AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Man hører jo at mange ikke ønsker overvektig partner. Men får inntrykk av at når noen snakker om overvekt mener de stor overvekt i kategorien fedme. Dere som har ekstra polstring men som ikke er direkte tjukke, hvordan synes du det er å være singel lett overvektig på leting etter partner? Tror du det hadde vært lettere om du var 10 kilo lettere? Anonymkode: be965...850
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Jeg er ikke på singelmarkedet og har ikke vært det på lenge. Men utfra min erfaring med oppmerksomhet fra menn fra BMI 18,5 og opp til det du nevner der så er det betydelig forskjell ja. Det er ikke dermed sagt at man er komptibel med de som har krav om BMI slik og sånn. Jeg badet i oppmerksomhet som tynn/slank, men jeg ville jo aldri datet disse folka om jeg var singel. Anonymkode: a067e...548 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Har ikke en stor andel nordmenn bmi på mellom 25-28? I hvert fall er det så mange at jeg ikke skjønner annet enn at det går like bra/dårlig for dem på datingmarkedet som de fleste andre. Er vel ikke sånn at man spør om bmi på date? Dette kan jeg ikke mye om men har en venn med bmi på over 35 tipper jeg, og for hen går det utmerket på datingmarkedet. At alle er ute etter tynne folk er en myte. Anonymkode: ee6d6...d95 3 2
SPOCA Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Det gikk bra, og fikk meg kjæreste raskt. Jeg opplevde at jeg fikk mye mer oppmerksomhet i fjor, som lettere overvektig i 30-årene, enn da jeg var tynn og normalvektig i 20-årene. Mange menn liker litt ekstra, så lenge man ellers er sunn og frisk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Da jeg var på Tinder, fikk jeg så å si null likes og matcher (er kvinne). Har stygt ansikt og BMI på 25,5. Heldigvis fikk jeg den rette matchen etter tre måneder, som jeg nå er gift med. Han bryr seg ikke om vekt og uheldige ansiktstrekk. Anonymkode: d0d8d...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 SPOCA skrev (14 minutter siden): Det gikk bra, og fikk meg kjæreste raskt. Jeg opplevde at jeg fikk mye mer oppmerksomhet i fjor, som lettere overvektig i 30-årene, enn da jeg var tynn og normalvektig i 20-årene. Mange menn liker litt ekstra, så lenge man ellers er sunn og frisk. Jeg fikk heller ikke noe oppmerksomhet da jeg var 20-åring med modellkropp. Anonymkode: d0d8d...4e8
SPOCA Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg fikk heller ikke noe oppmerksomhet da jeg var 20-åring med modellkropp. Anonymkode: d0d8d...4e8 Okay?
VildeJ Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Føler BMI er så bullshit. Hvis du er 165 og 80kg og er det i følge BMI nesten på fedme. Det kan være litt former (rompe/lår), men det betyr ikke at man er feit. Alle har forskjellig kroppsbygning. 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Jeg hadde ikke svart det samme da jeg var overvektig (BMI 27) for jeg fikk faktisk en del oppmerksomhet. Men nå når jeg har gått ned i vekt, ikke noe jeg gikk hardt inn for med slanking, men gikk ned de første kiloene pga livssituasjon og stress, og da jeg merket hvor mye lettere det ble å trene så begynte jeg å trene regelmessig og har gått ned mer. Uansett: oppmerksomheten jeg får nå er helt annerledes. Før var det litt "on the down lo" om du skjønner. Etter vektnedgang så er menn så veldig tydelige på at de syns jeg er sexy. Foran kompiser, mye mer på. Mye mer sånn stolte av at de dater meg. Opplevd for første gang det jeg har hørt fra venninner om at de blir mer pågående, de jobber for å få meg, og han jeg datet sist postet mye bilder av oss da vi hang ut. Det skjedde aldri før Gir litt bismak. Men jeg erkjenner at det er sånn. Tenker alltid at kvaliteten på menn har blitt bedre for min del også. Før hadde jeg lav selvtillit og alle som ga meg oppmerksomhet var jeg takknemlig for. Det er ikke et bra utgangspunkt for et forhold. Litt stolthet skal man ha. Anonymkode: 6c47c...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har nå en bmi på 23, før hadde jeg en bmi på 35. Får mye mer oppmerksomhet nå enn før. Anonymkode: 54c31...140
