prince Skrevet 1. november 2002 #1 Skrevet 1. november 2002 Jeg er en mann som lurer på hvordan jeg skal gjøre for å få konen min til å ta første skritt / lede ann for å ha sex. Synes ikke at det er like gøy å alltid være den som maser + at det hadde vært deeeeilig å blitt den mottagende part istedenfor å være den som alltid gir, (føler ofte at hun syns min hovedoppgave er å tilfredstille henne og at det ikke er så viktig hva jeg får ut av det.) Er det noen meninger der ute?
Mogens Skrevet 1. november 2002 #2 Skrevet 1. november 2002 Synes du bør prate med henne jeg, og si akkurat det du skrev her nå. Hvis man kan snakke sammen, blir alt ofte enklere!!! Begge parter må få maksimalt ut av sexen, og det kan godt hende hun synes det vil være spennende å "lede an" litt hun også! Hvis hun tar hensyn til deg, så bør det jo bli en ordning på dette Mogens
prince Skrevet 1. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2002 Har prøvd mange ganger å starte slik samtale som det er snakk om over men får ikke "kontakt"
Gjest charles Skrevet 1. november 2002 #4 Skrevet 1. november 2002 I forhold til dette har kvinner noen rare mekanismer... Hvis noen sier at mannen har noen naturinstinkter, som f eks at han ofte har lyst på andre damer, så er det ramaskrik blant kvinner. Men hvis noen påstår at DE har naturinstinkter, som f eks, det å være passiv og BLI forført, så er visst naturinstinkter helt OK....
Lilly Skrevet 1. november 2002 #5 Skrevet 1. november 2002 Tror ikke det å være passiv eller å BLI forført har noe med naturinstinket å gjøre. Det har vel mer med individueller forskjeller å gjøre. Hos noen så henger kanskje gamle inngrodde normer igjen også. Dette med at "snille piker" ikke skal gjøre slikt. Tror nok de fleste kvinner i dagens samfunn er frie nok til å gjøre som de selv vil når det gjelder sex, men det gjelder ikke alle. Hva som er grunnen i dette tilfellet er jo umulig å si uten at hun selv forteller hva grunnen er, men så mange andre løsninger enn komunikasjon er det vel ikke. Det er selvfølgelig en mulighet å slutte å ta initiativ selv, men jeg tror dette ofte skaper misforståelser og usikkerhet i stede. Noe som absolutt ikke har noen positiv effekt når det kommer til det å ta initiativ. Du kan jo for eksempel spørre henne om hun ikke kan gjøre slik og slik under akten, kommunikasjon er viktig på soverommet såvel som i andre rom. Selv om du har prøvd å ta opp temaet tidligere så tror jeg nok du er nødt til å prøve igjen. Men pass på at du ikke har en anklagende tone, da gjør du bare vondt verre. Ønsker deg uansett lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå