplar Anonymkode: e7256...efd 4 1
kjedermeg Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gi meg link til forskningsrapport som tilbakeviser forskningsrapportene jeg har kommet med. Ellers har du bare funnet på disse tallene dine. Anonymkode: e7256...efd Lese KK artikkelen du linker? At fertiliteten faller og spontanabortene øker med alderen er så ukontroversielt at du i det minste kunne gidde å lese det du linker til om du vil motbevise det. Allerede fra 25-årsalderen begynner fruktbarheten gradvis å gå ned, men spesielt fra rundt 37 årsalderen. For menn er det heller godt etter 50-årsalderen. Men man ser at når kvinner prøver å få barn etter 30 tar det ofte også lengre tid før de blir gravide, sier Mette Haase Moen, gynekolog og professor ved NTNU, til KK. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 kjedermeg skrev (1 minutt siden): Lese KK artikkelen du linker? At fertiliteten faller og spontanabortene øker med alderen er så ukontroversielt at du i det minste kunne gidde å lese det du linker til om du vil motbevise det. Allerede fra 25-årsalderen begynner fruktbarheten gradvis å gå ned, men spesielt fra rundt 37 årsalderen. For menn er det heller godt etter 50-årsalderen. Men man ser at når kvinner prøver å få barn etter 30 tar det ofte også lengre tid før de blir gravide, sier Mette Haase Moen, gynekolog og professor ved NTNU, til KK. KK-artikkelen er eldre enn de to andre undersøkelsene. Anonymkode: e7256...efd 2
kjedermeg Skrevet 3. juni 2023 #16 Skrevet 3. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): KK-artikkelen er eldre enn de to andre undersøkelsene. Anonymkode: e7256...efd Medicus linken er ikke en artikkel, kun en liten stub og gir fint lite data. Forskning.no artikkelen er bedre, og nei, det er ingen undersøkelse. Det er en artikkel som er basert på en forskningsartikkel. Den sier heller ingenting om sannsynligheten for å bli gravid før fylte 30, og nevner også at spontanabortene øker med aldren. Igjen, les de sidene du linker. Endret 3. juni 2023 av kjedermeg
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Skrevet 3. juni 2023 Bare overse sånne menn. Ikke gi de oppmerksomhet. De hadde gått på 14 åringer om det ikke var straffbart så de er samfunnets avskum og fortjener ikke noe oppmerksomhet når de prøver her inne med kvinnehatet sitt Anonymkode: c711e...bf3 4
Jeg-er-anonym Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En dansk undersøkelse viser at kvinner faktisk er mest fertile i alderen 30-34 år. Fruktbarhet: - Er du i 30-årene og bekymret for fruktbarheten din? (kk.no) En norsk forskningskilde viser at kvinner er mest fertile i tidsrommet 25-35 år: Avtar kvinnens sjanse for å bli gravid med økende alder? – Medicus For sent å få barn?: Fortsatt god mulighet for å bli gravid etter 35 år (forskning.no) INGEN kilder sier at kvinner er mest fertile mellom 16 og 18. Så godt voksne menn som sikler på 16-åringer gjør det ikke fordi deres instinkt får dem til å velge de mest fertile kvinnene, men fordi de rett og slett er griser. Sånn. Anonymkode: e7256...efd Jeg ser bort i fra diverse studier som er gjort da de ofte prøver å få fram et litt subjektivt bilde. Vil i midlertid påstå at damer er mest fertile når deres hormonsystem er ferdig utviklet. På skolen lærte jeg dette var ved 25års alderen så rundt denne alderen er fin hva gjelder fertilitet. Altså, så lenge en har med damer mellom 15-35 med å gjøre skal ikke alder ha tilnærmet noe å si for fertilitet. Så hva gjelder hva visse folk mener og sier er jo det med fertilitet noe som bare blir brukt som et argument selv om det ikke er det en først og fremst tenker på når en ser på alder.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 Anekdoter bevis: følte meg mest poppis i alderen 25-45. Hadde store bollekinn, så jeg så ut som et barn før den alderen. Kan ikke si jeg var "attraktiv " som barn, altså. Anonymkode: bf81f...520
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Les et par tråder på KG om temaet. Det er ikke lov å henge ut navngitte brukere. Anonymkode: e7256...efd Tull, ingen sier det du påstår. Jeg leser masse KG Anonymkode: b4607...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå