Gå til innhold

Menn som skal lovebomber og forsvinner raskt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært borti 2 menn hvor begge lovebomber utrolig mye! Nr 1 var den mest intense av alle. Møtte han på happn. tekster sammen. Han sender meg god morgen meldinger hver eneste dag, kaller meg "babe" gir masse komplimenter. Sier han skal ta meg med på ferietur i Januar, matchet i desember. Kaller meg verdens peneste. Vi møtes plutselig 2 ganger... jeg avviser han da han blir for intens. Raskt begynner han å bli både kontrollerende, sinna og voldelig hjemme hos meg.  Skriver truende meldinger til meg i flere mnd etter jeg har blokkert han fra snap, han tar kontakt gjennon andre plattformer. En fyr som er i 30-årene

Nr 2 er han som også matcher med på tinder,  han skriver god morgen meldinger hver eneste dag, allerede før vi møtes. Han stiller mye spørsmål, er veldig på. Noen ganger senere møtes vi, han betaler for lunch og slikt. Planlegger en ny date, skriver sånn fine meldinger ofte, gir meg komplimenter, og skriver: jeg skal mate deg med masse sjokolade. Jeg møter han, får gave av han på 2.date, jeg forventet ikke det heller, han holder hånda mi tidlig og på et offentlig sted. Vi er ekstremt like også, samme interesser. På butikken får jeg lov til å velge ut noe jeg vil ha. Tror han er en seriøs fyr, men egt viser seg at dette er lovebombing. Han vil bare ha sex, blir oppgitt pga han ikke vil ha sex. Før sex er han kjempe sjarmerende i, i det jeg takker nei blir han kald og frustrert....  

Disse mennene er de som får damer til å bli betatt Har noen også blitt lovebombet så droppet rett etterpå?

Anonymkode: 216cb...c31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Easy come easy go. (Desperate) menn som har null følelser investert og dermed null å tape sier og gjør hva som helst, gjerne hva de har lest seg opp om at funker for å få et enkelt ligg og oppmerksomhet. Er egentlig et kvalitetstegn å observere etter tegn som rødming, litt skjelving, nervøsitet osv for da vet du at de faktisk liker deg litt og ikke har dette som en livsstil. Lærte dette på den harde måten. 

Anonymkode: b4bd9...f73

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du bare slutte å forsøple diverse forum med disse trollepostene dine? Søk hjelp!

Anonymkode: 0b067...dfd

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...