Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg og mannen min ble foreldre for fem uker siden. Vi har forsøkt å onanere sammen, men det blir vanskelig. Hver gang vi er klare så våkner babyen. Han sover aldri lenge om gangen føler vi. Nå er jeg bekymret for sexlivet. Hvordan skal man kunne ha et godt sexliv med en baby i hus? Noen med gode tips?

Anonymkode: db166...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått fem uker, ingen grunn til å bli bekymret. Babyen vil sove lengere etterhvert, og dere får nok tid til å ha sex.

Anonymkode: 78651...dfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Legge baby på eget rom. 

Jeg vet at jeg nå blir angrepet av mammapolitiet.

Anonymkode: fb1cb...202

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har gått fem uker, ingen grunn til å bli bekymret. Babyen vil sove lengere etterhvert, og dere får nok tid til å ha sex.

Anonymkode: 78651...dfe

Babyen legges ganske sent i senga si, så når han legges er vi for slitne til å ha sex. Vi legger sent grunnet strengt spiseregime vi må følge en periode. Ellers er jo ikke forslaget dårlig.

Anonymkode: db166...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker dere så lang tid? Bare til å være effektiv, så er det unnagjort på 2 minutter.

Anonymkode: 6457d...73a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Legge baby på eget rom. 

Jeg vet at jeg nå blir angrepet av mammapolitiet.

Anonymkode: fb1cb...202

Hvorfor skal det være feil å legge barnet på et eget rom hvis man skal ha sex? Problemet er jo at barnet våkner. 

Anonymkode: 84ede...ce6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du vil høre hvor ofte vi har sex i banyperioden 

Anonymkode: 01033...207

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk vel 6 eller 7 måneder før vi kom såpass til bevissthet etter barseltida ar vi begynte å tenke på sex igjen 😂😂😂

Det er 13 år siden nå. 

Anonymkode: f0be1...447

AnonymBruker
Skrevet

Etterhvert sover babyen lengre, det hjelper. Vi har som regel sex på soverommet med baby i samme rom. Nå har vi hatt oss noen ganger på sofaen og badet også, når babyen sover. Foretrekker at vi er på ulike rom, så akkurat det blir greit når hun kommer inn på sitt eget😂

Anonymkode: 0be87...579

AnonymBruker
Skrevet

I mitt hode så er et godt sexliv med baby i hus mer en luksus enn et krav eller en forventning. Alle babyer er ulike, men de færreste er forutsigbare når de er så unge som fem uker gamle. De fleste vil nok oppleve at det blir lettere å planlegge med babyer jo eldre de blir. Babytiden er jo litt "unntakstilstand" på mange måter, og spesielt nyfødttiden. 

Jeg tror ikke vi hadde sex før førstemann var seks måneder, jeg. 😂 Men det var på en måte ikke et savn heller der og da, var heller annen typer egentid/partid vi savnet mer. Opplevde dog at sexlivet stabiliserte seg mot normalen igjen da ungen var rundt året. 

Nå er nr. 2 tre måneder og vi har vel prøvd å ha sex en gang, men da våknet baby. 😂 Siden storesøster er våkner 06.30 hver dag og legger seg 19 uten dagsoving så er tidsrommet for sex ganske begrenset, men sånn er det. Prøver heller å kose/klemme/kysse og generelt være kjærlige mot hverandre i løpet av dagen. 

Anonymkode: 0d7e1...33c

AnonymBruker
Skrevet

Å gjøre det når baby sover er det som funker her også. De første månedene sov baby nesten utelukkende i armene våre på dagtid, og samsov om natta. Unntaket var i vogn; da kunne hun sove videre etter vi kom hjem fra trilletur. Så vi benyttet den tiden til å snike inn sex. Men brukte så kort tid som mulig da, i tilfelle hun våknet 😜

Hun er 7 mnd nå og sover i egen seng endelig, både på dagtid og om natten. Så nå har vi sex er par ganger i uka igjen. 

Anonymkode: 0933b...e52

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde mye kjappiser på sofaen og på badet, evnt i badekaret. Ble også noen runder i senga når baby sov. Må være kreativ å se muligheten :)

Anonymkode: bcec9...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...