Arild37 Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 (endret) På min kropp funker bmi dårlig føler jeg. Er på 29, og selv om jeg har overflødig fett, så føler jeg meg ikke veldig overvektig, med det som jeg anser min idealvekt, så ville jeg forsatt vært på 25.4. Om jeg har blitt avvist pga dette, er vanskelig å si, men de gangene det ble date, møtt digitalt, så ble det ligg 3/4 ganger første møte, og var ikke veldig vanskelig å finne noen å møte, og noen forhold har det blitt også, men som åpenbart ikke funket i lengden, veldig stort problem med de kiloene tror jeg ikke har spilt inn, tror et sundt selvbilde og trygghet på seg selv veier opp for noen kg ekstra Endret 4. juni 2023 av Arild37 1
Ænema Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 som voksen har jeg hatt bmi på fra 16,1 og opp til 32,5 hadde like mye draget fra 16,1 og opp til 27. fra 30 og oppover er det ikke mye dates å få
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 Massiv oppmerksomhet selv om jeg er lubben . Har formene på rett plass, som rumpe og pupper. Innsving i midjen og flat mage. Helt ekstrem med oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 0c39d...1c1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #14 Skrevet 4. juni 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har ekstra polstring men som ikke er direkte tjukke, hvordan synes du det er å være singel lett overvektig på leting etter partner? Tror du det hadde vært lettere om du var 10 kilo lettere? Anonymkode: be965...850 Har vært singel stort sett hele livet, og nesten aldri opplevd noen som helst interesse fra kvinner. Anonymkode: cdc98...6aa
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #15 Skrevet 4. juni 2023 Jeg er 173 - veier 78. Bmi på "lett overvekt", 26. Mitt mål er 76 kg, der er jeg fornøyd. Har former på de rette stedene, pupper, rompe og lår. Får enormt mye oppmerksomhet. Mer nå enn da jeg var rundt 70 kg, da så jeg for lite feminin ut i følge flere. Ikke heng dere opp i bmi og heller ikke bare utseendet. Alle er flotte på sin måte. Anonymkode: f58fe...dea 2
Andro Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 Har aldri noen sinne vært på noe datingmarked. Jeg har aldri vært til salgs. Å være lubben er ikke noe drawback. Mange tiltrekkes av det, og mange kommenterer kroppen min positivt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 Jeg er overvektig med 28 i bmi. Det er mange menn som ikke liker litt ekstra men jeg får ikke like mye oppmerksomhet nå som når jeg var ti kilo lettere. Anonymkode: 65f01...37b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 Jeg er 173 og 57 kg. Får ikke mye oppmerksomhet fra menn. Jobber i et kvinneyrke. Vil gjerne ha kjæreste nå i sommer! K (30-åra) Anonymkode: 7e65c...3e5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er overvektig med 28 i bmi. Det er mange menn som ikke liker litt ekstra men jeg får ikke like mye oppmerksomhet nå som når jeg var ti kilo lettere. Anonymkode: 65f01...37b Mens jeg som er tynn og litt trent får heller ikke oppmerksomhet. Er helt gjennomsnittlig pen 🙈 173 og 57 kg her. Anonymkode: 7e65c...3e5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 VildeJ skrev (16 timer siden): Føler BMI er så bullshit. Hvis du er 165 og 80kg og er det i følge BMI nesten på fedme. Det kan være litt former (rompe/lår), men det betyr ikke at man er feit. Alle har forskjellig kroppsbygning. Nei, dette er jo nettopp hvorfor vi er blitt en nasjon med feitinger. Hvis jeg på 165 hadde gått opp til 80 kg hadde jeg virkelig vært bæla feit. Jeg veier rett under 60 kg nå og er langt fra tynn, jeg har både litt mage og store lår. 20 kg til og jeg ville slitt med å bevege meg normalt. Anonymkode: a4e49...328 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå